Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Вправи для зниження високого рівня тривожності у дітей
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у четвер 24 вересня 2020 року о 18:00

«Співпраця асистента вчителя з педагогами: супровід інклюзивного навчання у сучасних умовах»

Спікер/ка

психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Попри те, що функціональні обов’язки асистента вчителя й асистента дитини прописані в нормативних документах, щодо здійснення практичної діяльності виникає безліч запитань. Це пов’язано з тим, що дієві механізми роботи виходять саме з практичної діяльності. Більш того, час від часу виникають оригінальні ситуації, для вирішення яких нема очевидного рішення. Під час вебінару ми вчитимемося встановлювати ефективні стосунки всіх долучених до інклюзивного освітнього процесу педагогічних працівників. Адже основний секрет ефективної допомоги дитині з особливими освітніми потребами – командна робота всіх фахівців.

До початку вебінару Ви можете поставити питання, які Вас цікавлять, описати ситуації, які хотіли б розглянути. У додатку до вебінару Ви знайдете всю нормативно-правову базу, яка регламентує діяльність асистента вчителя і асистента дитини.

Мета

Познайомити учасників з основними формами й методами співпраці асистента вчителя й асистента дитини з педагогами та спеціалістами, залученими до корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Завдання:

  1. розглянути функціональні особливості асистента вчителя в школі й дошкільному закладі освіти;

  2. обговорити можливі форми співпраці педагогічних працівників з асистентом дитини;

  3. запропонувати прості й дієві підходи для забезпечення супроводу дітей та учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього процесу;

  4. вмотивувати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.

Очікувані результати:

  • розуміння особливостей командного підходу в умовах інклюзивного середовища;

  • здатність встановлювати тісну взаємодію між усіма спеціалістами, які супроводжують освітній процес дітей з особливими освітніми потребами;

  • знання функціональних обов’язків асистента вчителя і асистента дитини з метою залучення їх до освітнього процесу педагогічними працівниками (вчитель, вихователь, представники адміністрації, психолог, соціальний педагог, корекційний педагог, дефектолог, вчитель-реабілітолог);

  • активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, колегами.

Цільова аудиторія

Асистенти вчителя, асистенти дитини, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, вихователі дошкільних установ, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, вчителі-реабілітологи.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»