Матеріал:

Презентація на тему: "Індивідуальний освітній маршрут дитини з розладами аутистичного спектру у закладах дошкільної освіти".

pptx
29.04.2025
0 0
Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Опис методичного матеріалу:

Семінар для вихователів - методистів, асистентів вихователів, вихователів та практичних психологів закладів дошкільної освіти.

Закону України «Про освіту»

- статті 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти батьки здобувачів освіти мають право обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

- статті 20. Інклюзивне навчання у разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків заклад освіти утворює інклюзивний клас та/або групу в обов’язковому порядку.

Питання організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти регламентується:

Законом України «Про дошкільну освіту»

  • статтею11. Заклад дошкільної освіти та його повноваження, а саме: п. 5. «За рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру та письмовою заявою батьків або осіб, які їх замінюють, заклад дошкільної освіти забезпечує доступ до освітнього процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами. Асистент дитини з особливими освітніми потребами проходить медичний огляд відповідно до вимог законодавства»;

  • статтею 12. Типи закладів дошкільної освіти, а саме: п. 3. «Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі закладів дошкільної освіти на підставі письмового звернення батьків або законних представників особи з особливими освітніми потребами в обов’язковому порядку утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами».

Діти з особливими освітніми потребами можуть перебувати до семи (восьми) років у спеціальних закладах дошкільної освіти (групах) та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти.

статтею 14. Комплектування груп закладу дошкільної освіти, а саме: п. 2. Наповнюваність груп у закладах дошкільної освіти становить: в інклюзивних групах - не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами;

  • статтею 28. Права дитини у сфері дошкільної освіти, а саме: п. 2. «Дитина має гарантоване державою право на: діти з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями, мають право на першочергове зарахування до закладів дошкільної освіти»;

- статтею 30. Педагогічне навантаження, оплата праці, відпочинок педагогічних та інших працівників у сфері дошкільної освіти, а саме: п. 3. Педагогічне навантаження педагогічного працівника закладу дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності відповідно становить:

-вихователя інклюзивної групи, групи компенсуючого типу

- 25 годин;

-асистента вихователя інклюзивної групи

- 36

годин.

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

+Показати ще (13)

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
pptx
1,4 Мб
Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Рекомендуємо

Презентація "Діти з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти"

pdf
Презентація "Діти з розладами аутистичного спектру  в умовах інклюзивної освіти"

374

Аватар профіля Сілаєва Анна Ігорівна
Логопед
V курс

36 грн

Консультація для батьків на тему "Адаптація дитини з Розладом Аутичного Спектра у закладі дошкільної освіти"

docx
Консультація для батьків на тему "Адаптація дитини з Розладом Аутичного Спектра у закладі дошкільної освіти"

79

Аватар профіля Кир'яченко Діана Сергіївна
Інклюзивна освіта
дорослі

50 грн

Особливості розвитку дітей з розладами аутистичного спектра

pptx
Особливості  розвитку дітей  з розладами аутистичного спектра

612

Аватар профіля Боса Катерина Леонідівна
Інклюзивна освіта
дорослі

141 грн

Консультація на тему "Робота з дітьми з розладами аутичного спектра в закладі дошкільної освіти: з чого починати?"

docx
Консультація на тему "Робота з дітьми з розладами аутичного спектра в закладі дошкільної освіти: з чого починати?"

217

Аватар профіля Юрескул Анжела Анатоліївна
Дошкільна освіта
дорослі

19 грн

Корекційно – розвивальна робота з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра

docx
Корекційно – розвивальна робота з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра

117

Аватар профіля Зайченко Оксана Віталіївна
Інклюзивна освіта
дорослі

50 грн

Схожі матеріали

Аналітичний звіт вчителя - логопеда, олігофренопедагога (ЗДО)

docx
Аналітичний звіт вчителя - логопеда, олігофренопедагога (ЗДО)

2

Аватар профіля Берднікова Олеся Сергіївна
Інклюзивна освіта
4—5 років

Виступ класовода на засіданні команди психолого-педагогічного супроводу

docx
Виступ класовода на засіданні команди психолого-педагогічного супроводу

9

Аватар профіля Аврамук Оксана
Інклюзивна освіта
1 клас

Діагностувальна робота з української мови для учнів 4 класу для дітей з порушенням інтелекту

docx
Діагностувальна робота з української мови для учнів 4 класу для дітей з порушенням інтелекту

14

Аватар профіля Шмотько Оксана Геннадіївна
Інклюзивна освіта
4 клас

Cтаття “Робота з дітьми з особливими освітніми потребами в сенсорних кімнатах: темна, світла, лексична, LEGO-кімната та кімната релаксації”

pdf
Cтаття “Робота з дітьми з особливими освітніми потребами в сенсорних кімнатах: темна, світла, лексична, LEGO-кімната та кімната релаксації”

24

Аватар профіля Повх Леся Іванівна
Інклюзивна освіта
1—4 клас

Презентація. Тема: Автоматизація звука [Р] у мовленні.

pptx
Презентація. Тема: Автоматизація звука [Р] у мовленні.

28

Аватар профіля Гарбар Таміла Віталіївна
Інклюзивна освіта
1—7 клас