Відбувся у четвер 24 вересня 2020 року о 18:00
«Співпраця асистента вчителя з педагогами: супровід інклюзивного навчання у сучасних умовах»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 24 вересня включно
90 грн.
з 25 вересня
Попри те, що функціональні обов’язки асистента вчителя й асистента дитини прописані в нормативних документах, щодо здійснення практичної діяльності виникає безліч запитань. Це пов’язано з тим, що дієві механізми роботи виходять саме з практичної діяльності. Більш того, час від часу виникають оригінальні ситуації, для вирішення яких нема очевидного рішення. Під час вебінару ми вчитимемося встановлювати ефективні стосунки всіх долучених до інклюзивного освітнього процесу педагогічних працівників. Адже основний секрет ефективної допомоги дитині з особливими освітніми потребами – командна робота всіх фахівців.
До початку вебінару Ви можете поставити питання, які Вас цікавлять, описати ситуації, які хотіли б розглянути. У додатку до вебінару Ви знайдете всю нормативно-правову базу, яка регламентує діяльність асистента вчителя і асистента дитини.
Познайомити учасників з основними формами й методами співпраці асистента вчителя й асистента дитини з педагогами та спеціалістами, залученими до корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
розглянути функціональні особливості асистента вчителя в школі й дошкільному закладі освіти;
обговорити можливі форми співпраці педагогічних працівників з асистентом дитини;
запропонувати прості й дієві підходи для забезпечення супроводу дітей та учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього процесу;
вмотивувати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.
розуміння особливостей командного підходу в умовах інклюзивного середовища;
здатність встановлювати тісну взаємодію між усіма спеціалістами, які супроводжують освітній процес дітей з особливими освітніми потребами;
знання функціональних обов’язків асистента вчителя і асистента дитини з метою залучення їх до освітнього процесу педагогічними працівниками (вчитель, вихователь, представники адміністрації, психолог, соціальний педагог, корекційний педагог, дефектолог, вчитель-реабілітолог);
активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, колегами.
Асистенти вчителя, асистенти дитини, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, вихователі дошкільних установ, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, вчителі-реабілітологи.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари