Відбувся у четвер 14 липня 2022 року о 18:00
«Учні з порушенням мовлення у початковій школі. Практичні рекомендації для вчителів»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 14 липня включно
90 грн.
з 15 липня
Щовересня вчителі проводять моніторинг мовленнєвого розвитку учнів початкових класів. І, як результат, біля 12% дітей мають порушення звуковимови, не володіють звуковим аналізом, спотворюють вимову складних слів, з великими труднощами вступають у діалог і підтримують бесіду; 7-8% дітей мають порушення писемного мовлення. Такі учні потребують додаткової педагогічної підтримки. Саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях організації навчання учнів початкової школи з порушенням мовлення.
Зорієнтувати педагогів у напрямках підтримки дітей з порушенням мовлення в освітньому процесі.
розкрити зміст понять «порушення мовленнєвого розвитку», «функціональні порушення мовлення» як освітні труднощі;
ознайомити педагогів з основними причинами порушення мовленнєвого розвитку;
ознайомити педагогів з видами мовленнєвих порушень за психолого-педагогічним принципом, їх характеристикою;
зорієнтувати педагогів у визначенні виду допомоги, якої потребують учні з порушеннями мовленнєвого розвитку у процесі навчання;
ознайомити педагогів з рядом практичних методів педагогічної корекції усного та писемного мовлення;
надати практичні поради щодо використання логопедичних ігор та іграшок;
зорієнтувати педагогів у пошуку та використанні інформаційних ресурсів щодо зазначеної тематики;
підвищити професійну майстерність педагогів.
розуміння сутності понять «порушення мовленнєвого розвитку», «функціональні порушення мовлення» як освітні труднощі;
знання основних причин порушення мовленнєвого розвитку;
знання основних видів мовленнєвих порушень та їх характеристик за психолого-педагогічним принципом;
вміння визначити вид допомоги, якої потребують діти з порушеннями мовленнєвого розвитку у процесі навчання;
володіння рядом практичних методів педагогічної корекції усного та писемного мовлення;
володіння інформаційними ресурсами щодо організації навчання учнів з мовленнєвими порушеннями;
професійна готовність педагога до організації якісного освітнього процесу учнів з порушенням усного і писемного мовлення.
Вчителі початкових закладів загальної середньої освіти, вчителі-логопеди, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари