Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Обґрунтовані рекомендації учителям, батькам, учням з проблеми здоров'язбереження

Обґрунтовані рекомендації учителям, батькам, учням з проблеми здоров'язбереження

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KQ095244
За публікацію цієї методичної розробки Макогон Ольга Сергіївна отримав(ла) свідоцтво №KQ095244
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
  Обґрунтовані рекомендації учителям, батькам, учням з проблеми здоров'язбереження Підготувала вчитель Рубцівської ЗОШ І – ІІІ ст. Макогон Ольга Се...
Слайд № 1

  Обґрунтовані рекомендації учителям, батькам, учням з проблеми здоров'язбереження Підготувала вчитель Рубцівської ЗОШ І – ІІІ ст. Макогон Ольга Сергіївна

Здоров’я учнів – найважливіша проблема сьогодення. Сьогоднішні школярі є потенціалом суспільства України XXI ст. Проблемі здоров'я суспільства сьог...
Слайд № 2

Здоров’я учнів – найважливіша проблема сьогодення. Сьогоднішні школярі є потенціалом суспільства України XXI ст. Проблемі здоров'я суспільства сьогодні приділяється величезна увага — проводяться дослідження щодо можливості збереження здоров'я дітей у сучасних умовах, досліджуються критерії визначення рівня здоров’я та механізмів його зміцнення. За статистичними даними в Україні: абсолютно здорових учнів початкових класів – 5 %; мають схильність до частих захворювань – 50-60 %; мають дефекти зору і нервово-психічні відхилення – 50 %; мають захворювання носоглотки – 30-40 %; мають порушення постави 30-40 % ; мають надлишкову масу тіла – 20 %. Загальновідомо, що спричинили таку ситуацію екологічні, економічні, соціально-педагогічні фактори. Ще одна причина – це малорухливий спосіб життя дітей.

У напрямку здоров’язбереження необхідно застосовувати системний підхід до вирішення проблеми збереження і зміцнення здоров’я дітей; сприяти оздоров...
Слайд № 3

У напрямку здоров’язбереження необхідно застосовувати системний підхід до вирішення проблеми збереження і зміцнення здоров’я дітей; сприяти оздоровленню шкільного та домашнього середовища, дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог щодо організації навчально-виховного процесу; створювати сприятливі умови навчання дитини в школі (уникнення стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання); запобігати навчальному перевантаженню школярів; забезпечувати достатній та раціонально організований руховий режим дітей під час перебування в школі; продумано і дбайливо ставитися до кожної дитини з урахуванням її психологічних особливостей; формувати в учнів правильне уявлення про роль здоров’я в житті; виховувати ставлення до здоров’я як найважливішого життєвого пріоритету; забезпечувати грамотність школярів в питаннях здоров’я, навчити основ здорового способу життя; формувати мотивацію на дотримання здорового способу життя, відповідальність за власне здоров’я та здоров’я своїх близьких; проводити інформаційно-просвітницьку роботу з батьками щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей.

Самий найкращий спосіб розпочати учбовий день із… ранкової гімнастики. Вона може бути представлена, як фізкультурною паузою, або дихальною гімнасти...
Слайд № 4

Самий найкращий спосіб розпочати учбовий день із… ранкової гімнастики. Вона може бути представлена, як фізкультурною паузою, або дихальною гімнастикою, або у вигляді сміхотерапії. Руханки необхідно проводити на всіх уроках, особливо це важливо для шестирічних першокласників, в яких основним видом діяльності в дошкільному періоді була гра. На уроках письма рекомендовано проводити фізпаузи На уроках математики краще використовувати фізпаузи із називанням чисел. Граючись, дитина краще осмислює, сприймає, запам’ятовує навчальний матеріал. Це дасть змогу закріпити лічбу до 10 чи 20, а слабшим учням опанувати її (1-2 класи) Оздоровчі хвилинки під час уроків повинні комбінувати в собі фізичні вправи для осанки, вправи для очей, рук, шиї, ніг. Фізичні вправи краще проводити під музичний супровід. Цей прийом допомагає зняти втомленість, відновити рівновагу учнів.

