Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Вебінар

Відбувся у четвер 14 липня 2022 року о 18:00

«Учні з порушенням мовлення у початковій школі. Практичні рекомендації для вчителів»

Спікерка

директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Щовересня вчителі проводять моніторинг мовленнєвого розвитку учнів початкових класів. І, як результат, біля 12% дітей мають порушення звуковимови, не володіють звуковим аналізом, спотворюють вимову складних слів, з великими труднощами вступають у діалог і підтримують бесіду; 7-8%  дітей мають порушення писемного мовлення. Такі учні потребують додаткової педагогічної підтримки. Саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях організації навчання учнів початкової школи з порушенням мовлення.

Мета

Зорієнтувати педагогів у напрямках підтримки дітей з порушенням мовлення в освітньому процесі. 

Завдання:

  • розкрити зміст понять «порушення мовленнєвого розвитку», «функціональні порушення мовлення»  як освітні труднощі; 

  • ознайомити педагогів з основними причинами порушення мовленнєвого розвитку;

  • ознайомити педагогів з видами мовленнєвих порушень за психолого-педагогічним принципом, їх характеристикою;

  • зорієнтувати педагогів у визначенні виду допомоги, якої потребують учні з порушеннями мовленнєвого розвитку у процесі навчання;

  • ознайомити педагогів з рядом практичних методів педагогічної корекції усного та писемного мовлення;

  • надати практичні поради щодо використання логопедичних ігор та іграшок; 

  • зорієнтувати педагогів у пошуку та використанні інформаційних ресурсів щодо зазначеної тематики;

  • підвищити професійну майстерність педагогів.

Очікувані результати:

  1. розуміння сутності понять «порушення мовленнєвого розвитку», «функціональні порушення мовлення»  як освітні труднощі; 

  2. знання основних причин порушення мовленнєвого розвитку; 

  3. знання основних видів мовленнєвих порушень та їх характеристик за психолого-педагогічним принципом; 

  4. вміння визначити вид допомоги, якої потребують діти з порушеннями мовленнєвого розвитку у процесі навчання;

  5. володіння рядом практичних методів педагогічної корекції усного та писемного мовлення;

  6. володіння інформаційними ресурсами щодо організації навчання учнів з мовленнєвими порушеннями;

  7. професійна готовність педагога до організації якісного освітнього процесу учнів з порушенням усного і писемного мовлення. 

Цільова авдиторія

Вчителі початкових  закладів загальної середньої освіти, вчителі-логопеди, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»