Тема: Розрахунки з відвідувачами в торгівельній залі та за барною стійкою через реєстратор розрахункових операцій (РРО).
Тривалість: 6 навчальних годин (270 хвилин)
Мета уроку:
Навчальна:
Ознайомити учнів з нормативно-правовими актами, що регулюють використання РРО.
Сформувати розуміння принципів роботи різних типів РРО.
Навчити учнів здійснювати основні операції з продажу товарів/послуг через РРО (реєстрація продажу, скасування, повернення).
Ознайомити з порядком формування та видачі чеків, Z-звітів та X-звітів.
Навчити учнів ідентифікувати типові помилки при роботі з РРО та способи їх усунення.
Ознайомити з правилами ведення касової книги та іншої облікової документації, пов'язаної з РРО.
Розвиваюча:
Розвивати уважність, відповідальність, оперативність та точність при виконанні розрахункових операцій.
Розвивати вміння працювати в команді та самостійно вирішувати проблемні ситуації, пов'язані з розрахунками.
Сприяти розвитку комунікативних навичок при спілкуванні з відвідувачами.
Виховна:
Виховувати повагу до законодавства та фінансової дисципліни.
Формувати відповідальне ставлення до виконання посадових обов'язків.
Сприяти підвищенню культури обслуговування відвідувачів.
Тип уроку: Комбінований (поєднання теоретичних знань та практичних навичок).
Методи навчання:Пояснювально-ілюстративний, практична робота, демонстрація, проблемне навчання, робота в малих групах.
Матеріально-технічне забезпечення:
Різні моделі реєстраторів розрахункових операцій (фіскальний реєстратор, програмний РРО).
Мультимедійний проектор або інтерактивна дошка.
Презентація з теми уроку.
Навчальні картки з завданнями та ситуаційними задачами.
Зразки чеків, Z-звітів, X-звітів, касової книги.
Інструкції з експлуатації різних моделей РРО.
Комп'ютери з доступом до мережі Інтернет (за потреби, для демонстрації роботи програмних РРО).
Муляжі товарів або перелік умовних товарів/послуг для практичних вправ.
Міжпредметні зв'язки:
Основи економіки.
Бухгалтерський облік.
Товарознавство.
Організація торгівлі.
Інформаційні технології.