Як відомо, підґрунтям для міцного здоров’я дитини є здоров’я батьків, перебіг вагітності матері, період грудного вигодовування та багато інших чинн...
Слайд № 5

Як відомо, підґрунтям для міцного здоров’я дитини є здоров’я батьків, перебіг вагітності матері, період грудного вигодовування та багато інших чинників. За даними анкетування батьків, погіршення здоров’я дітей спричиняють такі фактори: нерегулярна гімнастика (фізичні вправи); перегляд телебачення >2 год/добу; підготовка уроків >3 год/добу; перебування у школі >6 год/добу; перебування на відкритому повітрі <1 год/добу; нічний сон <8 год/добу. Тому вже з 1-го класу дитина перебуває у стані напруження, стресу, конфлікту, незадоволення. Цьому може сприяти також її психологічна несумісність із однокласниками, що призводить до відторгнення дитини у колективі. І таких ізольованих від спілкування школярів — до 33%.

До того ж інформаційне забруднення засобів масової інформації перевантажує слабку дитячу психіку негативними емоціями, пов’язаними з інформацією кр...
Слайд № 6

До того ж інформаційне забруднення засобів масової інформації перевантажує слабку дитячу психіку негативними емоціями, пов’язаними з інформацією кримінального, терористичного, драматично-трагічного характеру, песимістичними прогнозами розвитку людства (кінець світу). Як відомо, на розвиток дітей, крім школи, впливають умови життя і виховання в сім’ї. Батьки відповідальні за якість життя дитини: повноцінне харчування, дотримання питного режиму, активний відпочинок на свіжому повітрі, міцний нічний сон. Тому обов’язком батьків, педагогів, лікарів є створення належних умов для оздоровлення школярів протягом тривалого процесу навчання

Рекомендації вчителям 1-их класів: забезпечити системну реалізацію концептуальних засад Державного стандарту загальної початкової освіти; діючи на ...
Слайд № 7

Рекомендації вчителям 1-их класів: забезпечити системну реалізацію концептуальних засад Державного стандарту загальної початкової освіти; діючи на засадах компетентнісної освіти, ураховувати досвід особистої навчальної діяльності дитини; враховувати психологічні особливості першокласників і дотримуватися дидактико-методичних вимог до здійснення контрольно-оцінювальної діяльності; не вдаватися до використання будь-яких умовних позначень для оцінювання навчальних досягнень учнів 1-го класу (сонечко, хмаринка тощо) запобігати перевантаженню першокласників, враховуючи їх вікові психофізіологічні та фізичні можливості; навіть за умови інтенсивної підготовки дітей до школи не прискорювати процес навчання грамоти, оскільки розвиток навички письма об’єктивно відстає від навички читання й потребує тривалого часу, натомість посилити навчання звуковому й звуко-буквеному аналізу слів, системно збагачувати словниковий запас учнів, розвивати мовленнєві й комунікативні уміння першокласників; приділяти увагу ефективній просвітницькій роботі з батьківською громадськістю щодо виховання дитини, створення здоров’язбережувального середовища вдома, організації самостійної роботи першокласників в домашніх умовах на засадах вільного вибору дитиною посильних і цікавих для неї завдань, збалансованому дозуванні навчальної та ігрової діяльності, рухливих ігор.

Рекомендації батькам та дітям щодо здоров'язбереження 1) дотримуватися загальноприйнятих норм поведінки,чіткого режиму життя (розподіл часу для пра...
Слайд № 8

Рекомендації батькам та дітям щодо здоров'язбереження 1) дотримуватися загальноприйнятих норм поведінки,чіткого режиму життя (розподіл часу для праці,навчання,дозвілля,відпочинку); практикувати визначення кожному членові сім’ї його обов’язків,контролювати їх виконання,спільно з дітьми аналізувати стан життя родини,її перспективи; 2) постійно тримати в полі зору шкільне життя дитини,цікавитися її успіхами,проблемами,труднощами,інтересами,запитами,прагненнями та способами їх задоволення; 3) виховувати в дітей відповідальне,ціннісне ставлення до свого здоров’я 4) обмежувати доступ дітей до інформації,що популяризує шкідливі звички, 5) розвивати й заохочувати самостійність у дітей, 6) підтримувати постійний зв’язок зі школою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Даний матеріал рекомендований вчителям початкових класів
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Різне
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    188
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    KQ095244
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KQ095244
За публікацію цієї методичної розробки Макогон Ольга Сергіївна отримав(ла) свідоцтво №KQ095244
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти