Відбувся в п'ятницю 14 квітня 2023 року о 18:00
«Особливості корекційної роботи з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 14 квітня включно
90 грн.
з 15 квітня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Різноманітність проявів структури порушення розвитку обумовлює багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи з дітьми із порушеннями опорно-рухового апарату, що повинна охоплювати рухову, сенсомоторну, мовленнєву, особистісну сфери розвитку. Тому кожна дитина, яка має рухові порушення, потребує ретельного вивчення її психічного розвитку та визначення відповідних корекційно-розвивальних заходів у спеціально організованому середовищі. Це реалізується на основі використання гнучкого корекційно-розвивального забезпечення в освітніх навчальних закладах.
Розуміння необхідності виявлення природи порушень опорно-рухового апарату; підбір та реалізація корекційного впливу.
ознайомлення з корекційними етапами, що підпорядковуються спільній меті – створенню у дітей основи для засвоєння програмового матеріалу, тобто розширення їх знань та формування уявлень про навколишній світ;
обговорення рекомендованих видів корекційно-розвивальної роботи;
розбір порад та рекомендацій в процесі корекційної роботи з дітьми що мають порушення ОРА;
розгляд практичних кейсів;
розгляд питань, що стосуються обстеження дитини з ДЦП;
оцінка когнітивної сфери дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату;
оцінка емоційно-вольової сфери дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
осмислення якісних змін в інклюзивному просторі та їх вплив на реалізацію навчального та корекційного процесів для учня з порушенням ОРА;
практичні напрацювання, що розширять репертуар корекційного педагога;
осмислення діагностичних методів на новому рівні;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари