Відбувся у четвер 22 червня 2023 року о 16:00
«Інклюзія: перехід між рівнями освіти»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 22 червня включно
90 грн.
з 23 червня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
На сьогоднішній день інклюзивною формою навчання охоплено велику кількість дітей з особливими освітніми потребами різного віку. З огляду на нововведення щодо повторного комплексного обстеження дітей з ООП з метою визначення динаміки розвитку і переходу між рівнями освіти, ми зосередили свою увагу на дотриманні певного алгоритму дій закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами у даному контексті.
Зорієнтувати педагогів та фахівців ІРЦ на дотримання алгоритму дій щодо моніторингу переходу дитини з ООП, яка здобуває освіту на інклюзивній формі навчання між рівнями освіти.
розкрити зміст поняття «повторна комплексна оцінка розвитку дитини»;
ознайомити педагогів з переліком випадків щодо проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини з ООП відповідно до пункту 34 Положення про ІРЦ;
ознайомити педагогів з порядком проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини з ООП;
націлити педагогів на проведення якісного моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП під час переходу між рівнями освіти;
зорієнтувати педагогів та фахівців ІРЦ на дотримання алгоритму дій щодо проведення повторної комплексної оцінки розвитку дітей з ООП;
підвищити професійну майстерність педагогів.
розуміння сутності поняття «повторна комплексна оцінка розвитку дитини»;
знання педагогами переліку випадків щодо проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини з ООП;
знання порядку проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини з ООП;
знання особливостей проведення моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП, зокрема під час переходу між рівнями освіти;
знання алгоритму дій щодо проведення повторної комплексної оцінки розвитку дітей з ООП;
професійна готовність вчителя до організації інклюзивного навчання дітей з ООП.
Керівництво закладів освіти, директори інклюзивно-ресурсних центрів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, педагогічні працівники, які залучені до організації і впровадження інклюзивного навчання: вчителі, асистенти вчителів, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари