Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Зразок аналітичного звіту вчителя, асистента вчителя стосовно навчального прогресу учня з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта

Для кого: 2 Клас

11.01.2020

8366

783

0

Опис документу:
Аналітичний звіт вчителя, асистента вчителя стосовно навчального прогресу учня (ЗПР, мовні порушення) за певний період навчання, відображає короткочасні завдання, ступінь опанування програмовим матеріалом та соціалізації учня в умовах інклюзивного навчання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аналітичний звіт навчального прогресу

за І семестр …. /…… н. р.

учня …….. класу ПІ …………

На перший семестр нами було поставлено такі короткочасні завдання: учень відповідатиме на запитання, описуватиме ілюстрації та події повними реченнями, вивчатиме значення нових слів, використовуватиме їх у мовленні, братиме участь у груповій та парній роботі на уроках, спільних іграх під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах, за потреби звертатиметься по допомогу до вчительки, асистентки вчительки, списуватиме тексти з друкованої основи, писатиме під диктування, розв’язуватиме вирази і задачі, використовуватиме під час навчальної діяльності конструктор «Lego», Монтессорі-матеріали, «Нумікон», виконуватиме творчі письмові завдання.

Учень активно бере участь у груповій та парній роботі на уроках, спільних іграх під час перерв. Під час навчальної діяльності учень відповідає на запитання, але не повними реченнями. На заняттях з української мови та природознавства працює на середньому рівні. Вчить вірші напам'ять і вільно розповідає їх перед класом. Дуже добре сприймає тексти на слух, але вміння переказувати на середньому рівні.

Дитина читає цілими словами. Самостійно і правильно списує текст з друкованої основи, але виникають труднощі при письмі під час диктування.

Учень дуже любить математику. Вміє виконувати дії додавання та віднімання з переходом через десяток та з переходом через розряд у межах ста. Вирази вирішує самостійно, а також оперує знаннями з порівняння іменованих чисел, самостійно виконує завдання з геометричним матеріалом, але задачі розв’язує з допомогою дорослих. Залюбки працює з різноманітними конструкторами, вдома успішно займається на математичній онлайн-платформі «Вчи.юа».

У дитини спостерігаються позитивні зміни у фонематичному сприйнятті й відтворенні. Збільшився активний словниковий запас. На уроках та додаткових заняттях займається із задоволенням.

Саморегуляція та самоконтроль на середньому рівні. В учня успішно формується внутрішня мотивація до навчання.

Вчителька: Прозорова Л. В.

Асистентка вчительки: Барлетова О.Є.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.