Зразок характеристики учня з ООП (індивідуальна форма навчання)

Опис документу:
Зразок характеристики учениці, що навчалася за Типовою освітньою програмою спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з інтелектуальними порушеннями з навчанням українською мовою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика

………………………………………………………………

.. .. …. р. н.,

уч………. інклюзивного ……. класу

(індивідуальна форма навчання)

………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………… навчалася за Типовою освітньою програмою спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (для дітей з інтелектуальними порушеннями) з навчанням українською мовою. Фізичний розвиток ……………….. не відповідає віковій нормі. В учениці порушена постава, координація рухів, але значно покращилась загальна й дрібна моторика. Дитина має добру пам’ять до вербальної інформації. ……………..я має значний запас слів, вживає його в активному мовленні. Вміє підтримати бесіду, поставити влучне питання, переказати прослухане. У дитини часто змінюється настрій, але вона стала більш емоційно урівноважена та уважна. Учениця може зосередитись на завданнях та грі протягом 8-10 хвилин. Потребує постійної мотивації з боку вчителя та зміни видів навчальної діяльності. Легко йде на контакт з незнайомими людьми. У родині взаємовідносини доброзичливі. Батьки приділяють належну увагу вихованню й розвитку доньки. Загальнонавчальні вміння та навички. Учениця достатньо уважно слухає інструкції. Словесні завдання виконує за допомогою вчителя. Старанно виконує індивідуальні графомоторні завдання. Навички самоконтролю, уміння підібрати власні приклади, пояснювати свої дії сформовано на середньому рівні. Потребує постійної допомоги та мотивації з боку вчителя. Навички самообслуговування розвинуто на достатньому рівні: готує й прибирає робоче місце, розвішує одяг, тощо. Математика. Учениця оперує числами в межах 10-ти: розпізнає й сортує цифри, співвідносить число і цифру, з допомогою виконує порядкову лічбу в межах 20-ти. Під керівництвом учителя розфарбовує, штрихує, обводить по контуру шаблони, зразки написання виразів, знаходить відповідності за кольором, формою, працює з геометричною шнурівкою, дерев’яними шпажками, пластиліном. З допомогою вчителя - з Монтессорі-матеріалами, «Нуміконом», конструктором «Лего». Визначає основне положення предметів у просторі, на площині відносно себе, по відношенню один одного. Навчання грамоти. Учениця на достатньому рівні засвоїла абетку. Під керівництвом учителя обводить зразки друкованих і рукописних літер, буквосполучень; складає слова до предметних картинок. Письмові адаптовані завдання виконує в робочому зошиті. Природознавство. Дитина визначає пори року за сюжетними малюнками. Активно слухає, бере участь у діалогічному мовленні, фантазує на подану тему. Основи здоров’я. Має елементарне уявлення про здоровий спосіб життя, раціональне харчування. Із задоволенням грає у сюжетно-рольові ігри: «Лікарня», «Кухня», «Магазин», тощо. ……………….. охоче спілкується з дітьми, бере участь у позакласних виховних заходах, дуже любить співати, танцювати, грати з м’ячем, музикувати.

Висновок: …………………………… опанувала програму першого класу для дітей із ІП.

Директор НВК: ………………

Вчителька: Прозорова Л.В.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
1
0
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!