Презентація "Класифікація хімічних реакцій".

Опис документу:
Дана презентація може бути використана при вивченні теми "Класифікація хімічних реакцій" у 9 класі. Ознайомити учнів з класифікацією хімічних реакцій за різними ознаками: кількістю вихідних речовин і продуктів реакції, тепловим ефектом, наявністю каталізатора, напрямом перебігу; формувати навички складання рівнянь хімічних реакцій, визначати їх тип за різними ознаками; розвивати уяву, креативне мислення, вміння порівнювати,узагальнювати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Мета уроку: ►навчальна: узагальнити поняття про хімічні реакції та їх основну суть раціонального керування хімічними процесами; набувати життєвих к...
Слайд № 2

Мета уроку: ►навчальна: узагальнити поняття про хімічні реакції та їх основну суть раціонального керування хімічними процесами; набувати життєвих компетенцій. ► виховна: розвивати мислення, увагу, вміння використовувати вивчений матеріал для пізнання нового; ► розвиваюча: розвивати в учнів самостійність у навчанні, здатність до взаємовиручки, колективізму.

Самостійна робота (Так – Ні) 1. Подих людини – це хімічне явище. 2. Реакція, в результаті якої з декількох речовин утворюється одна, називають реак...
Слайд № 3

Самостійна робота (Так – Ні) 1. Подих людини – це хімічне явище. 2. Реакція, в результаті якої з декількох речовин утворюється одна, називають реакцією розкладу. 3.  АВ +СD = АD +CB – це реакція заміщення. 4. Дощ на вулиці – це фізичне явище. 5. Na2O + H2O = 2 NaOH – це реакція сполучення. 6. Газ, осад, слабкий електроліт, вода утворюється тоді, коли реагуючі речовини прореагували до кінця. 7. Утворення іржі на поверхні цвяха – це фізичне явище. 8.  АВ +СD = АD +CB – це реакція обміну. 9. Реакція сполучення може проходити лише між простими речовинами. 10. Розкладаються лише складні речовини. 11. Чи правильно записано продукт реакції з точки зору валентності AI (II) + O2 → AI2O3 12. Йонно-молекулярне рівняння можна писати до будь-якого типу хімічної реакції. Відповіді до завдання: 1. Так. 2. Ні. 3. Ні. 4.Так. 5. Так. 6. Так. 7. Ні. 8. Так. 9. Ні. 10. Так. 11. Ні. 12. Ні.

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Закріплення набутих знань Завдання 1. Визначте про яку реакцію йдеться в уривку літературного твору. Запишіть її хімічне рівняння. «Шипить та курит...
Слайд № 7

Закріплення набутих знань Завдання 1. Визначте про яку реакцію йдеться в уривку літературного твору. Запишіть її хімічне рівняння. «Шипить та куриться вапно, що його гасять у великих дощаних скринях» (І.Франко) Завдання 2. До складу антацидних (проти печії) лікарських препаратів «Маалокс» і «Алмагель» входять магній гідроксид і алюміній гідроксид. Складіть рівняння реакцій цих сполук із хлоридною кислотою – головною складовою шлункового соку. Класифікуйте реакції за кількістю та складом реагентів і продуктів. Запишіть їхні рівняння у повній і скороченій йонній формах. Визначте, які йони у складі шлункового соку є причиною печії. Завдання 3. Здійсніть таке перетворення: FeCI3 → Fe(OH)3 → Fe2O3 → Fe2 (SO4)3→ FeCI3

Домашнє завдання Опрацювати параграф 14. Творче завдання: Уявіть себе художником, якому доручили ілюструвати підручник хімії для дев`ятикласників. ...
Слайд № 8

Домашнє завдання Опрацювати параграф 14. Творче завдання: Уявіть себе художником, якому доручили ілюструвати підручник хімії для дев`ятикласників. Намалюйте комікси, які зображують хімічні реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну. Можете створити анімаційний фільм.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн