Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сенсорна інтеграція як метод в структурі корекційної роботи з дошкільниками з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

ПОТЕНЦІАЛ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ «ЯДС» ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

docx
18.02.2025
0 0
I курс, II курс, III курс, IV курс, V курс, VI курс, Дорослі, Змішаний

36

0

0

придбати матеріал
Ціна:

166 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Постановка проблеми. Одним із найважливіших завдань педагогічної науки на сучасному етапі розвитку освіти є формування особистості школяра, який вміє самостійно і нешаблонно мислити, адже розвиток у учнів такого способу мислення є соціальною необхідністю.

Важливість та доцільність формування креативного мислення учнів початкових класів задекларована низкою державних документів (Закон України «Про освіту», Концепція «Нова українська школа», у яких наголошується на тому, що сьогодні зростає необхідність підготовки активних, ініціативних, творчих фахівців, що вимагає розробки освітньої технології відбору змісту і форм професійної підготовки, яка сприяє ефективному формуванню креативного мислення майбутніх спеціалістів, здатних, відповідно, створювати умови та обирати відповідні технології для розвитку креативного мислення підростаючого покоління.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1. Вашуленко М. Нестандартний урок. Педагогіка. 2015. №5. С.24-26.
2. Гарнець О.М. Гнучкість мислення та його розвиток у школярів. К., Астарта, 2016. С.28-32.
3. Лук'яненко М.С. Розвиток мислення молодших школярів. Обдарована дитина. 2002. №5. С.16.
Вміст матеріалу: показано 3 з 7 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

придбати матеріал
Ціна:

166 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

ПОТЕНЦІАЛ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ «ЯДС» ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

docx
ПОТЕНЦІАЛ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ «ЯДС» ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

38

Аватар профіля Кондратюк Тетяна Василівна
Різне
I—VI курси та дорослі

166 грн

Стаття на тему: "РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЗАСОБАМИ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"

docx
Стаття на тему: "РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ЗАСОБАМИ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"

76

Аватар профіля Кондратюк Тетяна Василівна
Різне
I—VI курси та дорослі

166 грн

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

docx
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

29

Аватар профіля Кондратюк Тетяна Василівна
Початкова освіта
I—VI курси, дорослі та змішані

166 грн

РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

docx
РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

206

Аватар профіля Кондратюк Тетяна Василівна
Різне
I—VI курси та дорослі

166 грн

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

docx
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

85

Аватар профіля Кондратюк Тетяна Василівна
Різне
I—VI курси та дорослі

166 грн

Схожі матеріали

Стаття “Інтеграція ігрових технологій у навчально-виховний процес початкової школи як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах НУШ”

pdf
Стаття “Інтеграція ігрових технологій у навчально-виховний процес початкової школи як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах НУШ”

10

Аватар профіля Величко Валентина Євстафіївна
Початкова освіта
1—4 клас

Стаття “Ігрові технології як інструмент формування пізнавальної активності, креативного мислення та емоційно-вольової сфери молодших школярів у контексті компетентнісного підходу до навчання”

pdf
Стаття “Ігрові технології як інструмент формування пізнавальної активності, креативного мислення та емоційно-вольової сфери молодших школярів у контексті компетентнісного підходу до навчання”

16

Аватар профіля Лихач Тетяна Костянтинівна
Початкова освіта
1—4 клас

Великдень! Позакласне читання! Читання із задоволенням!

docx
Великдень!    Позакласне читання! Читання із задоволенням!

19

Аватар профіля Тристан Тетяна Володимирівна
Початкова освіта
3—4 клас

Стаття “Використання рефлексії для підвищення ефективності навчального процесу та розвитку критичного мислення учнів початкових класів у рамках Нової української школи”

pdf
Стаття “Використання рефлексії для підвищення ефективності навчального процесу та розвитку критичного мислення учнів початкових класів у рамках Нової української школи”

20

Аватар профіля Яковлева Ліна Василівна
Початкова освіта
1—4 клас

"Формування самостійності та відповідальності у молодших учнів"

pdf
"Формування самостійності та відповідальності у молодших учнів"

19

Аватар профіля Балагура Ніна Іванівна
Початкова освіта