• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Виховна робота
  • Про наступність у вихованні та розвитку особистості дитини між дошкільною та початковою освітою у закладах дошкільної та загальної середньої освіти села Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області

Про наступність у вихованні та розвитку особистості дитини між дошкільною та початковою освітою у закладах дошкільної та загальної середньої освіти села Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області

Опис документу:
Про наступність у вихованні та розвитку особистості дитини між дошкільною та початковою освітою у закладах дошкільної та загальної середньої освіти села Кіндратівка Костянтинівського району Донецької області

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРО НАСТУПНІСТЬ У ВИХОВАННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ СЕЛА КІНДРАТІВКА КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Кущенко Едуард Борисович, педагог-організатор-методист

та учитель мистецтва-методист

Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів

з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецької області,

учитель-методист, спеціаліст вищої категорії

Педагогічні колективи Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування і закладу дошкільної освіти с.Кіндратівка вже багато років забезпечують наступність  у вихованні та розвитку особистості дитини.        Педагогічними колективами закладів розроблена модель співробітництва  початкової школи ЗНЗ  та дошкільного навчального закладу.

Адміністрацією школи був розроблений план співпраці ДНЗ та початкової школи ЗНЗ с.Кіндратівка на 2018-2019 н.р.,  який складається з розділів: методична робота, співпраця педагогів ДНЗ та ЗНЗ міста; робота з дітьми; співпраця з батьками; спільна робота психологічної та логопедичної служби; запровадження інклюзивної освіти.

Адміністрацією школи видано наказ від 02.09.2018  № 198 «Про співпрацю Кіндратівської СШ І-ІІІ ст з ДНЗ с.Кіндратівка». Взаємодія між дошкільним навчальним закладом  та школою І ст. відбувається  на основі укладеної угоди про співпрацю, у якій визначається мета співпраці, права і обов'язки дошкільного і загальноосвітнього навчального закладу. Для здійснення наступності між закладами складено, обговорено і затверджено річний план спільної роботи між дошкільним закладом та СЗОШ, до якого внесені спільні заходи  щодо організаційно-педагогічної роботи з проблеми готовності дітей до навчання в школі, проведення  занять в дошкільному та шкільному підрозділах, консультації для педагогів та батьків з метою забезпечення наступності і перспективності освітнього процесу, соціокультурної адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов навчання в початковій школі, їх всебічного гармонійного розвитку. Педагогічні працівники ДНЗ та початкової школи  визначають проблему, над якою  працюють спільно протягом визначеного періоду (наприклад, вихователі ДНЗ та  вчителі  початкової школи працюють над проблемою «Забезпечення наступності в роботі за проектом « Інтелектуальний та творчий розвиток дитини – шлях до сталого розвитку», яка співзвучна з темою експерименту, в якому працюють заклади.

     Основними учасниками  співпраці є, безумовно, діти, адже саме для них учителі, вихователі, психолог, логопед, батьки  забезпечують повноцінний розвиток – як інтелектуальний, так і фізичний та психічний.

   Основними завданнями співпраці ДНЗ і початкової школи с.Кіндратівка є:

    створення психолого-педагогічних умов, що забезпечують сприятливий перебіг процесу адаптації першокласників  до шкільного навчання (природність переходу з дитячого саду в школу);

    поліпшення підготовки до навчання в школі 5-6 річних дітей;

    поглиблення інтересу до життя в школі;

    надання допомоги сім’ї  в новій ситуації, що виникає при підготовці до навчання в школі і при вступі дитини до школи.

    У своїй роботі вчителі початкових класів використовують наступний алгоритм роботи:

    Знайомство вчителів із майбутніми учнями. Відвідування груп у дошкільному закладі.

    Організація роботи спільного методичного об’єднання  вчителів початкової школи та вихователів дитячого садка  за участю учителів-методистів, заступників директорів з НВР в школі І ст., логопеда, психологата інших спеціалістів.

    Проведення загальних батьківських зборів.

    Консультування батьків щодо готовності дітей до навчання в школі.

    Взаємовідвідування занять та уроків учителями початкової школи та вихователями.

    Екскурсія по школі вихованцями дитячого закладу.

    Спільні виховні заходи.

    Підготовка рекомендацій для батьків.

    Діагностування майбутніх першокласників.

    Підсумкові збори батьків майбутніх першокласників

Співпраця ведеться за такими напрямками: 

    організаційно-методична робота;

    організаційно-педагогічна робота;

    робота з дітьми, взаємодія дитячих колективів;

    робота вихователів та вчителів з батьками;

    робота психологічної та корекційної служб;

    запровадження інклюзивної освіти.

 

     Щороку у вересні – жовтні бажаними гостями у перших класах є вихователі дитячого садка, які відвідують уроки своїх випускників, а квітень-травень – це період, коли вчителі майбутніх першокласників відвідують дитячий садочок, вивчають своїх майбутніх вихованців. Співпраця між педагогами, дітьми та батьками продовжується протягом усього навчального року.

Протягом 2018-2019 навчального року у місті здійснена наступна робота за напрямками:

Організаційно-методична  та організаційно-педагогічна робота:

    Засідання круглих столів:

·       «Як працювати зараз, щоб у дітей не зникало бажання вчитися…», «Психологічна готовність до школи - важлива  умова успішного навчання»;

·       «Забезпечення наступності й перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти»; 

·       «Майбутній першокласник» (консолідація зусиль вихователів, педагогів, сім’ї та громадськості щодо поліпшення всебічного виховання і навчання юних марганчан);

·       «Забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою освітою»;

·       засідання «круглого столу»  за участю адміністрації та педагогічних колективів навчальних закладів  відповідно до завдань спільного проекту

        «Один учень – один комп’ютер»  «Впровадження сучасних  ІКТ у

          навчально-виховному середовищі школи та ДНЗ»

          (батьки дітей майбутніх першокласників).

    Семінари, семінари-практикуми:

·         «Готовність до навчання в школі»;

·         «Вивчення та аналіз навчальних програм дошкільного закладу та початкової школи»;

·        «Обмін думками. Аналіз та обговорення уроків у школі та занять в дитячому садку»;

·        «Взаємодія дошкільного підрозділу, сім’ї та школи з формування соціально-психологічної готовності дітей 6-го року життя до навчання у школі»;

·        «Активне впровадження продуктивних технологій навчання та виховання» (спільні проекти «Один учень – один комп’ютер» та   «Інтелектуальний та творчий розвиток дитини -  шлях до сталого розвитку»);

    Педагогічні ради:

·       «Вимоги та завдання виховання і навчання дітей старшого дошкільного віку за програмою   «Впевнений старт», Базового компоненту дошкільної освіти,  Державного стандарту початкової освіти», 

·       «Розвиток пізнавального інтересу – одне з найважливіших завдань дошкільної та початкової освіти».

·       Консультування педагогів на тему «Формування мотиваційної готовності дітей до школи»; «Методи і форми навчально-виховної роботи в старшій групі дошкільного закладу та в 1-му класі школи»;

    Педагогічний міст дружби і співпраці «Наступність у навчанні: ДНЗ – школа», проаналізовано спільну діяльність двох педагогічних колективів по здійсненню наступності між садочком і школою та окреслено нові напрямки співпраці для реалізації основних завдань сучасної школи)

    Засідання Методичних комісій вчителів початкової школи і вихователів ДНЗ:

·         «Забезпечення наступності щодо методів та прийомів роботи з дітьми з розвитку мовлення, математики, ознайомлення з навколишнім, фізичного, естетичного виховання».

·        «Аналіз програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»,  програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» і початкової школи з метою  забезпечення наступності у навчанні та вихованні»

·        «Діяльнісний і інформаційний підхід до наступності» ·        «Позитивна мотивація до  навчання у школі», «Емоційно-вольова, фізична, мовленнєво-комунікативна, інтелектуальна, психологічна, моральна готовність дитини до школи».

·        «Готовність дитини до школи, забезпечення ефективного послідовного розвитку  дитини, її успішного виховання і навчання».

    Взаємовідвідування занять,  уроків, свят.

    Дні відкритих дверей.

    Створення відповідного розвиваючого середовища.

    Психологічні та комунікативні тренінги для вихователів та вчителів.

Спостерігається наступність у впровадженні інноваційних педагогічних технологій в старшій групі ДНЗ та початковій школі :

    технологія особистісно зорієнтованого навчання;

    елементи Вальфдорської педагогіки;

    авторська система  М.М.Єфименка з фізичного виховання;

    методика музичної освіти дітей Сініті Судзукі « Виховання талантів»;

    методика використання логічних блоків  Золтана Д’єнеша;

    технології «Ейдетика»;

    технологія розв’язування винахідницьких задач  (ТРВЗ);

    курс «Введення в шкільне життя»;

    впровадження здоров'язберігаючих технологій

    використання ІК-технології.

   25 березня 2019 року відбулося засідання спільного круглого столу з проблеми «Наступність в роботі дошкільного закладу та початкової школи», метою якого було  забезпечення наступності у єдиній системі освіти,   забезпечення  системи безперервного навчання і виховання  старших дошкільників і молодших школярів.

     У роботі круглого столу взяли участь педагогічні працівники загальноосвітньої шкіл та дошкільного навчального закладу с.Кіндратівка: учителі, вихователі, методист ДНЗ, заступники директорів з НВР в школі ступеня, логопед та психолог.

    Під час спільного діалогу вчителі і освітяни-дошкільники вирішували актуальні питання щодо результативної реалізації запланованих заходів з наступності у роботі ДНЗ та початкової школи, впровадження Державних стандартів початкової освіти й Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), здійснення психолого-педагогічного супроводу майбутніх першокласників.

     Учасники круглого столу намагалися дати відповідь на запитання: наступність в роботі дитячого закладу та школи — це педагогіка партнерства чи перевага одного закладу освіти над іншими?

     Досвідом роботи з педагогіки співпраці поділилися учасники круглого столу. Про основні завдання сучасної дошкільної освіти в умовах модернізації освіти та  створення умов для їх реалізації розповіла вихователі ДНЗ та вчителі початкової школи, звернули увагу на роль початкової школи у забезпеченні цілісності процесу розвитку, навчання і виховання  молодшого школяра та у формуванні творчої особистості учня.

     Блок «Банк інноваційних форм та методів» передбачав знайомство з ефективними  технологіями та методами навчання дошкільників та першокласників. Ю.Ю.Бринько заступник директора школи з НВР, познайомила присутніх з алгоритмом методичної роботи в початковій школі  з впровадження інноваційних технологій у підготовці дітей до  школи.

    Учителі та вихователі ДНЗ презентували власний досвід:

- «Формування логіко-математичних знань, умінь і навичок у всебічному розвитку дитини дошкільного віку»;

- «Використання інноваційних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій  у роботі зі старшими дошкільниками»;

-  «Використання методу ейдетики для розвитку образного мислення у дітей 5-6 річного віку» (Заїка Л.П., учитель початкових класів);

- «Впровадження курсу «Розвиток продуктивного мислення » як засіб розвитку розумової діяльності молодших школярів» (Мардашова І.І., учитель початкових класів);

- «Впровадження системи розвивального навчання в ЗНЗ» (Ларченко О.М., учитель початкових класів);

- «Використання ІКТ на уроках в початковій школі як засіб підвищення ефективності навчання» (Камишанова Л.В., заступник директора з НВР ).

     На питаннях психолого-педагогічної  діагностики розвитку та психологічної готовності дітей до школи, діагностиці адаптації першокласника до навчання в школі зупинилися психолог Кіндратівської СШ Колескни К.М.  Досвідом роботи з логопедичної  корекції дітей в умовах загальноосвітнього та дошкільного  навчального закладу поділилися О.М.Соболекова (учитель-логопед).

    Про перші кроки організації інклюзивного навчання  для дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі  розповіла асистент учителя Наливайко Л.П.  Про роль  Школи майбутніх першокласників  у підготовці дітей до навчання, забезпечення єдиних стартових можливостей, соціального, особистісного, пізнавального розвитку 6-річних дітей говорили Заіїка Л.П., учитель початкових класів та Карпикова В.Ю. (учитель початкових класів).

  Яскравим завершенням заходу стала ділова гра  «Створення моделі випускника дошкільного закладу».

МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Сформовані базові якості особистості.

Фізичне, психічне, морально-духовне здоров'я.

Компетентність у сферах життєдіяльності.

Збалансованість прагнення до самореалізації, саморозвитку і самозбереження.

Сформованість цілісного бачення світу.

Володіння елементарними формами само¬регуляції поведінки і діяльності.

Розвиненість почуттєвої сфери.

Елементарні форми логічного мислення.

Оптимістичне ставлення до життя.

Віра у власні можливості.

Володіння раціональними способами само¬організації.

Розвиток уяви як передумови креативності.

Здатність здійснювати найпростіші форми контролю власної діяльності.

Загально-навчальні вміння і навички:

організаційні;

загальнопізнавальні;

загальномовленнєві;

контрольно-оцінні.

 

     У кінці засідання були розроблені методичні рекомендації для педагогічних працівників ДНЗ та ЗНЗ для успішної та плідної співпраці.

  Здійснюється самоосвіта педагогів, яка включає:

    вивчення фізіологічних та психологічних особливостей розвитку дітей дошкільного та шкільного віку;

    ознайомлення з чинними нормативними документами, що визначають зміст дошкільної та початкової ланок освіти на сучасному етапі;

    ознайомлення з публікаціями у фахових виданнях, що присвячені питанню наступності між дошкільною та початковою ланкою.

     Робота з батьками:

     З метою успішного розвитку дітей та їх якнайшвидшої адаптації до умов шкільної освіти педагогічними колективами ДНЗ та вчителями початкової школи  поводиться робота з дітьми та їх батьками в декілька етапів:

1-й етап – кінець вересня – початок жовтня.

Організаційні збори батьків майбутніх першокласників. Ці збори проводяться з метою, щоб дати загальне уявлення про систему роботи з дітьми, визначити порядок набору дітей до 1-го класу.

2-й етап – жовтень

Зустріч вчителя з майбутніми першокласниками – знайомство з метою виявлення загального емоційного фону кожної дитини, здатності спілкуватися з дорослими і однолітками.

3-й етап – січень - квітень

Заняття в Школі майбутнього першокласника.   У ході цих занять з’ясовуються вміння дітей мислити, рівень розвитку їх мови, уваги, пам’яті. Після кожного заняття вчителем проводиться індивідуальна консультація з батьками. Звертається увага батьків на важливість розвитку уваги, пам’яті, мислення дітей при підготовці їх до школи.

4-й етап – травень

Батьківські збори. Поради вчителя та практичного психолога щодо підготовки  дітей до навчання в школі.

     На першому етапі кожен педагогічний колектив ДНЗ та ЗНЗ підготували презентацію свого освітнього закладу.

     На другому етапі здійснюється  взаємодія педагогічних колективів через перехресне відвідування занять з дітьми, обмін досвідом, спільне обговорення результатів навчальної та виховної роботи, організацію спільних педагогічних заходів, а саме:

    знайомство з дитячим колективом старшої групи (відвідування занять);

    виявлення творчих здібностей дошкільнят через відвідування музичних занять, занять конструювання, розвитку мовлення, фізичного виховання.

     Традиційним у школах стало  проведення для дітей та їх батьків Днів відкритих дверей. У школі влаштовуються різноманітні свята, як українською так і англійською мовою,  виставки-презентації, де учні початкових класів самі розповідають про своє життя у школі, організовані  огляди виставок дитячої творчості початкової школи, презентація школи «Двері нашої школи завжди відкриті для вас», концерт дитячої художньої самодіяльності, екскурсія школою, знайомство з роботою шкільних гуртків і спортивних секцій)

                             Для батьків майбутніх першокласників протягом 2018-2019 н.р. проводились такі заходи:

    анкетування батьків майбутніх першокласників;

    організація тематичних бесід «Як підготувати дитину до навчання в  школі»;

    проведення  спільних загальних  батьківських зборів, конференцій;

    дні відкритих дверей  з метою знайомства з першим вчителем, умовами     навчання в школі;

    організація для батьків  дітей з особливими освітніми потребами консультування з членами  шкільного ПМПК.

