Відбувся в понеділок 04 жовтня 2021 року о 18:00
«Інклюзивне навчання: корекційна спрямованість у роботі з особами із затримкою психічного розвитку»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 04 жовтня включно
90 грн.
з 05 жовтня
Інклюзивну форму навчання реалізує кожна 5-та школа в Україні, що дає змогу здобувати освіту за індивідуальним маршрутом учням з особливими освітніми потребами. Категорія осіб із затримкою психічного розвитку складає з них досить велику частку. І, саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях організації інклюзивного навчання осіб із затримкою психічного розвитку з урахуванням психолого-педагогічних адаптацій освітнього середовища та навчальних матеріалів, стандартів Нової української школи, змін у законодавчому підґрунті, особистісного орієнтування вчителя.
Зорієнтувати педагогів у напрямках методичної та фахової підтримки з питань роботи в інклюзивних класах/групах з особами із затримкою психічного розвитку.
розкрити сутність поняття «категорія осіб із затримкою психічного розвитку в інклюзії»;
ознайомити педагогів з основними проявами затримки психічного розвитку у дітей дошкільного і шкільного віку;
ознайомити педагогів з інструментами психолого-педагогічної адаптації: освітнього середовища, оцінювання, навчальних матеріалів;
ознайомити педагогів з напрямками корекційно-розвиткової роботи з особами із затримкою психічного розвитку;
виділити складові уроку/заняття з особами із затримкою психічного розвитку, які забезпечують корекційну спрямованість;
зорієнтувати педагогів в якісному опрацюванні висновку інклюзивно-ресурсного центру, як джерела інформації у процесі створення індивідуальних корекційних програм для вчителів-логопедів і практичних психологів закладів освіти.
розуміння сутності поняття «особа із затримкою психічного розвитку»;
знання основних проявів затримки психічного розвитку у дітей дошкільного і шкільного віку;
знання інструментів психолого-педагогічної адаптації у роботі з особами із затримкою психічного розвитку;
володіння знаннями щодо структурних компонентів уроку/заняття з особами із затримкою психічного розвитку, які забезпечують корекційну спрямованість;
професійна готовність до організації інклюзивного навчання осіб із затримкою психічного розвитку;
вміння використовувати інформацію з висновку про комплексну оцінку розвитку для складання індивідуальної програми;
знання основних законодавчих аспектів організації інклюзивного навчання.
Педагогічні працівники, які залучені до організації й впровадження інклюзивного навчання: вчителі, вихователі, асистенти вчителів/вихователів, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари