Відбувся в середу 10 березня 2021 року о 18:00
«Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах освіти»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 10 березня включно
90 грн.
з 11 березня
Чим глибше ми занурюємося в інклюзивне середовище, тим більше питань перед нами постає. Тому ми проведемо вебінар у форматі «питання — відповідь». Всі учасники можуть поставити запитання до зустрічі в ефірі та під час роботи. Ви зможете отримати короткі відповіді на найбільш популярні питання, які стосуються роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
В матеріалах до вебінара Ви знайдете законодавчу базу, правові акти, які допоможуть Вам в роботі. Більш того — виписані чіткі алгоритми діяльності для учасників інклюзивного освітнього середовища:
вихователів і вчителів;
адміністративних працівників (керівника закладу і заступника);
асистента вчителя;
спеціалістів, які забезпечують корекційно-розвитковий процес;
батьків.
Також в матеріалах до вебінара Ви знайдете повноваження інклюзивно-ресурсного центру та перелік питань, з якими можна звертатися до спеціалістів ІРЦ.
Ви можете посативити запитання до початку вебінара. Ми обов’язково відреагуємо на Ваші запити.
Розкрити питання нормативно-правового, методичного, психолого-педагогічного й організаційного регулювання інклюзивного процесу в закладі дошкільної і загальної середньої освіти.
познайомити учасників з законодавчими, правовими актами, які регулюють інклюзивний процес в Україні;
розглянути питання адміністративного й методичного забезпечення інклюзивного середовища;
обговорити питання психолого-педагогічного супроводу інклюзивного процесу в дошкільних закладах освіти і школах;
розглянути питання учасників, що стосуються інклюзивного процесу;
спонукати учасників до творчих пошуків та особистісного самовдосконалення.
вміння організувати інклюзивний процес в закладі освіти (дошкільному закладі і школі);
розуміння власної позиції, відповідальності й повноважень в інклюзивному процесі;
здатність надавати підтримку колегам, батькам, дітям; знаходити відповіді на питання, що виникають в процесі роботи;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, корекційні педагоги, логопеди та інші педагогічні працівники дошкільних закладів та закладів середньої освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари