Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Вебінар

Відбувся у четвер 02 квітня 2020 року о 18:00

«Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою»

Спікер/ка

психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація

Шульга, лівша, правопівкульна особа – терміни, які ми застосовуємо, коли мова йде про людину чи дитину, яка під час діяльності частіше використовує ліву руку.

Медики стверджують, що сьогодні ліворуких 15 – 20 % (за різними оцінками). І людей з такою особливістю стає дедалі більше.

Цікаво, як живеться шульгам у світі, орієнтованому на правшу? Чи потрібна їм підтримка і яка саме? Можливо, краще їх переучувати або не помічати їхніх особливостей? Чи відрізняються вони від тих, у кого домінує права рука? Якими можуть бути наслідки насильного переучування? Чи готове сучасне суспільство задовольняти потреби ліворуких людей?

Проблема ліворукості є однією з найменш досліджених. Ще 20 років тому вважалося, що «ліворуких» дітей необхідно перевчати. Чому сьогодні ця думка змінилася?

Шульга може мати у школі чимало проблем. Але потрібно розуміти, що ліворукість є фактором ризику не сама по собі, а через невміння дорослих створити умови для розвитку такої дитини. Якщо в дошкільному і шкільному віці їм створюються умови для повноцінного психічного розвитку, допомагають розкривати таланти, світ отримуватиме постійний приток молодих геніїв.

Сподіваємося, що готовність вихователя, вчителя і батьків розглядати ліворукість дитини як прояв індивідуальності в межах норми, створення сприятливих умов для формування рухових навичок допоможуть шульзі уникнути негативного впливу «праворукого» середовища й успішно адаптуватися до школи і зберегти психічне здоровя.

Мета

Ознайомити учасників з психофізіологічними особливостями дітей з домінуючою лівою рукою, запропонувати дієві педагогічні підходи в роботі з такими дітьми й учнями.

Завдання

  • Ознайомити з загальною характеристикою дитини-шульги та особливостями її формування в онтогенезі.
  • Розглянути види діяльності, педагогічні підходи, які можуть спровокувати негативні реакції у дитини з домінуючою лівою рукою.
  • Запропонувати дієві підходи щодо організації педагогічного процесу з дитиною-шульгою.

Очікувані результати

  1. Розуміння особливостей дітей з домінуючою лівою рукою.

  2. Усвідомлення відповідальності дорослих – педагогів, батьків – за збереження психічного здоров’я дитини-шульги та створення сприятливих умов для їхнього повноцінного розвитку.

  3. Вміння застосовувати практичні підходи в роботі з ліворукими дітьми, засвоєні під час участі у вебінарі, в педагогічній діяльності.

  4. Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі.

Цільова аудиторія

Вихователі, вчителі та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, логопеди, дефектологи, корекційні педагоги, асистенти вчителя, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»