Відбувся у вівторок 10 січня 2023 року о 18:00
«Формування соціальних навичок у дітей з ООП»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 10 січня включно
90 грн.
з 11 січня
Кожна дитина має свої показники розвитку пізнавальної та емоційної сфери, мовлення, загальної і дрібної моторики, координації рухів та орієнтування у просторі. Інклюзивне навчання спрямоване, перш за все, на соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, на побудову їх індивідуальної освітньої траєкторії. І, саме тому, ми зосередили свою увагу на формуванні соціальних навичок у дітей з ООП у закладах освіти, як одного з напрямків забезпечення цілісного розвитку особистості.
Зорієнтувати педагогів у методах, засобах і прийомах формування соціальних навичок у дітей з ООП у закладах освіти.
розкрити сутність поняття «соціальні навички»;
ознайомити педагогів з основними труднощами формування соціальних навичок у дітей з ООП;
ознайомити педагогів з методами, засобами і прийомами формування соціальних навичок розвитку дітей з ООП у закладах освіти;
зорієнтувати педагогів у складанні індивідуальної корекційної програми за напрямком «Формування соціальних навичок»;
зорієнтувати педагогів у підборі навчального, дидактичного та ігрового стимульного матеріалу для формування соціальних навичок у дітей з ООП;
зорієнтувати педагогів на облаштування освітнього середовища, яке сприятиме формуванню соціальних навичок у дітей.
розуміння сутності поняття «соціальні навички дітей з ООП» відповідно до категорій освітніх труднощів;
знання методів, засобів і прийомів формування соціальних навичок у дітей з ООП у закладах освіти;
знання щодо облаштування освітнього середовища, яке сприятиме формуванню соціальних навичок і загальному розвиткові дітей;
вміння складати індивідуальну корекційну програму за напрямком «Формування соціальних навичок»;
вміння підбирати навчальний, дидактичний та ігровий стимульний матеріал для формування і відпрацювання соціальних навичок у дітей з ООП;
професійна готовність до якісної організації інклюзивного навчання.
Педагогічні працівники, які залучені до організації і впровадження інклюзивного навчання: вчителі, вихователі, асистенти вчителів/вихователів, практичні психологи, корекційні педагоги, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари