Відбувся у вівторок 19 квітня 2022 року о 18:00
«Спостереження як постійне джерело інформації у роботі з дитиною з ООП у закладах освіти»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 19 квітня включно
90 грн.
з 20 квітня
Організація інклюзивного навчання є актуальною темою для кожного закладу освіти. Так, щороку стрімко зростає кількість дітей з особливими освітніми потребами, а отже зростає і кількість педагогічних працівників, які реалізують засади інклюзивного навчання, надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, забезпечують психологічний супровід родин з дітьми з ООП у закладах освіти. І, саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях організації інклюзивного навчання і процесі вивчення динаміки розвитку дітей з ООП.
Зорієнтувати педагогів у напрямах вивчення динаміки розвитку дітей з ООП у процесі навчання.
ознайомити педагогів з поняттям «вивчення динаміки розвитку дітей з ООП» в процесі інклюзивного навчання;
ознайомити педагогів з основними методами вивчення динаміки розвитку дітей з ООП;
розкрити значення спостереження як основного джерела інформації у роботі з дитиною з ООП у закладі освіти;
зорієнтувати педагогів у визначенні маркерів спостереження для вивчення динаміки розвитку дітей з ООП в процесі навчання;
зорієнтувати педагогів у використанні результатів спостереження для досягнення навчальних та корекційних цілей.
розуміння сутності поняття «вивчення динаміки розвитку дітей з ООП» в процесі інклюзивного навчання;
знання основних методів вивчення динаміки розвитку дітей з ООП;
розуміння значення ведення спостереження за дитиною з ООП у закладі освіти;
вміння визначити індивідуальні маркери спостереження;
вміння використати результати спостереження для досягнення навчальних та корекційних цілей дітей з ООП.
професійна готовність до організації інклюзивного навчання.
Педагогічні працівники, які залучені до організації і впровадження інклюзивного навчання: вчителі, вихователі, асистенти вчителів/вихователів, практичні психологи, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, вчителі-реабілітологи, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари