Відбувся в п'ятницю 31 березня 2023 року о 18:00
«Корекційна робота з учнями у яких виявлено затримку психічного розвитку – інтелектуальні труднощі»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 31 березня включно
90 грн.
з 01 квітня
У більшості дітей із затримкою психічного розвитку може спостерігатися розгальмованість процесів нервової системи, внаслідок чого виникає надмірна рухливість, часте переключення уваги між різними видами діяльності. Відповідно, такі діти перебувають у постійному русі, навколишній світ сприймають поверхово та, не дослухаючись до пояснень, одразу діють. Разом з тим може бути й інша картина, коли діти із ЗПР не сприймають пояснень та є повільними. Важливо, що діти із затримкою психічного розвитку потребують розрядки і зміни видів діяльності значно частіше за інших, але за умов класно-урочної системи навчання організувати це для них складно. Тому для дітей із ЗПР корекційні заняття є важливим і необхідним чинником розрядки і вираження власних емоцій.
Розкрити питання затримки психічного розвитку; показати відмінності між ЗПР(затримкою) та ІП(інтелектуальними порушеннями); виокремити алгоритм при взаємодії із дитиною з ЗПР, за якими педагогам краще та легше буде їх застосовувати; розгляд варіантів адаптованих завдань завдань; розгляд практичних кейсів та питань від учасників вебінару.
проаналізувати зміст адаптації в освітньому процесі для учнів із ЗПР;
розглянути алгоритм роботи;
надати практичні поради щодо реалізації цілей;
розглянути характеристики учня із ЗПР.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу створення адаптацій та реалізації їх на практиці у навчальному процесі;
знання методів, засобів і прийомів у роботі;
вміння підбирати дидактичний матеріал згідно потреб і можливостей учня з ЗПР;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари