Відбувся в середу 14 червня 2023 року о 18:00
«Особливості педагогічної взаємодії з дітьми зі СДУГ в початковій школі»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 14 червня включно
90 грн.
з 15 червня
Сьогодні дітей, які демонструють проблеми з концентрацією і утриманням уваги стає все більше. Часто такі діти виявляють ще й емоційну лабільність, підвищену тривожність, невротичність і, навіть, гіперактивність.
Для покращення навчальних досягнень дітей з дефіцитом уваги, формування навичок соціальної взаємодії потрібно розробляти і застосовувати спеціальні педагогічні підходи. Саме про педагогічні стратегії, які дозволяють вирішити зазначені питання, піде мова під час вебінару.
До початку вебінару і під час його проведення учасники мають можливість поставити питання, запропонувати для обговорення власний досвід з зазначеної теми.
Підвищення ефективності педагогічної взаємодії вчителів початкової школи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, зокрема СДУГ.
розуміння поняття СДУГ та психофізіологічних особливостей дітей з синдромом дефіциту уваги й гіперактивністю;
знайомство з педагогічними стратегіями підвищення ефективності навчальних досягнень у дітей зі СДУГ та покращення взаємодії з такими дітьми;
знайомство з педагогічними передумовами формування навичок соціальної компетентності дітей з ООП та покращення психологічного клімату в класному колективі;
готовність застосовувати механізми покращення взаємодії з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
розуміння поняття СДУГ;
вміння оцінювати потреби учнів з ООП та інших учнів класу в педагогічній підтримці;
готовність застосовувати педагогічні стратегії підвищення ефективності навчальної активності учнів та формування соціальної компетенції учнів з ООП;
розуміння ризиків, які можуть виникати в процесі роботи з дітьми;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари