Перспективний план роботи на лютий старша група (програма дитина)
Тема блоку | Ми веселі малюки | Зимові пригоди | ||||
Тема тижня | Ми всі такі різні | Чистота запорука здоров’я | Хто як зиму зимував | Останні дні зимові | ||
Розклад | ||||||
1. Бесіда/Спостереж. 2. Д/г 3.Озн. з соціумом 4.Озн. з природн. дов. 5. Фіз. розвиток 6. ХПД (ліп./апл.) | 1. Бесіда про дівчаток 6 2. Д/Г «одягни Оленку» 3. Твій друг твоє ім’я 4. Інтегроване (Озн. з природою.+ ліплення) Конвалія лікарська рослина | 1. Бесіда: Що таке здоров’я 13 2. Д/Г: «Що корисно, а що шкідливо Для здоров’я?» 3. Інтегроване ( Озн. з соціу.+ апл.) Культурно-гігієнічні навички 4. Знайомство з Ірисами | 1.Відгадування загадок про тварин 20 2. Д/Г «Хто як зимує?» 3. Як уникнути бійки? 4. Інтегроване (Озн. з природою.+ ліпл.) Тварини взимку | 1. Спостереження за погодою 27 2. Д/Г «Погода яка» 3. Правила користув. гаджетами 4. Інтегроване (Озн. з природою.+ аплікація.) Лілії, тюльпани | ||
1. Бесіда/Спостереж. 2. Д/г 3. Лог. матем. розвит. 4. Роз. мовлення 5. ХПД (музика) 6. ХПД(худ. літерат.) | 1. Бесіда про хлопців. 7 2. Д/г «Одягни Петрика» 3. Умовна міра 4. Звуковий аналіз слова 5. Розповідання укр. народної казки Як чоловік учив ліниву жінку | 1. Бесіда: Чому потрібно чистити 14 зуби 2. Д/г «Яка їжа корисна для зубів» 3. Годинник 4. Наголошений та не нагол. склад 5. Читання казки О. Демченко Країна Замазурія | 1. Бесіда: Як зимують комахи та риби 21 2. Д/Г: «Вибери правильну відповідь» Тематичне заняття Міжнародний день рідної мови | 1. Бесіда: Останній день зими 28 2. Д/Г: «Зимові місяці» 3. Годинник. Календар 4. Описова розпов. за картиною 6. Розповідання укр. народної казки Названий батько | ||
1. Бесіда/Спостереж. 2. Д/г 3. Розвиток мовлення 4. Озн. з природ. дов. 5. Фіз. розвиток 6. ХПД ( малювання) | 1. Бесіда: Чим хлопчики 1 відріз. від дівчат 2. Д/г «Хто я» 3. Складання порів. розповіді 4. Знайомство з полином 5. Прикрасимо сукню | 1. Бесіда: Ми різні на планеті 8 2. Відгадайте загадки про професії 3. Переказ оповідання 4. Інтегроване( природа +малюван.) Барвінок | 1. Бесіда: Зимові свята 15 Тематичне заняття Стрітення | 1. Спостереження за птахами 22 2. Д/Г: «Яка пташка?» 3. Складання розповіді за планом 4. Інтегроване( природа + малюван.) Гусяча цибулька нарциси. | ||
1. Бесіда/Спостереж. 2. Д/г 3. Лог. матем. розвит. 4. Озн. з соціумом 5.Фіз. розвиток | 1. Спостереження за снігом 2 2. Д/Г: «Зимові місяці» 3. Розв’язування задач 4. Дівчата й хлопці | 1. Бесіда про людей які отримали 9 поранення 2. Д/Г: «Українці які?» 3. Вимірюв. сипучих та рідких речовин 4. Ми всі такі різні | 1.Бесіда: Чому потрібно дбати про 16 свої речі 2. Відгадуємо загадки про одяг Тематичне заняття День Єднання | 1. Бесіда: домашні тварини взимку 23 2. Відгадування загадок про тварин 3. Приклади. Геометричні фігури 4. Безпека в інтернеті | ||
1. Бесіда/Спостереж. 2. Д/г 3. Озн. з соціумом 4. Роз. Мовлення 5. ХПД (музика) | 1. Бесіда мій настрій 3 2. Д/Г: « Назви і покажи настрій» 3. Видатні українці С. Корольов І. Сікорський. 4. Приголосні м’які звуки | 1. Спостереження за перехожими 10 2. Д/Г «Добрі та погані вчинки» 3. Видатні українці Й. Тимченко та Л. Каденюк 4. Поділ слова на склади | 1. Спостереження за тим, як мама 17 прибирає будинок. 2. Д /г: «Чистота запорука здоров’я» 3. Видатні українці С. Крушель - ницька; І Піддубний 4. Звуковий аналіз слова. | 1. Бесіда: хто як зиму зимував 24 2. Д/г «Зачаровані тварини» 3. . Інтегроване(роз. мовл.+ Озн. з соц.) Видатні українці В. Сухомлинський Переказ оповідання | ||