Перші більш суттєві тривожні дзвіночки по відношенню розвитку дитини виникають коли дитина пішла у дитячий садочок або до школи. І коли вихователі або вчителі відмічають, що вона не засвоює навчальний матеріал. Іноді батьки вважають, що з педагогічною роботою можна ще зачекати, що ще рано, що дитина з віком сама зможе говорити, гратися, навчатися. В таких випадках спеціалістам освітнього закладу, який відвідує дитина, потрібно пояснити батькам, що своєчасна допомога і якомога раніше втручання вузьких спеціалістів - педагогів та лікарів дозволить уникнути подальших порушень і відкриє більше можливостей для її розвитку.
Корекційно-розвиткові послуги – це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
Зміст корекційно-розвиткової роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.
Корекційно-розвиткові заняття проводять спеціалісти навчального закладу: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, практичний психолог, вчитель ЛФК (інструктор з фізкультури), вчитель ритміки, реабілітолог , асистент-вихователя (вчителя) та інші.
Тому, якщо у вашої дитини все ж таки діагностують особливі освітні потреби, то не потрібно впадати в розпач, це можна корегувати, а більшість з них і подолати. Головне, своєчасна інтенсивна корекційно-розвиткова робота, яка має бути обов’язковою та систематичною.