Відбувся у вівторок 13 грудня 2022 року о 18:00
«Інклюзивний вектор ЗДО: особливості успішної реалізації»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 13 грудня включно
90 грн.
з 14 грудня
Сьогодення освіти без інклюзивних процесів уже себе не уявляє. Кожен, хто дотичний до освітнього та виховного шляху, навчається розуміти і вирізняти відмінності нових траєкторій вихованців з особливими освітніми потребами. І саме розуміння цих процесів і бажання навчатись, вдосконалюватись і поглиблювати свої знання, бути толерантним, гнучким та професійним – і є шляхом успіху як педагога, так і інклюзії в цілому.
Розкрити питання інклюзивної освіти в ЗДО шляхом аналізу документації; ознайомити учасників з особливостями підходу реалізації індивідуального маршруту вихованця; висвітлити практичні аспекти у роботі; розбір потенціалу індивідуальної програми розвитку ЗДО; встановлення співпраці з вихованцем у ЗДО.
проаналізувати співпрацю асистента та вихователя;
проаналізувати документацію асистента вихователя;
проаналізувати ІПР в ЗДО;
визначити принципи роботи;
надати практичні поради для реалізації індивідуальної траєкторії вихованця.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу запровадження та реалізації методів та прийомів у роботі з учнями з ООП в ЗДО;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини в закладі дошкільної освіти;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари