Проектна методика - методика успіху

Опис документу:
Завдання проекту максимально наближені до тем кожного уроку, діяльність вмотивовує учнів щодо активної участі у навчальному процесі, їх прагнення до найефективнішого використання засвоєного мовленнєвого матеріалу та прагнення набути комунікативної компетенції через ефективні стратегії. Проектна діяльність, на мою думку, є однією з таких ефективних стратегій. В чому ж успіх проектного підходу?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мотиваційний аспект. Проект базується на принципах комунікативної спрямованості, особистісної орієнтації, автономії учня. Пріоритет надається темам, які найбільш необхідні учням. Вони пишуть про власне життя, уподобання, інтереси тощо. Проект активізує діяльність учнів шляхом пошуку необхідної інформації, демонстраційного матеріалу ( малюнків, фото, різноманітних мап, діаграм ), взяття інтерв’ю і т. д. Окрім цього, створюючи проект, учень демонструє власні навчальні досягнення як для самого себе, так і для інших учасників навчального процесу. Проект не лише багатий досвід щодо використання засвоєної інформації, але й можливість висвітлити яскраво граматичні та лексичні сформованості учнів.

Проектна робота допомагає учням самостійно розвивати уявлення про мовні закономірності й формувати правила. Аналітичний підхід до мови дозволяє їм швидко досягти прогресу. Це не лише неможливість не повторення мовленнєвого матеріалу, але й заохочення до дослідження та демонстрування особливостей власної культури. Розвиваються такі якості особистості, як ініціативність, незалежність, самодисципліна та відкритість до співпраці. Поряд з цим проект є глобальною, інтегрованою формою комунікації. А тому пріоритетність надається змістовній наповнюваності, пошуку, творчому підходу, чіткості та зрозумілості форми презентації. Не потрібно визначати лише лінгвістичні прогалини. Це може відштовхнути учня від прагнення до самовираження, самовдосконалення та самореалізації. Адже ніщо не може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху й власної значущості від результатів своєї праці. Тож проектна діяльність спрямована на стимулювання інтересу учнів до вивчення мови та її практичного використання як засобу ‘of forming and storing ideas as reflections of reality and exchanging them in the process of human intercourse’.

Проектна технологія спрямована на оптимізацію навчального процесу, його умов, плекає в учнів бажання поділитися пізнанням, заохочує до подальшого вивчення мови, допомагає долати бар’єри у навчанні, а саме: критично – логічний ( вивчення мови – це нелегка справа, то як можна отримувати радісні відчуття ), інтуїтивно – емоційний ( я дурний і ніколи у процесі вивчення іноземної мови не дам собі ради ), і критично – моральний ( навчання – важка праця, то, може, ліпше й не витрачати зусиль? )

Метод проектів розглядається як особливий вид пізнавальної діяльності з опорю на активізацію вивченого.

Проте, необхідно акцентувати увагу на тому, що будь – яка робота над темою чи просто групова робота ще не є методом проектів! Метод проектів передбачає певний логарифм застосування навчальних та пізнавальних механізмів, які є стратегічним вектором самостійної дії учнів у вирішенні тієї чи іншої проблеми з подальшою презентацією ( захистом, викладенням ) отриманих результатів. Необхідно дотримуватися основних вимог до використання методу проектів:

- Наявність значущої в творчому плані проблемного завдання, яке спонукатиме учнів до використання інтегрованих знань та дослідницький пошук.

- Практична, теоретична та пізнавальна спрямованість очікуваних результатів на фундації їх значущості.

- Самостійна ( індивідуальна, парна, групова ) діяльність учнів.

- Визначення кінцевої мети проекту.

- Визначення базових знань, необхідних для роботи над проектом.

- Структурування змістової частини проекту.

- Використання дослідницьких методів.

В основі методу проектів лежить розвиток пізнавальних навичок, вміння самостійно конструювати свої знання.

PROJECT

Your life

Write about your daily life.

1. Describe a typical day.

2. What do you do in your free time ?

3. Compare your day to another your day. What differences are there?

Illustrate your project with some pictures, photographs or drawings.

  • 13.08.2019
  • Особливості організації освітнього процесу у 2019/2020 навчальному році
  • Інші методичні матеріали
  • 65
  • 0
  • 3
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.