Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Зразок характеристики учня з ООП 1-го інклюзивного класу

Інклюзивна освіта

Для кого: 1 Клас

12.01.2020

2847

233

0

Опис документу:
Зразок характеристики учня з ООП 1-го інклюзивного класу на кінець навчального року. Відображає прогрес учня, його слабкі сторони в навчальній діяльності, особливості фізичного розвитку, темпераменту й ступінь соціалізаціїї.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Характеристика

ПІБ ………………………………………..

……….. р. н.,

учня інклюзивного …… класу

(назва навчального закладу)

ПІБ ………….. зараховано до школи ………. року, навчався за програмою підготовчого класу для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою.

Фізичний розвиток ……… не відповідає віковій нормі. В учня порушена постава, координація рухів, загальна й дрібна моторика та зорове сприймання. Хлопчик носить окуляри, під час уроків дуже швидко втомлюється. Має ослаблену увагу
до вербальної інформації. Учень може зосередитись лише на 3-5 хвилин. Сприймання характеризується фрагментарністю, обмеженістю обсягу та повільним темпом. …….. має значний запас слів, вживає його в активному мовленні. Вміє підтримати бесіду, задати питання, але зробити висновок йому досить складно.

У хлопчика часто змінюється настрій. У цілому він урівноважений, але важко встановлює товариські взаємини. У родині взаємовідносини доброзичливі. Мама приділяє належну увагу вихованню й розвитку сина.

Загальнонавчальні вміння та навички. Учень недостатньо уважно слухає інструкції. Словесні завдання виконує за допомогою вчителя. Не охоче виконує індивідуальні графомоторні завдання. Має недостатньо розвинуту дрібну моторику. Навички самоконтролю, уміння підібрати власні приклади, пояснювати свої дії сформовано на середньому рівні. Потребує постійної допомоги та мотивації з боку вчителя. Математика. Стійкого інтересу до знань учень не виявляє, але матеріал в межах програми засвоїв. Оперує числами в межах 20-ти, виконує обчислення з опорою на наочність. Якщо не розуміє навчальний матеріал, питань не задає. Працює під керівництвом учителя. Навчання грамоти. Учень засвоїв абетку. Читає по складах, але робить багато помилок, на запитання за прочитаним відповісти не може (неусвідомленість читання). Письмові завдання виконує під керівництвом учителя. Природознавство. Має достатній обсяг знань і уявлень про оточуючий світ. Застосовує зорове, слухове, тактильне сприйняття для дослідження об’єктів і явищ природи. Любить виконувати природничі завдання у групі; виявляє позитивні емоції при сприйнятті природи.

Не завжди охоче бере участь у класних та позакласних виховних заходах.Дитина дуже любить малювати, працювати з будівельним матеріалом.

Висновок: ПІБ ………. опанував програму підготовчого класу для дітей із ЗПР.

Директор НВК: ПІБ …………..

Вчителька: Прозорова Л.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.