Відбувся у четвер 23 грудня 2021 року о 18:00
«Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 23 грудня включно
90 грн.
з 24 грудня
Інклюзивною формою навчання охоплено велику кількість дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з інтелектуальними порушеннями. Педагоги закладів загальної середньої освіти реалізують корекційну спрямованість освітнього процесу, працюють над адаптацією та модифікацією змісту навчання осіб з ООП. І, саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями як важливого аспекту їх індивідуальної освітньої траєкторії.
Зорієнтувати педагогів на особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного навчання.
розкрити зміст поняття «інтелектуальні порушення як категорія ООП»;
ознайомити педагогів з характеристикою рівнів навчальних досягнень учнів зазначеної категорії;
ознайомити педагогів із нормативно-правовими актами, які визначають організаційно-методичні засади навчання учнів з інтелектуальними порушеннями;
зорієнтувати педагогів щодо проведення оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями згідно з новим Порядком організації інклюзивного навчання у ЗЗСО;
зорієнтувати педагогів у пошуку методичної літератури щодо оцінювання навчальних досягнень учнів зазначеної категорії.
розуміння сутності поняття «інтелектуальні порушення як категорія ООП»;
володіння характеристикою рівнів навчальних досягнень учнів зазначеної категорії;
знання основних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями;
знання основних нормативно-правових актів, які визначають організаційно-методичні засади навчання учнів з інтелектуальними порушеннями;
знання основних джерел пошуку методичної літератури щодо оцінювання навчальних досягнень учнів зазначеної категорії;
професійна готовність вчителя до організації інклюзивного навчання учнів з інтелектуальними порушеннями.
Керівництво закладів освіти, директори інклюзивно-ресурсних центрів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, педагогічні працівники, які залучені до організації і впровадження інклюзивного навчання: вчителі, асистенти вчителів, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари