Відбувся у вівторок 27 жовтня 2020 року о 18:00
«Розвиток уваги на різних вікових етапах. Порушення уваги»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 27 жовтня включно
90 грн.
з 28 жовтня
Шановні глядачі, вебінар перенесено на 27.10.2020 у зв'язку з пандемією. Дякуємо за розуміння.
Увага – один з найнеобхідніших психічних процесів для навчання, адже саме вона лежить в основі засвоєння знань, умінь та навичок. Формування цього вольового процесу потребує особливих педагогічних підходів.
На кожному віковому етапі розвиток уваги відбувається в своєму темпі. Потрібно розуміти фізіологічні й психологічні механізми, щоб ефективно й екологічно організувати педагогічний процес з дошкільниками і школярами. Не рідко трапляється, що ми – дорослі – вимагаємо від дитини тих компетентностей, яких вона ще не набула через об’єктивні причини.
Порушення уваги сьогодні спостерігається досить часто і можуть стати основною причиною навчальних труднощів. Як реагувати на такі негаразди та про можливості попередження розладів уваги поговоримо під час вебінара.
Ви можете задавати питання до початку вебінара. Ми обов’язково відреагуємо на Ваші запити.
Познайомити учасників з особливостями розвитку уваги в різні вікові періоди та окреслити основні види порушень уваги у дошкільників та учнів.
розглянути анатомічні й психологічні особливості формування уваги в онтогенезі;
засоби розвитку уваги: від дошкілля до дорослості;
обговорити види порушень уваги, причини виникнення й шляхи корекції;
спонукати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.
розуміння особливостей формування уваги на різних вікових етапах;
вміння враховувати онтогенетичні фактори, що впливають на розвиток уваги;
готовність враховувати в педагогічній практиці можливі порушення уваги, які зустрічаються у дітей та добирати дієві інструменти для розв’язання проблеми;
активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями початкової школи, підлітками й старшокласниками.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари