Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Пізнай себе і ти пізнаєш світ ( інтерактивне заняття з елементами тренінгу)

Психологія

Для кого: Дорослі

18.03.2020

258

10

0

Опис документу:
Мета: підвищити грамотність педагогів з збереження та зміцнення їхнього професійного здоров’я ,оволодіти навичками саморегуляції та релаксації, вмінню долати наслідки стресових ситуацій, активізація творчого потенціалу працівників психологічної служби, підвищити емоційний настрій.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Пізнай себе і ти пізнаєш світ

( інтерактивне заняття з елементами тренінгу)

Мета: підвищити грамотність педагогів з збереження та зміцнення їхнього професійного здоров’я ,оволодіти навичками саморегуляції та релаксації, вмінню долати наслідки стресових ситуацій, активізація творчого потенціалу працівників психологічної служби, підвищити емоційний настрій.

Тривалість: 1год – 1год 30 хв

Хід заняття

  1. Вправа «Крок до успіху» (10хв)

Учасникам пропонується встати у коло і назвати ті риси, ознаки, якості характеру, яких на їхню думку, їм не вистачає і яких вони прагнуть набути аби стати більш успішними у роботі.

  1. Прийняття учасниками правил роботи в групі ( 5-7 хв)

  • бути позитивним

  • говорити по черзі

  • бути активним

  • слухати й чути кожного

  • толерантно ставитись один до одного

  • діяти за принципом «тут і зараз»

  1. Вправа «Успішна професія – успішний вчитель» (5-7 хв)

Із 9 критеріїв потрібно вибрати ту, яка найбільш є важливою для вас.

  1. Взаємовиручка

  2. Висока мотивація до успіху

  3. Бажання вчитися новому

  4. Креативність

  5. Мобільність

  6. Професіоналізм

  7. Організованість

  8. Саморегуляція кожного

  9. Почуття моральної відповідальності

  1. Вправа «Асоціативний ряд до слова ПСИХОЛОГ» (10 хв)

Учасникам пропонується до кожної букви слова ПСИХОЛОГ підібрати ті риси характеру, які притаманні даним особам.

П – практичний, пунктуальний, працелюбний, педагог

С – сильний, сміливий, сумлінний, само стверджений, само реалізований, самостійний, сучасний

И – толерантний

Х – харизматичний

О – організований, оптимістичний

Л – люблячий, люб’язний, лідер

О – особистість, оптиміст

Г – грандіозний, граційний

  1. Психологічний розряд

Вправа «Годинник»

Уявіть, що наша група це великий годинник. Він показує час таким чином: я називаю час, наприклад 15 годин 20 хвилин. Той, у кого порядковий номер 15 - плескає в долоні, а той, у кого 20 – каже «бум».

  1. Вправа «Портрет ідеального психолога» ( 10 -15хв)

Робота в групах (поділ за допомогою цукерок)

І ГРУПА відтворює поведінку успішного, впевненого у собі психолога

ІІ ГРУПА відтворює поведінку невпевненого, без досвіду психолога

ІІІ ГУПА відтворює поведінку самовпевненого, зарозумілого, всезнаючого психолога

  1. Вправа «Подорож до внутрішнього світу» (10 -15 хв)

Закрийте очі і уявіть собі….

Ви йдете лісом…. Який це ліс? Яка пора року? Чи сонячно? Ви одні чи з кимось?

Ви виходите на галявину і бачите будинок. Який він? Вам хочеться туди заходити? Ви підходите до будинку, до дверей. Опиши двері. На дверях табличка. Як вона виглядає? На ній написане ваше ім’я. Прочитай напис.

Ви заходите у будинок. Огляніться навколо себе й опишіть, що ви бачите. В яку кімнату підете спершу? Опишіть її. Які ще кімнати в будинку? Ви підете у підвал? Опишіть його. Піднімаєтесь на горище. Опишіть його.

Одна з кімнат у будинку зовсім біла. У ній немає вікон, ніяких заглибин на стінах. Коли ви потрапили туди, двері зачинилися. Що ти будеш робити? Що ти відчуваєш?

8.Притча про те, на що слід витрачати час

    Один мудрець взяв порожній глечик, і наповнив його вщерть невеликими камінням.
Зібрав своїх учнів і поставив їм перше питання: «Скажіть, шановні, повний мій глечик?» На що ті відповіли: «Так, повний». Тоді мудрець взяв повну банку з горохом і висипав вміст в глечик з камінням.
Горох зайняв вільне місце між камінням.
Задав мудрець друге питання: «Повний тепер мій глечик?» Учні знову підтвердили, що повний. Тут мудрець взяв коробку з піском і його теж висипав у глечик. Пісок просочився крізь горох і каміння і зайняв все вільне місце.
Ще раз запитав мудрець своїх учнів, чи повний глечик, і знову почув ствердну відповідь. Тоді дістав мудрець кухоль, повний води і вилив її в глечик до останньої краплі. Здивувалися учні, бачачи все це.
Сказав мудрець: «Я хотів, щоб Ви усвідомили, що глечик - це наше життя. Каміння - найголовніша складова життя кожного, що необхідно, щоб ваше життя залишалося повним навіть у випадку, якщо все інше втратиться. Горох - це речі, які мати приємно, але не найважливіші.
Пісок символізує дрібниці, яких повно в житті будь-якої людини.
Якщо спочатку глечик наповнити піском, не залишиться місця для гороху і тим більше для каміння. Так само і в житті: якщо витрачати час на дрібниці, не залишиться часу на найголовніше.
Приділяйте спершу час своїм рідним і близьким, собі та друзям, а зайнятися прибиранням, ремонтом, завжди знайдеться час.
Слід спочатку витрачати час на каміння, все інше - пісок.
Мудрець повернувся вже йти, коли один з учнів запитав: «А для чого ж потрібна була вода?»
- Радий, що ви запитали мене про це. А зробив так для того, щоб довести вам, що, як би не було ваше життя зайняте, завжди є трохи місця для дозвілля .
Проста історія - глибокий зміст.

9.Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.