і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Прзентвція "Формування позитивних мотивів у гімназистів до навчальної діяльності"

Прзентвція "Формування позитивних мотивів у гімназистів до навчальної діяльності"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Переконалася, що проблема розвитку мотивації навчання в останній час стає все більш актуальною. Актуальність проблеми визначається також завданнями переходу на новий зміст і структуру загальної середньої освіти, зниженням вікового порогу шкільного навчання, впровадження державного стандарту початкової загальної освіти.

Слайд № 4

Дослідження українських вчених М. І. Алєксєєвої, Б. Ф. Баєва, Г. О. Балла, Н. О. Бойко, М. Й. Боришевського, Ю. З. Гільбуха, С. У. Гончаренко, та ін. свідчать, що основи мотивації навчання закладаються у початковій школі, тому саме молодший шкільний вік має великі резерви формування мотиваційної сфери учнів.

Слайд № 5

Одна з відповідей – створення ситуації успіху в навчанні, радості й комфортності існування дитини в шкільному просторі. Всю свою роботу я спрямовую на те, щоб створити максимально комфортні умови для збереження психічного здоров’я, бажання вчитися, спілкуватися, радіти кожному дню.

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

1. Не боюся ставити хороші оцінки, якщо спостерігається хоча б мінімальний успіх учня. Адже не відчувши, що таке "відмінно", учень не буде до нього прагнути. 2. На уроках надаю дитині можливість почувати себе особистістю, піднімати не тільки самооцінку, але й самовпевненість у хорошому розумінні цього поняття.. 3. Пам’ятаю, що кількість і різноманітність позитивних, у тому числі й спеціально створюваних ситуацій і обставин визначають можливість підтримання у дітей інтересу до навчальної діяльності і прагнення успіху. 4. Створюю якомога більше епізодів, випадків, ситуацій, в яких учень може взяти участь - у нього буде більше можливостей знайти себе. 5. Вважаю нормою педагогічної діяльності ставлення до дитини, як до рівного, що виключає грубість, різкість, зневажливий тон. 6. Прагну бути цікавою як особистість - непередбачуваною, загадковою, особливою..

Слайд № 9

Слайд № 10

1 крок: розв’язуючи творче завдання, пропоную дітям роль виконавців вказівок учителя. Одночасно із засвоєнням поняття формується його розуміння; 2 крок: даю конкретні завдання, але варіанти рішень пропоную знайти самостійно; 3 крок: учні отримують творчі завдання і самі формулюють проблему, знаходять шляхи її вирішення, проходять всі пошукові етапи, роблять власні висновки.

Слайд № 11

Реалізую завдяки організації навчального процесу таким чином, щоб максимально зацікавити учнів змістом нового матеріалу і самим процесом набуття знань, умінь і навичок.

Слайд № 12

Запроваджую методику розвиваючого навчання, пробуджую інтерес до процесу набуття знань, виробляю навички самостійної роботи

Слайд № 13

Цей вид мотивації намагаюся розвивати в усіх учнів. Для цього організовую роботу на уроці так, щоб навчальний матеріал стимулював мислення гімназистів.

Слайд № 14

1) «Захоплення кінцевим результатом діяльності» 2) «Вільний вибір завдань та способів їх виконання» 3) «Зіткнення мотиваційних тенденцій» 4) «Гумористична релаксація» 5) «Позитивний аналог у минулому» 6) «Обмін позиціями «вчитель –учень»

Слайд № 15

До роботи над формуванням соціальних мотивів залучаю і батьків. Діти повинні відчувати зацікавленість рідних людей їхніми успіхами у навчанні, тому на батьківських зборах обговорюємо шляхи зацікавленості учнів навчанням.

Слайд № 16

Слайд № 17

збагачую зміст навчання особистісно – орієнтованим цікавим матеріалом ; утверджую справді гуманне ставлення до всіх учнів, в кожній дитині бачу особистість ; задовольняю потреби в спілкуванні ; збагачую мислення гімназистів інтелектуальними почуттями; Формую допитливість і пізнавальний інтерес учнів , адекватну самооцінку ; стимулюю прагнення до саморозвитку, самовдосконалення ; використовую різні способи педагогічної підтримки,; виховую відповідальне ставлення до навчальної праці, почуття обов’язку; стимулюю прояви емоційного задоволення від процесу навчання.

Слайд № 18

Слайд № 19

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання