Відбувся у четвер 06 лютого 2020 року о 18:00
«Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 06 лютого включно
90 грн.
з 07 лютого
В умовах переходу закладів освіти на інклюзивну форму навчання практично кожен садочок, школа приймає в свою родину дітей, які мають аутичні форми порушень. Досить часто особлива дитина має потенціальні можливості для адаптації в соціумі.
Педагогу важливо розуміти, з якими особливостями дитини доведеться зустрітися та як організувати взаємодію з особливим вихованцем, учнем.
Які педагогічні підходи забезпечать умови для успішного розвитку дитини з аутичним спектром порушень? Коли і яку саме підтримку надавати? Як визначити рівень актуальних можливостей дитини і яким чином використовувати цю інформацію?
Насправді, все не так складно, як здається. Під час вебінара ми обговоримо зазначені питання і запропонуємо дієві та прості в застосуванні практичні вправи для розвитку дітей з аутичним спектром порушень.
Сформувати розуміння особливостей педагогічних підходів в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.
1. Ознайомити з особливостями когнітивної, емоційно-вольової та перцептивної сфери дітей, які мають аутичні розлади.
2. Сформувати вміння добирати педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.
3. Мотивувати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.
1. Розуміння особливостей дітей, які демонструють дошкільники та школярі з раннім дитячим аутизмом.
2. Ознайомлення з простими практичними підходами в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.
3. Здатність створювати сприятливі соціальні умови для адаптації дітей з аутизмом в освітньому середовищі.
4. Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, батьками і колегами.
Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.
Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари