Відбувся у четвер 26 травня 2022 року о 18:00
«Основи консультативної практики в роботі працівників психологічної служби закладів освіти»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 26 травня включно
90 грн.
з 27 травня
Потреба в психологічній підтримці сьогодні – один з найактуальніших запитів українців. Основне навантаження лягає на психологів закладів освіти.
Під час вебінару основну увагу приділимо кризовому консультуванню учасників освітнього середовища всіх вікових категорій, адже консультування дошкільника і старшокласника відрізняється за змістом, метою, структурою.
За годину зустрічі в ефірі повністю розкрити тему не вдасться. Тому теоретичні основи психологічного консультування подані в додатку у формі міні-курсу.
Обговорити особливості організації і проведення психологічної консультації в сучасних умовах.
ознайомити учасників з особливостями поточної ситуації в країні в контексті задоволення запитів на психологічну підтримку учасників освітнього середовища;
розглянути особливості організації і проведення психологічної консультації з урахуванням вікових особливостей дітей, підлітків, дорослого населення;
зазначити основні структурні компоненти консультації, види, форми проведення, принципи й методи;
запропонувати алгоритм проведення кризової консультації для учасників закладів освіти (дошкільники, молодші школярі, підлітки, юнаки, батьки, педагогічні працівники).
розуміння психологами, соціальними педагогами, педагогічними працівниками особливостей запитів на отримання психологічної допомоги учасників освітнього середовища;
здатність визначати відповідальних осіб / суб’єктів та здійснювати розподіл обов’язків між педагогічними працівниками закладу освіти та суб’єктами соціального супроводу вразливих категорій населення, медичними працівниками (переадресування клієнта);
вміння здійснювати психологічне консультування, орієнтуючись на актуальні можливості взаємодії з клієнтом і його запит;
знання структури, особливостей, форм і методів проведення кризового консультування в закладі освіти;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Практичні психологи, соціальні педагоги дошкільних установ, закладів середньої освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, позашкільних закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари