Постановка проблеми. Одним із найважливіших завдань педагогічної науки на сучасному етапі розвитку освіти є формування особистості школяра, який вміє самостійно і нешаблонно мислити, адже розвиток у учнів такого способу мислення є соціальною необхідністю.
Важливість та доцільність формування креативного мислення учнів початкових класів задекларована низкою державних документів (Закон України «Про освіту», Концепція «Нова українська школа», у яких наголошується на тому, що сьогодні зростає необхідність підготовки активних, ініціативних, творчих фахівців, що вимагає розробки освітньої технології відбору змісту і форм професійної підготовки, яка сприяє ефективному формуванню креативного мислення майбутніх спеціалістів, здатних, відповідно, створювати умови та обирати відповідні технології для розвитку креативного мислення підростаючого покоління.