Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дитяча тривожність: стратегії допомоги
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у вівторок 19 квітня 2022 року о 18:00

«Спостереження як постійне джерело інформації у роботі з дитиною з ООП у закладах освіти»

Спікерка

директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Організація інклюзивного навчання є актуальною темою для кожного закладу освіти. Так, щороку стрімко зростає кількість дітей з особливими освітніми потребами, а отже зростає і кількість педагогічних працівників, які реалізують засади інклюзивного навчання, надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, забезпечують психологічний супровід родин з дітьми з ООП у закладах освіти. І, саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях організації інклюзивного навчання і процесі вивчення динаміки розвитку дітей з ООП. 

Мета

Зорієнтувати педагогів у напрямах вивчення динаміки розвитку дітей з ООП у процесі навчання. 

Завдання:

  • ознайомити педагогів з поняттям «вивчення динаміки розвитку дітей з ООП» в процесі інклюзивного навчання; 

  • ознайомити педагогів з основними методами вивчення динаміки розвитку дітей з ООП;

  • розкрити значення спостереження як основного джерела інформації у роботі з дитиною з ООП у закладі освіти; 

  • зорієнтувати педагогів у визначенні маркерів спостереження для вивчення динаміки розвитку дітей з ООП в процесі навчання;

  • зорієнтувати педагогів у використанні результатів спостереження для досягнення навчальних та корекційних цілей. 

Очікувані результати:

  1. розуміння сутності поняття «вивчення динаміки розвитку дітей з ООП» в процесі інклюзивного навчання; 

  2. знання основних методів вивчення динаміки розвитку дітей з ООП; 

  3. розуміння значення ведення спостереження за дитиною з ООП у закладі освіти;

  4. вміння визначити індивідуальні маркери спостереження; 

  5. вміння використати результати спостереження для досягнення навчальних та корекційних цілей дітей з ООП. 

  6. професійна готовність до організації інклюзивного навчання. 

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники, які залучені до організації і впровадження інклюзивного навчання: вчителі, вихователі, асистенти вчителів/вихователів, практичні психологи, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, вчителі-реабілітологи, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»