Відбувся у вівторок 08 листопада 2022 року о 18:00
«Розлад дефіциту уваги та гіперактивність. Інклюзія в дії»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 08 листопада включно
90 грн.
з 09 листопада
Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги має багато облич. Можна сказати, що справді немає двох однакових дітей з РДУГ. Попри об’єднуючу патогенетичну складову – розлад самоконтролю – у різних дітей, у різному віці, в різних соціальних контекстах вона проявлятиметься дуже по-різному і призводитиме до різних наслідків. Ми з вами говоримо про те, що наше суспільство має бути готовими до роботи з дітьми з різними проявами розвитку. Готовність педагогічного колективу говорить про правильність підібраних методів у роботі при чіткому розумінні ситуативних проявів та причин виникнення певних поведінкових порушень.
Розкрити питання принципів на яких базується робота з учнем з РДУГ; ознайомлення учасників з труднощами у роботі з дітьми що мають РДУГ; висвітлити практичні аспекти у роботі педагогів; розбір складної поведінки дитини що має РДУГ; встановлення співпраці з учнем.
проаналізувати роботу вчителя та асистента на практиці в освітньому процесі;
ознайомлення з категоріями, що підпадають під комплексні порушення розвитку та рівні підтримки;
визначити принципи роботи педагогів і вміти їх застосовувати на практиці;
надати практичні поради щодо напрямів роботи фахівців з учнями, що мають РДУГ.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу запровадження та реалізації методів та прийомів у роботі з РДУГ;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари