Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичний кейс для НУШ “Вивчаємо поезію: інноваційні знахідки з літератури”
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у вівторок 20 вересня 2022 року о 18:00

«Робота команди психолого-педагогічного супроводу для дітей з ООП в умовах інклюзивної освіти»

Спікерка

практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Одна з важливих умов впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти – організація професійного співробітництва, результатом якого має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх учнів, у тому числі й учнів з особливими освітніми потребами. З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводуОднією з організаційних форм діяльності команди є засідання її учасників. Особливістю діяльності КППС є індивідуальний підхід до вирішення завдань особистісного розвитку, навчання і виховання дитини. Результативність КППС залежить від координованості дій усіх її членів. В основі діяльності КППС є міждисциплінарний підхід, що передбачає взаємодію спеціалістів багатьох галузей (загальна і спеціальна освіта, соціальна педагогіка, психологія тощо) та дає змогу комплексно організувати процеси розвитку, виховання, навчання і соціалізації дитини. Для досягнення найкращого результату соціалізації та навчання дитини надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між учасниками КППС.

Мета

Розкрити питання завдання команди психолого-педагогічного супроводу; розглянути склад психолого-педагогічного супроводу та функції кожного учасника; виокремити організаційні моменти роботи команди супроводу; розглянути основні принципи діяльності КППС; ознайомити з примірним положення про організацію команди супроводу.

Завдання:

  • навчитись організовувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу;

  • навчитись розуміти роль керівника закладу у формуванні команди супроводу;

  • вміти налагоджувати командну роботу;

  • вміти застосовувати набуті знання на практиці.

Очікувані результати:

  1. учасники розумітимуть значення, принципи та основні завдання командного підходу у роботі з учнями з особливими освітніми потребами (ООП);

  2. учасники ознайомляться з поняттям «психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами», умовами ефективного його функціонування у закладі освіти з інклюзивним навчанням;

  3. учасники ознайомляться зі складом команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної та загальної середньої освіти;

  4. учасники знатимуть функції кожного члена команди супроводу  у роботі з учнями з  особливими освітніми потребами;

  5. учасники визначать роль батьків як рівноправних членів у роботі команди супроводу.

Цільова авдиторія

Практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»