Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ефективність навчального процесу. «Живі» уроки
»
Взяти участь Всі події

Стаття: «Поради корекційним педагогам та батькам щодо логопедичного обстеження дитини з особливими освітніми потребами»

docx

Логопед

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

28.11.2022

168

4

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

В наш час дуже часто зустрічаються діти, як серед дошкільнят, так і серед школярів, які мають чітко виражені мовленнєві порушення. В ранньому віці (від 1,5 до 2,5 років) порушення звуковимови пояснюється фізіологічними особливостями розвитку дитини, зокрема несформованістю артикуляційного апарату. Однак 4-5-річні діти самі починають помічати недоліки вимови і нерідко дуже болісно переживають це. Вони уникають слів з «важкими» звуками, соромляться говорити. Мовленнєві порушення залишають відбиток і на психічному розвитку особистості. Такі діти часто пасивні, погано контактують з оточуючими. Навіть незначні недоліки у розвитку мовлення дитини можуть призвести до труднощів у навчанні, особливо в освоєнні процесів читання (дислексія) та письма (дисграфія). Тому, чим раніше будуть виявлені проблеми у мовленні дитини, тим раніше можна почати роботу з логопедом щодо їх подолання, і тим успішнішою буде ця корекційна робота. Виправлення звуковимови починають з логопедичного обстеження рівня мовленнєвого розвитку дитини. Далі аналізують характер виявлених недоліків і визначають шляхи їх усунення.