Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Зразок портфоліо дитини з особливими освітніми потребами (індивідуальна форма навчання)

Педагогіка

Для кого: 1 Клас

11.01.2020

21407

801

3

Опис документу:
Портфоліо дитини з особливими освітніми потребами створено з метою фіксування накопиченої інформації певного періоду навчання, визначення можливостей учениці, внесення за необхідності змін в індивідуальний навчальний план. Портфоліо відображає ступінь соціалізації та формування особистості дитини в умовах індивідуального навчання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мої захоплення:

Навчальний прогрес учениці 1-А класу ………… …………..

(за програмою підготовчого класу)

  1. Виконання адаптованих завдань для розвитку графомоторних навичок.

  2. Нанизування геометричних дерев’яних намистинок на шнурівку.

  3. Робота з дерев’яними шпажками: виготовлення моделі «гусінь» з використанням кольорових намистинок і пластиліну.

  4. Знаходження відповідності по кольору.

  5. Музикування.

  6. Розфарбовування, штрихування, обведення по зразку, виконання адаптованої математичної хвилинки каліграфії.

  7. Розпізнавання й сортування цифр в межах 5-ти.

  8. Усний рахунок в межах 10-ти.

  9. Робота з дерев’яними вкладками (азбука, сюжетні картинки).

  10. Виготовлення аплікації, малюнка (з допомогою вчителя).

  11. Робота з конструктором «LEGO» (з допомогою вчителя).

  12. Суспільно-корисна праця (прибирання робочого міста, розвішування одягу, тощо).

  13. Участь у сюжетно-рольових іграх: «Лікарня», «Кухня», «Одягни ляльку» тощо.

  14. Розучування пісень, виконання танцювальних рухів.

  15. Друкування букв і складів (обведення по зразку).

  16. Робота в зошиті-альбомі (адаптовані завдання з математики й навчання грамоти).

  17. Визначення пір року за сюжетними малюнками.

  18. Активне слухання.

  19. Діалогічне мовлення.

  20. Фантазування на подану тему.

  21. Спілкування з однолітками. Музикування з групою дітей.

  22. Активна гра з м’ячем.

Портфоліо учениці 1-А класу КЗ навчально-виховний комплекс «Дитячий садок-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кам’янсько-Дніпровської міської ради …………… ……………

упорядковано вчителькою початкових класів, класною керівницею Прозоровою Лілією Валентинівною з метою фіксування накопиченої інформації певного періоду навчання, визначення можливостей дитини, внесення за необхідності змін в індивідуальний навчальний план. Портфоліо відображає ступінь соціалізації та формування особистості учениці в умовах індивідуального навчання.

.-…..н. р.

Розпізнавання й сортування цифр в межах 5-ти

Обведення по зразку друкованих букв в зошиті-альбомі

Знаходження відповідності по кольору

Музикування

Робота з дерев’яними вкладками "Азбука"

Робота з дерев’яними вкладками «Дикі тварини»

Робота з дерев’яними вкладками «Селянське подвір’я»

Робота з дерев’яними вкладками «Повітряний транспорт»

Соціально-побутова праця. Гра «Господарочка»

Розвиток дрібної моторики, вправа «Гусінь»

Математичні графомоторні вправи

Співвіднесення кількості і числа

Робота з міні-книжечками

Виготовлення аплікації

Веселі розмальовки

Моделювання. Робота з конструктором «LEGO»

Робота з дерев’яним конструктором

Робота з геометричним матеріалом. Сортування

Пазли «Знайди пару»

Гра «Побудуй ланцюжок»

«Лабіринт»

Робота в робочому зошиті

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.