Урок виробничого навчання «З’єднання верхньої частини фартуха з нижньою» проводиться як тема модуля «КРВ – 3.1.2 Виготовлення фартухів» і є логічним продовженням раніше вивченого учнями матеріалу на уроках з предмету «Технологія виготовлення одягу».
Методична мета уроку: Упровадження в навчальний процес новітніх та інформаційних технологій.
Урок проводиться у формі змагання двох команд. У частині актуалізації знань проводиться повторення технології виготовлення фартуха за допомогою конкурсу капітанів, усне опитування учнів з теми попереднього уроку та письмове опитування. Така форма проведення уроку орієнтована на самостійне виготовлення фартухів, на дружню та злагоджену працю в командах. Сприяє підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів до уроків виробничого навчання за професією “Кравець”.
Мотивація знань містить пояснення актуальності вивчення та практичного застосування навичок при виготовленні виробничого та кухонного одягу.
Виклад нового матеріалу проводиться шляхом демонстрування трудових прийомів з одночасним поясненням та бесідою з учнями. Повторення знань з охорони праці проводиться методом усного опитування на відповідних робочих місцях.
Алгоритм виготовлення фартуха та застосування інструкційно-технологічних карт і карт контролю сприяють розумінню та засвоєнню послідовності виконання завдання. Інструкційно-технологічні карти, розроблені майстром виробничого навчання, допоможуть технічно грамотно та компетентно виконати роботу.
Закріплюючи вивчений матеріал, учні мають змогу позмагатися у грі «Інтерв’ю для фахового журналу «Технології моди»», що активує не тільки бажання відповідати правильно, але й тренують вміння правильно, зрозуміло формулювати питання тобто розвиває мовленнєві компетенції.
Важливим під час закріплення вмінь та навичок учнів є виконання практичних завдань.
Застосування ІКТ на уроці виробничого навчання дає змогу постійно стимулювати розвиток мислення та сприйняття інформації учнями, розвивають увагу та пам'ять, підтримують інтерес до уроку, створюють та підсилюють мотивацію до навчання.
Дана методична розробка вміщує в собі зміст уроку виробничого навчання.