Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться в четвер, 06 лютого о 18:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 16%
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 06 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 07 лютого

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 59 грн: до 06 лютого
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450 

Анотація

В умовах переходу закладів освіти на інклюзивну форму навчання практично кожен садочок, школа приймає в свою родину дітей, які мають аутичні форми порушень. Досить часто особлива дитина має потенціальні можливості для адаптації в соціумі.

Педагогу важливо розуміти, з якими особливостями дитини доведеться зустрітися та як організувати взаємодію з особливим вихованцем, учнем.

Які педагогічні підходи забезпечать умови для успішного розвитку дитини з аутичним спектром порушень? Коли і яку саме підтримку надавати? Як визначити рівень актуальних можливостей дитини і яким чином використовувати цю інформацію?

Насправді, все не так складно, як здається. Під час вебінара ми обговоримо зазначені питання і запропонуємо дієві та прості в застосуванні практичні вправи для розвитку дітей з аутичним спектром порушень.

Мета

Сформувати розуміння особливостей педагогічних підходів в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

Завдання

1. Ознайомити з особливостями когнітивної, емоційно-вольової та перцептивної сфери дітей, які мають аутичні розлади.

2. Сформувати вміння добирати педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

3. Мотивувати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.

Очікувані результати

1. Розуміння особливостей дітей, які демонструють дошкільники та школярі з раннім дитячим аутизмом.

2. Ознайомлення з простими практичними підходами в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

3. Здатність створювати сприятливі соціальні умови для адаптації дітей з аутизмом в освітньому середовищі.

4. Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, батьками і колегами.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 16%
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 06 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 07 лютого