Відбувся в понеділок 18 липня 2022 року о 18:00
«Тьюторський супровід дитини з комплексними порушеннями розвитку»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 18 липня включно
90 грн.
з 19 липня
Тьюторський супровід є важливим компонентом освітнього процесу. Ми часто говоримо про індивідуальну траєкторію учня та мало уявляємо процес її створення. Та уже знаємо, що кожен вчитель уже побував у ролі тьютора не завжди усвідомлюючи це. Також розуміння процесів та тьюторські компетенції є вкрай необхідними для сучасного педагога. Тьюторський супровід трактовано як педагогічну діяльність з індивідуалізації освітнього процесу, яка передбачає постановку і реалізацію індивідуальних освітніх цілей, стимулювання і мотивацію самостійної освітньої діяльності.
Розкрити питання принципів на яких базується робота тьютора з учнем, що має комплексні порушення розвитку; ознайомлення учасників з труднощами у роботі з дітьми, що мають комплексні порушення; висвітлити практичні аспекти у роботі тьютора; розгляд альтернативної комунікації; розбір складної поведінки дитини, що має комплексні порушення; встановлення співпраці з учнем.
проаналізувати роботу тьютора на практиці в освітньому процесі;
ознайомлення з категоріями, що підпадають під комплексні порушення розвитку;
визначити принципи роботи тьютора і вміти їх застосовувати на практиці;
надати практичні поради щодо напрямків роботи фахівців з учнями, що мають комплексні порушення розвитку.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу запровадження та реалізації спеціальних методів та технік у роботі з КПР;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари