Сьогодні о 14:00
онлайн-конференція:
«
Інноваційні освітні технології та методи навчання: практика реалізації в сучасних реаліях
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у четвер 06 лютого 2020 року о 18:00

«Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади»

Спікер/ка

психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація

В умовах переходу закладів освіти на інклюзивну форму навчання практично кожен садочок, школа приймає в свою родину дітей, які мають аутичні форми порушень. Досить часто особлива дитина має потенціальні можливості для адаптації в соціумі.

Педагогу важливо розуміти, з якими особливостями дитини доведеться зустрітися та як організувати взаємодію з особливим вихованцем, учнем.

Які педагогічні підходи забезпечать умови для успішного розвитку дитини з аутичним спектром порушень? Коли і яку саме підтримку надавати? Як визначити рівень актуальних можливостей дитини і яким чином використовувати цю інформацію?

Насправді, все не так складно, як здається. Під час вебінара ми обговоримо зазначені питання і запропонуємо дієві та прості в застосуванні практичні вправи для розвитку дітей з аутичним спектром порушень.

Мета

Сформувати розуміння особливостей педагогічних підходів в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

Завдання

1. Ознайомити з особливостями когнітивної, емоційно-вольової та перцептивної сфери дітей, які мають аутичні розлади.

2. Сформувати вміння добирати педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

3. Мотивувати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.

Очікувані результати

1. Розуміння особливостей дітей, які демонструють дошкільники та школярі з раннім дитячим аутизмом.

2. Ознайомлення з простими практичними підходами в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.

3. Здатність створювати сприятливі соціальні умови для адаптації дітей з аутизмом в освітньому середовищі.

4. Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, батьками і колегами.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»