Творчій педагог обдарований учень Заняття з елементами тренінгу для педагогів

Опис документу:
Мета: Розвивати в педагогів прагнення до професійного самовдосконалення. формувати позитивне сприйняття професії педагога та світосприйняття, розвивати педагогічну творчість і креативність. Попередити психологічне вигорання. Підвищити мотивацію професійної діяльності, сприяти відшукуванню оптимальних моделей поведінки в педагогічному середовищі;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

6

Творчій педагог обдарований учень

Заняття з елементами тренінгу для педагогів


Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя. 

Ш.Амонашвілі

Ключові слова:вчитель - новатор, вчитель – консерватор, обдарованість.

Мета: Розвивати в педагогів прагнення до професійного самовдосконалення.

формувати позитивне сприйняття професії педагога та світосприйняття, розвивати педагогічну творчість і креативність. Попередити психологічне вигорання. Підвищити мотивацію професійної діяльності, сприяти відшукуванню оптимальних моделей поведінки в педагогічному середовищі;

Матеріали: Плакат з зображенням стебел пшениці, стікери у вигляді зерен пшениці, правила тренінгу у вигляді пазлів, макет герба педагога для кожного учасника, аркуші паперу формату А3- 8 шт., фломастери, 2 ватмани, журнали з великою кількістю фотографій, ножиці, клей.

Хід заняття:

Вправа 1 «Знайомство - надпис на футболці»

Мета: знайомство, мотивація до активної діяльності.

Уявіть що на вас вдягнені футболки з надписом, який розкриває вас, ваші особливості є вашим девізом. Озвучте цей надпис для загалу.

Вправа 2 «Очікування»

Зернята і колоски

Мета : З’ясувати очікування учасників

Учасники записують свої очікування на зернятах та садять їх в землю (кріплять до плакату) озвучують їх. В кінці тренінгу з них створюються колоски

Вправа 3 Правила тренінгу «Пазли»

Мета: налаштування на роботу

Обговорення правил тренінгу складання пазла з правилами тренінгу

Вправа 4 « Мій Герб педагога»

Мета: формувати адекватне уявлення педагогів про власні педагогічні досягнення.

Учасники отримують герб, який складається з 5 частин.

Ви маєте намалювати свій герб педагога, заповніть будь - ласка всі віконця, а для загалу відкрийте лише 3, які забажаєте. У вас 10 хв. Учасники презентують свій герб.

Рефлексія вправи.

Вправа 5 «Реклама професії вчителя»

Мета: установка на позитивний зміст реалізації людини як педагога, сприяння створенню доброзичливої, творчої, атмосфери в педагогічному колективі (10—15 хв).

Обладнання листи формату А3, фломастери

Учасники об’єднуються в 3 грипи і готують візитівку професії – рекламний банер, який би зміг загітувати інших стати педагогом, ця візитівка має бути якомога оригінальнішою. На виконання вправи 10 хв.

Учасники кожної групи рекламують професію вчителя. Після презентації думки групи щодо завдання картки - візитівки вивішують на дошку.

Рефлексія вправи.

Вправа 6«Ось так ситуація»

Мета: формувати педагогічну творчість, креативне мислення, вміння виходити переможцями з будь-якої ситуації.

Кожній групі роздають картки, з педагогічними ситуації зі шкільного життя. Групі треба знайти нестандартні дієві способи виходу з ситуації.

На обговорення5 хв. Учасники об’єднуються в 4 групи та обговорюють ситуації далі презентують їх вирішення.

Група 1.

Ситуація 1

Ознайомтеся з ситуацією. Як, на вашу думку, слід повестися вчителеві в даній ситуації?

На уроці української мови в п’ятому класі учні самостійно виконували вправу. Вчителька помічає, що Сашко старанно працює. Взагалі він двієчник і ставлення до нього в класі іронічно – поблажливе. Маленький, худенький, завжди наче трохи наляканий. На контрольних Сашко найчастіше байдикує, дивлячись винуватими очима на вчителя, а в кращому випадку списує в сусіда. Сьогодні ж працює, матеріал нескладний, він цілком може впоратись самостійно.

  • Молодець, Сашко, - вирішила похвалити його Олена Володимирівна, -як приємно дивитись на тебе коли ти думаєш працюєш.

  • А ви йому п’ятірку поставите, - несмішливо говорить хтось із хлопчиків, і всі сміються: Сашко і п’ятірка речі несумісні.

  • Поставлю якщо зробить,- трохи підвищила голос учителька. – Коли закінчите я перевірю ваші роботи.

Роботу закінчено вчителька перевіряє зошити. Ось, нарешті, до неї підходить Сашко. Вчителька бере його зошит і раптом бачить, що записано лише номер вправи, а далі - чистий аркуш…

Група 2

Ситуація 2. Ознайомтеся з ситуацією. Як, на вашу думку, слід повестися вчителеві в даній ситуації?

Йшов урок української мови. Настрій у вчителя був чудовий. Він опитав чотирьох учнів. Відповіді бездоганні. Всі відмінні оцінки. Підійшовши до дошки, учитель виявив шпаргалку: на рамі були написані особові закінчення дієслів I і II дієвідмін...

Група 3

Ситуація 3. Ознайомтеся з ситуацією. Як, на вашу думку, слід повестися вчителеві в даній ситуації?

Учитель дає учневі завдання, а той не хоче його виконувати і при цьому заявляє: « Я не хочу це робити!» - Яка повинна бути реакція вчителя?

Група 4

Ситуація 4 Ознайомтеся з ситуацією. Як, на вашу думку, слід повестися вчителеві в даній ситуації?

«Я відчуваю, що заняття, які ви ведете, не допоможуть мені», - говорить учень вчителеві і додає: «Я взагалі думаю кинути заняття». Як на це повинен відредагувати вчитель?

Рефлексія вправи

Вправа 7 «Портрет вчителя »

Мета: розвиток педагогічної творчості

Учасники об’єднуються в дві групи кожна готує портрети вчителя (малює його): 1група - портрет вчителя - консерватора, 2 група - портрет вчителя - новатора. Далі учасники порівнюють дані портрети шукають позитивні і негативні якості. Визначають ідеальні якості вчителя.

Рефлексія вправи

Вправа 8 Робота над колажем «Школа майбутнього»

Мета Розвиток творчого потенцціалу педагогів, активідація групової взаємодії

Учасників об’єднуємо в 2 групи за принчипом «листівок» (учасники беруть запропоновані психологом частини листівки далі шукають свою групу за кольором листівки).

Учасники готують проект «Школа майбутнього», в який входять підструктури Школа майбутнього, вчителі майбутнього, учні майбутнього, урок майбутнього. Працюючи з колажем педагоги використовують маркери фломастери, вирізані картинки, клей, роблять колаж яскравим і інформативним. Далі група вибирає спікера, який представляє своє бачення Школи майбутнього.

Рефлексія вправи

Робота з очікуваннями

Вправа завершення   

 Вправа 8«Віночок побажань».
Узяти за руку сусіда з ліва і продовжити фразу: «Я бажаю тобі…». Не відпускати руки. По завершенні заплющити очі й подумки побажати всього найкращого тим, кого ви любите.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.