 

Форми роботи з батьками:

    «Педагогічні вітальні», консультації батькам майбутніх першокласників: «Як правильно організувати позаурочний час дитини», «Як підготувати дитину до школи»;

    консультативні пункти «Допоможемо завтрашньому школяреві» для батьків майбутніх першокласників, діти яких не відвідують дитячий садок;

    обстеження майбутніх першокласників шкільним психологом та логопедом;

    консультації членами шкільної ПМПК для батьків дітей з особливими потребами;

    створення інформаційних куточків для батьків «Ваша дитина йде до школи», «Чекаємо на тебе, першокласнику!», «Як підготувати  дитину до школи», «Що повинен знати й уміти першокласник» з порадами вчителів, шкільних психологів та логопедів, медичних працівників;

    пам’ятки та рекомендації батькам майбутніх першокласників

    анкетування батьків шкільним практичним психологом з метою вивчення самопочуття сім’ї напередодні шкільного життя дитини;  анкетування «Чи готова ваша дитина до навчання в школі?»     організація шкільним  бібліотекарем тематичної виставки  спеціальної літератури для батьків майбутніх першокласників щодо всебічної підготовки до школи майбутніх  першокласників;

    тестування дітей щодо готовності до навчання у школі;

    зустрічі батьків з майбутніми вчителями;

  лекторії: «Почуття сім’ї перед шкільним життям» «Критерії підготовки дитини до школи», «Психологічна готовність дітей до школи» ;

   ділова гра «Чи готові ви бути батьками першокласника?»     батьківські збори.

     Традиційним стало проведення в школі циклу батьківських зборів. На цих зборах заступники директора з навчально виховної роботи Л.В.Камишанова, Ю.Ю.Бринько, вчителі майбутніх першокласників, іноземної мови (Н.М.Лялько) знайомлять батьків із школою, її перспективами. Розповідають про особливості розвитку дітей цього віку та про те, як необхідно готувати дитину до школи; режимом дня першокласника,  знайомлять батьків з умовами зарахування до школи, особливостями програм, методики навчання, проводять анкетування батьків, консультації психолога, логопеда.

Тематика  проведених батьківських зборів:

    «Завдання дошкільного закладу, школи та сім’ї у підготовці дітей до школи» (січень 2019),

    «Готуємо дитину до школи» (лютий 2019);

    «В школу до 6 років. За і проти (березень 2019);

     На сайті школи створено сторінки для батьків майбутніх першокласників «Сторінка психолога», «Про першачків», «Про набір до 1 класу», «Батькам майбутніх першокласників», розміщено поради батькам майбутніх першокласників.

Робота з дітьми має за мету всебічну підготовку до сприймання нового матеріалу під час навчання в школі, зменшення психологічних труднощів при переході до нових умов навчання, природного входження дітей в нові умови, що сприяє підвищенню ефективності навчання з перших днів перебування в школі, виявлення обдарованих дітей, розвиток їх  пам’яті, мовлення, мислення.

     Ця робота у закладі освіти проводиться за такими напрямками:

    проведення для старших дошкільників екскурсій до школи «Ми знайомимося зі школою»  (відвідування шкільного музею, бібліотеки; знайомство з приміщенням школи, з навчальними кабінетами, зі шкільними майстернями, спортивним залом, бібліотекою тощо);

    знайомство дошкільнят з учителями та учнями початкової школи;

    взаємовідвідування уроків у школі та показових  занять  у  ДНЗ (вихованці старшої групи відвідали відкриту класну годину на тему « Дружба назавжди» у 1 класі,  класовод Мардашова І.І.);

    виставки малюнків і виробів;

    проведення спільних свят («День знань», «Посвята в першокласники», Новорічні та Різдвяні свята, Свято Букваря, випускний балу дитячому саду та Посвята у першокласники, День Святого Миколая, творчості до Всесвітнього дня інваліда, дня обіймів, дня Святого Валентина,  фізкультурно-спортивні  свята «Подорож до Країни Здоров’я», «Разом веселіше, разом цікавіше»);

    спільні виставки дитячих робіт дітей старших груп та першокласників (малюнків - «Моє рідне місто»,  поробок до свят Золотої осені, Нового року);

    проведення тематичного тижня у ДНЗ «Ми майбутні школярі»;

   бінарні заняття та уроки, які проводять учитель та вихователь;

 перегляд казкових  лялькових вистав  у музичній   залі дошкільного закладу  учнями початкової школи;

 

     Найбільш якісні результати щодо підготовки дітей до навчання в школі досягаються, коли передшкільна підготовка проводиться на базі школи. Є позитивні сторони такої підготовки – учитель  початкових класів завчасно знайомиться з майбутніми учнями; діти звикають до стін школи та її життєвого укладу тощо.

 

     Протягом більше десяти років  у період з починаючи жовтня-січня і до травня у школі працює  Школа майбутніх першокласників:

    підготовчі заняття за програмою «Розвиваємо, навчаємо, виховуємо»

    курси за програмою «Забезпечення психологічної готовності та підготовка до навчання першокласників»;

    програма «За крок до школи»;

    курси за програмою.

     Школа  майбутнього  першокласника призначена для створення максимально комфортних умов, що  дозволяють майбутнім першокласникам успішно розвивати у новому педагогічному середовищі шкільної системи освіти. До роботи адміністрацією школи залучається відповідний кадровий  потенціал, створюється матеріально-технічна база та навчальне предметно-розвиваюче середовище для повноцінного розвитку дитини-дошкільника. Гарантом формування повноцінної психологічної готовності дитини до систематичного навчання в школі є тільки насищення процесу передшкільної освіти творчими, розвиваючими і різноманітними формами діяльності; побудова навчального процесу на адекватних віку формах роботи з дітьми 5-7 років; наявність адаптивного предметно-розвиваючого середовища.

 Заняття з математики, розвитку мовлення, іноземної мови, музики, уроки психічного розвитку допоможуть адаптуватися   майбутнім першокласникам та отримати відповідну  загальноосвітню підготовку, яка дозволить їй успішно навчатися в школі. Особливо велике значення це  має для дітей, які не відвідують дитячий садок.

На  заняттях з підготовки майбутніх першокласників до навчання в школі вчителі  початкових класів працюють над розвитком у дітей 5-6-річного віку розумової діяльності  і пізнавальної активності, сенсорних якостей, уяви, пам`яті, уваги. Педагоги навчають дітей класифікувати, порівнювати, узагальнювати, сприяють розвитку мови, уміння уважно слухати й розуміти зміст  на слух, чітко відповідати на запитання. Але найчастіше допомагають ці заняття зняти психологічне напруження, яке виникає і у дітей, і у батьків під час підготовки до школи.

Принципи роботи Школи майбутніх першокласників:

    вчимо не страшкою, а ласкою;

    краще приклад, ніж наука (наочність);

    навчаємо у грі;

    достукатись до кожного серця;

    вчимо за принципом «бачу, чую, повторюю, розумію, вмію»;

    я люблю тебе, ти любиш мене;

    краще менше, та краще;

    працюємо на кінцевий результат.

 

У рамках роботи школи майбутніх першокласників проведені:

спільне засідання в Школі методичної комісії вчителів початкових класів і вихователів ДНЗ «Роль співпраці початкової школи і ДНЗ у підготовці дошкільнят до навчання, забезпеченні єдиних стартових можливостей та розвитку шестирічних дітей»

майстер-клас «Розвиток дрібної моторики руки і фонематичного слуху у дітей» (провела логопед Соболекова О.М.)

 

 

Педагоги дошкільних навчальних закладів та початкової школи ЗНЗ міста впевнені, що наступність у роботі ДНЗ та початкової ланки створює умови для:

·          успішної підготовки дітей до школи;

·          реалізації в педагогічному процесі єдиної, динамічної та перспективної системи виховання і навчання, яка забезпечує формування особистості;

·          зменшення психологічних труднощів при переході до нових умов навчання;

·          природного входження дітей в нові умови, що сприяє підвищенню ефективності навчання з перших днів перебування в школі.

 

     Отже, система роботи з питань наступності, що поєднує  традиційні та новітні форми, допомагає створенню інноваційного розвиваючого середовища, забезпечує  комплексний вплив на розвиток особистості дитини, підвищує ефективність навчально - виховного процесу.     Головною умовою забезпечення наступностi у вихованнi i навчаннi є спрямованiсть педагогiчного процесу дошкiльного навчального закладу i початкової школи на всебiчний розвиток особистостi дитини. Елементи навчальної дiяльностi, що формуються в процесi навчання на заняттях у дошкiльних закладах, забезпечують успiшнiсть засвоєння знань в освітньому закладі. А шкiльне навчання має забезпечити взаємозв’язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умiнь i навичок.

16

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
0
міс.
1
9
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!