Головне меню порталу
Відбувся у четвер 15 липня 2021 року о 18:00
«Ресурсна кімната у закладі освіти як спеціально організований простір»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
59 грн.
до 15 липня включно
90 грн.
з 16 липня
На сьогодні усі області України впроваджують інклюзивну освіту. Для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами, для здобуття ними освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів, в закладах освіти створюється інклюзивне освітнє середовище — сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей. Майже кожна четверта школа в Україні впроваджує інклюзивний принцип навчання з організацією ресурсних кімнат. Саме тому, ми зосередили свою увагу на теоретичних засадах та практичному підході створення спеціально організованого простору для розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану.
Надати теоретичні та практичні знання педагогам щодо формування інклюзивного, розвивального та мотивувального до навчання освітнього простору.
ознайомити з будівельними нормами (ДБН) і державними стандартами (ДСТУ) та рекомендаціями щодо предметно-просторового планування ресурсної кімнати;
ознайомити з переліком обладнання для ресурсної кімнати у закладі освіти;
надати практичні рекомендації щодо вибору корекційного обладнання відповідно до категорії особливих освітніх потреб;
зорієнтувати на створення спеціально організованого простору, що відповідає вимогам доступності та універсального дизайну.
виділення ключових аспектів предметно-просторового планування ресурсної кімнати;
ознайомлення з Типовим переліком допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти;
опанування перевіреними на практиці інструментами вибору корекційного обладнання відповідно до потреб конкретної категорії дітей з особливими освітніми потребами;
сприяння формуванню у педагогів вміння організувати універсальне освітнє середовище.
Керівники закладів загальної середньої освіти, дошкільної освіти, заступники керівників з навчально-виховної роботи, вихователі-методисти, директори інклюзивно-ресурсних центрів, педагогічні працівники, які залучені до організації й впровадження інклюзивного навчання: вчителі, асистенти вчителів, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари