Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Самостійна робота "Окисно-відновні реакції"

Хімія

Для кого: 9 Клас

29.04.2019

2130

99

0

Опис документу:
Дана робота включає 6 тестових завдань з вибором однієї відповіді ( на визначення ступенів окиснення) та 1 завдання відкритої форми (на урівнювання рівнянь методом електронного балансу). Роботу можна використати для проміжного контроль знань учнів 9 класу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Самостійна робота «Окисно-відновні реакції» 1 варіант

1.Укажіть елемент, атоми якого мають лише позитивні ступені окиснення:

А)C, Б)Ca, В)Cl, Г)Si.

2. Укажіть елемент, який має найнижчий ступінь окиснення -3:

А)Al, Б)C, В)N, Г)Br.

3.Укажіть формулу речовини, у якій ступінь окиснення Феруму +2:

А)FeCl2, Б)FeBr3, В)KFeO2, Г)Fe(NO3)3.

4.Укажіть, який найвищий ступінь окиснення може виявляти Селен:

А)+2, Б)+3, В)+4, Г)+6.

5.Укажіть сполуку, у якій Фосфор виступає лише відновником:

А)P, Б)PH3, В)H3PO4, Г)P2O3.

6.Укажіть електронне рівняння процесу відновлення:

А) S+6 S+4, Б)Fe+2 → Fe+3, В)K0 K+1, Г)N+3N+5.

7.Урівняйте рівняння реакції методом електронного балансу:

А)KClO3=KCl + O2 Б)H2S + HIO3 = S + I2 + H2O

Самостійна робота «Окисно-відновні реакції» 2 варіант

1.Укажіть елемент, атоми якого мають максимальний ступінь окиснення +7:

А)C, Б)Ca, В)Cl, Г)Si.

2. Укажіть елемент, який має найнижчий ступінь окиснення -1:

А)Al, Б)C, В)N, Г)Br.

3.Укажіть формулу речовини, у якій ступінь окиснення Феруму +3:

А)FeCl2, Б)FeBr2, В)KFeO2, Г)Fe(NO3)2.

4.Укажіть, значення ступеня окиснення простих речовин:

А)+2, Б)+3, В)+4, Г) 0.

5.Укажіть сполуку, у якій Манган виступає лише окисником:

А)Mn, Б)KMnO4, В)MnSO4, Г)K2MnO4.

6.Укажіть електронне рівняння процесу окислення:

А) S+6 S+4, Б)Fe+2 → Fe+3, В)С+4 → С+2, Г)N+5N+3

7.Урівняйте рівняння реакції методом електронного балансу:

А)Al + O2 = Al2O3 Б)S + HNO3 = H 2SO4 + NO2 + H2O

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.