Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Матеріал:

Проблеми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в сучасних умовах

docx
02.01.2024
2 0
1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, I курс, II курс, III курс, IV курс, V курс, VI курс, Дорослі, Змішаний

175

0

придбати матеріал
Ціна:

30 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Мотивація навчання складається із багатьох аспектів, які змінюються й вступають в нові співвідношення (суспільні ідеали, сенс навчання для учня, його мотиви, цілі, емоції, інтереси, рівень навчальних досягнень, когнітивні можливості). Тому становлення мотивації є не просте зростання позитивного або негативного відношення до навчання, а утворення складних структур мотиваційної сфери. Ці окремі структури мотиваційної сфери (й складні, діалектичні відношення між ними) повинні стати об’єктом управління з боку вчителя. На сучасному рівні психологічної науки педагог не має право констатувати те, що учень не хоче вчитися, необхідно з’ясувати причину небажання учня вчитися, які аспекти мотиваційної сфери у нього не сформовані і які психолого –педагогічні засоби впливу педагог повинен використовувати щоб сформувати в учня мотивацію до навчально – пізнавальної діяльності. Формування мотивації навчання неможливо здійснити без урахування вікових особливостей учнів й їх індивідуальних психологічних характеристик. Це означає, що педагог повинен організувати навчальновиховний процес таким чином, щоб вирішувалися завдання розвитку мотиваційної сфери на певному віковому етапі та підготовки учнів до наступного етапу розвитку особистості. У зв’язку з розкриттям резервів вікового розвитку мотивації здійснюється особистісно–орієнтований підхід до навчання. Мотиваційна сфера особистості – сукупність мотиваційних утворень, які є у людини: диспозиції (мотиви), потреби, мета, інтереси. Мотиви навчання (за О.Б. Гончаровою) – спрямованість учня на окремі сторони навчальної діяльності, пов’язаними з внутрішніми відношенням учня до неї.

Вміст матеріалу: показано 3 з 9 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

придбати матеріал
Ціна:

30 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Формування національно-культурної ідентичності особистості здобувача освіти у викликах часу.

docx
Формування національно-культурної ідентичності особистості здобувача освіти  у викликах часу.

189

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
Виховна робота
дорослі та змішані

30 грн

Розробка педагогічної ради. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах військового стану

zip
Розробка педагогічної ради. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти   в  умовах військового стану

283

Аватар профіля Галинський Сергій Федорович
Педагогіка
дорослі

50 грн

Діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища

zip
Діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища

298

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
Педагогіка
дорослі та змішані

25 грн

Безпечний освітній простір – необхідна передумова якісної освіти в умовах війни

zip
Безпечний освітній простір – необхідна передумова якісної освіти в умовах війни

188

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
Виховна робота
дорослі та змішані

40 грн

Система оцінювання, взаємооцінювання та самооцінювання навчальних досягнень учнів НУШ - умова зростання рівня навчальних досягнень

zip
Система оцінювання, взаємооцінювання та самооцінювання навчальних досягнень учнів НУШ - умова зростання рівня навчальних досягнень

185

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
НУШ
1—4 клас та змішані

50 грн

Схожі матеріали

Сценарій родинного свята до Дня сім'ї для 5-6 класів

docx
Сценарій родинного свята до Дня сім'ї для 5-6 класів

2137

Аватар профіля Кир'ян Лєна Леонідівна
Різне
5—6 клас

«Технологія приготування заправних супів: солянка збірна м’ясна, солянка домашня»

docx
«Технологія приготування заправних супів: солянка збірна м’ясна, солянка домашня»

12471

Аватар профіля Саута Раїса Миколаївна
Різне

Технологія приготування супу горохового, супу з фрикадельками. Способи подавання. Вимоги до якості.

doc
Технологія приготування супу горохового, супу з фрикадельками. Способи подавання. Вимоги до якості.

6185

Аватар профіля Саута Раїса Миколаївна
Різне

Сценка " Як Стецько до першокласників завітав" для учнів початкової школи на свято Букваря або на прощання з початковою школою

docx
Сценка " Як Стецько  до першокласників завітав" для учнів початкової школи на  свято Букваря або на прощання з початковою школою

7745

Аватар профіля Жук Валентина Володимирівна
Різне
1 клас та 4 клас

Сценарій свята «Весняний хоровод квітів»

docx
Сценарій свята «Весняний хоровод квітів»

3612

Аватар профіля Лісневська Олена Степанівна
Різне
3—4 клас