Відбувся в п'ятницю 10 березня 2023 року о 18:00
«Корекція розвитку учнів з ООП – залучення нейронних зв’язків та міжпівкульна взаємодія»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 10 березня включно
90 грн.
з 11 березня
Учні з особливими освітніми потребами, навчаючись на інклюзії в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, уже з другого рівня підтримки мають право отримувати корекційно-розвиткові послуги. Корекційні педагоги, керуючись рекомендаціями висновку про комплексну оцінку розвитку учня від Інклюзивно-ресурсних центрів, враховують напрям корекції та мають можливість самостійно обирати та модифікувати корекційні програми згідно категорій труднощів. Найчастіше є упущення з боку роботи міжпівкульних взаємодій та нейронних зв’язків.
Людський мозок – це складний орган, його структури формуються у чіткому порядку. Ускладнення при пологах, хвороби, несприятливий вплив навколишнього середовища можуть порушити природний процес розвитку головного мозку. Заняття з нейрокорекції наближають розвиток дитини до норми і полегшують її входження в соціальне середовище. Слід знати, що розвивати міжпівкульові зв’язки у дитини необхідно для координації роботи мозку.
Розкрити питання ролі завдань на міжпівкульну взаємодію та вправ на розвиток нейронних зв’язків; виокремити алгоритми роботи в даних напрямах; розгляд вправ та завдань; орієнтація педагогів, корекційних педагогів та батьків дітей з ООП на підбір вправ і завдань, що сприяють розвитку міжпівкульної взаємодії та залучення до роботи нейронних зв’язків.
проаналізувати вплив завдань на нейронні зв’язки та міжпівкульну взаємодію;
розглянути алгоритм роботи;
надати практичні поради щодо підбору якісних завдань та вправ;
навчити педагогів створювати власні креативні та дієві вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії;
розгляд практичного кейсу;
зворотний зв’язок та відповіді на запитання учасників вебінару.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу застосування нейронних та міжпівкульних вправ і завдань;
знання щодо варіативності завдань на розвиток міжпівкульної взаємодії;
вміння підбирати та створювати нейровправи та завдання, що впливають на корекцію і розвиток міжпівкульних взаємозв’язків;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари