• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Різне
  • Танцювальна музика та корекційна ритміка – ефективний засіб корекцції у роботі з дітьми з особливими потребами

Танцювальна музика та корекційна ритміка – ефективний засіб корекцції у роботі з дітьми з особливими потребами

Опис документу:
Танцювальну музику та корекційну ритміку використовують і в корекційних цілях, якщо відхилення в психофізіологічній сфері дитини носять серйозний характер. Так, вже доведена їх ефективність при роботі з дітьми, що мають мовну, рухову та інтелектуальну патології, порушення слуху.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Танцювальна музика та корекційна ритміка – ефективний засіб корекцції у роботі з дітьми з особливими потребами

Танцювальну музику та корекційну ритміку використовують і в корекційних цілях, якщо відхилення в психофізіологічній сфері дитини носять серйозний характер. Так, вже доведена їх ефективність при роботі з дітьми, що мають мовну, рухову та інтелектуальну патології, порушення слуху.

Досвід роботи по використанню танцювальної музики, корекційної ритміки в процесі корекції дітей показує, що вона органічно входить в роботу з:

оптимізації м’язового тонусу та навчання релаксації;

розвитку почуття ритму;

формування просторових уявлень;

динамічної організації рухового акту;

формування одночасних сенсомоторних взаємодій;

розвитку психічних процесів (уваги, сприйняття, пам΄яті, мислення)

Колективність в проведенні ритмічних занять забезпечує формування наслідувальних рухів, появу орієнтування на загальний ритм рухів, відтворення дій за зразком та моделювання дій за аналогією. Крім того, це сприяє підвищенню рівня самооцінки дітей, довільній регуляції поведінки та розвитку міжособистісних відносин.

Для проведення занять необхідні такі психолого-педагогічні умови:

створення сприятливої психологічної атмосфери для проведення занять;

постійне привертання уваги дітей;

пробудження у учнів інтересу до виконання вправ.

Важливе місце в цьому процесу належить ролі вчителя . Людина, яка проводить заняття повинна:

добре рухатися під музику або без неї, виконувати вправи в певному ритмі та темпі;

мати приємний тембр голосу, уміти змінювати висоту та силу голосу, передавати свої почуття голосом та мімікою, уміти користуватися словом як інструментом, який діє на дітей;

уміти володіти собою, викликати довіру дітей та мати акторські здібності, сприяти формуванню потреби в спілкуванні з дорослими та однолітками та мотивації на подолання мовних труднощів.

При проведенні занять важливо правильно організувати спілкування з дітьми. Це можливо тільки при встановленні з ними позитивного емоційного контакту. Доброзичливе, уважне ставлення до кожної дитини – запорука успішної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн