Презентація "Застосування кисню та його біологічна роль"

Хімія

Для кого: 7 Клас

22.06.2019

2565

90

0

Опис документу:
Pозpобка Презентації до уpоку у 7-му класі. Тема: Застосування кисню та його біологічна роль .- Мета: розширити і поглибити знання учнів про Оксиген як хімічний елемент та кисень як просту речовину; з'ясувати основні галузі, що використовують кисень; сприяти розвитку в учнів екологічної культури; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, до навколишнього середовища.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Тема: Застосування кисню та його біологічна роль Мета: розширити і поглибити знання учнів про Оксиген як хімічний елемент та кисень як просту речов...
Слайд № 4

Тема: Застосування кисню та його біологічна роль Мета: розширити і поглибити знання учнів про Оксиген як хімічний елемент та кисень як просту речовину; з'ясувати основні галузі, що використовують кисень; сприяти розвитку в учнів екологічної культури; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, до навколишнього середовища.

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Прістлі запалив свічку, вніс її у скляну посудину, куди посадив маленьку мишку, і щільно закрив її скляним ковпаком. Деякий час свічка горіла, поті...
Слайд № 14

Прістлі запалив свічку, вніс її у скляну посудину, куди посадив маленьку мишку, і щільно закрив її скляним ковпаком. Деякий час свічка горіла, потім згасла, а мишка дуже швидко загинула. « Повітря може псуватися, коли в ньому щось згоряє,» - подумав Прістлі. Поясніть, чому повітря зіпсувалося і мишка загинула ?

Прістлі продовжував свої досліди. Він поставив під скляний ковпак горщик із квітами й запалив поряд свічку. Свічка згасла. Минуло декілька годин, а...
Слайд № 15

Прістлі продовжував свої досліди. Він поставив під скляний ковпак горщик із квітами й запалив поряд свічку. Свічка згасла. Минуло декілька годин, а рослина ніяк не змінилася. Вчений залишив усе на підвіконні на сонці до наступного дня . Уранці він побачив, що квітка не змінилася. Запалив свічку , вона горіла. Чому квітка не загинула ?

Звичайно Прістлі на цьому не припинив дослідження. Він поставив під скляний ковпак горщик з квітами і посадив маленьку мишку. Як ви думаєте, що він...
Слайд № 16

Звичайно Прістлі на цьому не припинив дослідження. Він поставив під скляний ковпак горщик з квітами і посадив маленьку мишку. Як ви думаєте, що він побачив через деякий час ?

Чому риба викинута на берег, швидко гине, навіть якщо її весь час обливалиють водою?
Слайд № 17

Чому риба викинута на берег, швидко гине, навіть якщо її весь час обливалиють водою?

Чому в акваріум не можна наливати кип’ячену воду?
Слайд № 18

Чому в акваріум не можна наливати кип’ячену воду?

Чому людина не може жити без повітря, але не може довго дихати чистим киснем. Як ви гадаєте, чому? Вас відправляють у космос. Необхідно взяти із со...
Слайд № 19

Чому людина не може жити без повітря, але не може довго дихати чистим киснем. Як ви гадаєте, чому? Вас відправляють у космос. Необхідно взяти із собою речовину, яка була б у космосі джерелом теплоти, води та кисню. Що ж ви візьмете із собою? •

Чому артеріальна кров має яскраво- червоний колір, а венозна кров – вишнево-червоний колір?
Слайд № 20

Чому артеріальна кров має яскраво- червоний колір, а венозна кров – вишнево-червоний колір?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.