Методичні рекомендації "Сервіровка столу до бенкету"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Методичні рекомендації містять детальний опис сучасних видів бенкету та розкриває усі прийоми сервірування столів для свят та урочистих подій. Ці рекомендації знайомлять з новітніми методами підготовки фахівців для ресторанного сервісу, перетворюючи традиційний урок в інноваційний і робить процес навчання цікавим та успішним. Дані рекомендації стануть в нагоді майстрам виробничого навчання та викладачам спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів з професії "Офіціант",

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПТО

У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

С.М. Котенко

"Сервіровка столу до бенкету"

Методичні рекомендації

Краматорськ-2016

Котенко С.М. - майстер виробничого навчання з професії "Кухар, кондитер, офіціант" ДНЗ "Краматорське вище професійне торгово-кулінарне училище", "Сервіровка столу до банкету", методичні рекомендації, Краматорськ, 2016. – 36 стор.

Методичні рекомендації містять детальний опис сучасних видів бенкету та розкриває усі прийоми сервірування столів для свят та урочистих подій. Ці рекомендації знайомлять з новітніми методами підготовки фахівців для ресторанного сервісу, перетворюючи традиційний урок в інноваційний і робить процес навчання цікавим та успішним.

Дані рекомендації стануть в нагоді майстрам виробничого навчання та викладачам спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів з професії "Офіціант",

Рецензент: Шкаєва Н.О. - методист Навчального методичного центру професійно-технічної освіти у Донецькій області, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Відповідальний за випуск: Зекіна В.К. – викладач спеціальних дисциплін торгово-кулінарного профілю ДНЗ "Краматорське ВПТКУ", кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії".

Розглянуто і схвалено: Навчально-методичною радою Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Донецькій області

(протокол № __________

від ____________________2016 року)

Зміст

сторінка

1. Вступ

4-6

1.1 Система сервісу

4-5

1.2 Ретельна підготовка фахівців для ресторанного сервісу

5-6

2. Методична мета написання методичної розробки

7-8

3. Конспект уроку

8-15

4. План виробничого уроку на тему "Сервіровка столу до бенкету"

15-22

5. Список використаних джерел

23

6. Додатки до уроку

24-36

1 Критерії оцінювання за урок

24

2 Критерії оцінювання робіт, що виконуються за картками

24

3 ІНСТРУКЦІЙНА КАРТА НА ТЕМУ УРОКУ: «Підготовка торгового залу до обслуговування». Сервірування до вечері (при частковому обслуговуванні)

25

4 Попередня сервіровка до банкету з частковим обслуговуванням офіціантами

26

5 ІНСТРУКЦІЙНА КАРТА Сервірування до бенкету-обіду при повному методі обслуговування

27

6 Попередня сервіровка до банкету-обіду з повним обслуговуванням офіціантами

28

7 Попередня сервіровка до банкету з повним обслуговуванням офіціантами

29

8 Варіанти розташування посуду до банкета-фуршету

30

9-10 Сервіровка столу банкета-фуршету (групами)

31-33

11 Картка-завдання № 1 Сервірування столу до бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами згідно меню

33

12 Картка-завдання № 2 Сервірування столу до бенкету-обіду з повним обслуговуванням офіціантами згідно меню

34

13 Картка-завдання № 3 Сервірування столу до бенкету-фуршету на 20 чол. розміщення скляного посуду "ялинкою"

35

14 Тест-доповнення: "Вмілий" офіціант

36

Вступ

    1. Система сервісу

Характер сучасної сфери ресторанного сервісу зумовлює постійне зростання потреби у кваліфікованих працівниках, які мають високий загальноосвітній рівень, широко профільну професійну підготовку, спроможних швидко оволодіти новими технологіями, орієнтуватися у виробництві, що динамічно змінюється, готових о постійного вдосконалення, конкурентоспроможних на ринку праці.
Зараз як ніколи високий рівень обслуговування гостей має рішуче значення для успіху будь-якого ресторану, столової та бару. Високоякісні послуги і уважне відношення до клієнтів - це головне, що допоможе бути конкурентоспроможним в ресторанному сервісі. Гарний ресторатор повинен не просто обслуговувати гостей, а створювати теплу атмосферу з першокласним сервісом, щоб гості почували себе комфортно і обслуговування гостей можна вважати високоякісним коли складаються сприятливі умови всіх факторів. Тоді ваш гість буде задоволений.
Успіх роботи ресторанів та кафе залежить від кваліфікаційних робітників сервісу. Вони постійно вступають до контакту з клієнтами, ведуть з ними бесіди, виконують їх вимоги. Такі робітники повинні мати добру пам'ять, організаторський талант, вміння розмовляти з людьми і володіти добрим характером, також необхідно правильна організація труда: правильний розподіл часу и стабільність у взаємовідношеннях співробітників. Це досягається за допомогою сервісних бригад. а також шляхом розробки певної системі сервісу. Кожний з офіціантів повинен знати, що?, коли?, де?, як? він повинен робити, які у нього посадові обов'язки. Сфера діяльності офіціантів повинна бути розмежована. Однак це не означає, що кожний з них несе відповідальність тільки за свій участок виробництва, успіх гарантується тільки при роботі всієї бригади.

    1. Ретельна підготовка фахівців для ресторанного сервісу

Сучасний урок виробничого навчання повинен мати тісний зв'язок з ресторанами та кафе і базуватися на сучасних вимогах в проведенні процесу навчання. Важливо підготувати робочі інструменти, предмети сервірування, щоб виконувати обслуговування відвідувачів, підприємство повинно мати необхідний інвентар, котрий необхідно постійно поповнювати та обновляти. Крім того його слід підбирати згідно з профілем даного ресторану. Так наприклад, для різноманітних сервіровок, тематичних столів, слід використовувати визначенні види столової білизни, столовий посуд, композиції квитів повинні бути розташовані в прийнятому порядку згідно загального інтер'єру ресторанів та кафе. При проведенні бенкетів з великою чисельністю гостей і в великому просторі вимагаються інші види сервірування.

Програма професійно практичної підготовки учнів з професії "офіціант" містить: - вміння роботи зі столовим посудом (робота з підносами, перенос тарілок, скляного посуду в руках) - уміння сервірувати столи до сніданку, обіду, вечері, бенкету, тематичних столів.

Форми та методи обслуговування. Для того щоб реалізувати учбові цілі на уроках виробничого навчання і досягати глибоких знань учнів використовують інноваційні форми та методи занять ми впевнені, що комп'ютерне, мультимедійна навчальна програма яка використовується на уроці дозволяє: - за мінімум часу на уроці донести до учнів більший об'єм учбового матеріалу, ніж під час роботи с підручником. - своєчасно поповнювати теоретичні відомості новими фактами та подіями. Великий інтерес учнів викликає яскраві малюнки до теми, відео кліпи , схеми та голосовий супровід, що сприяє більш активному веденню дискусій під час обговорення теми. Учень комфортніше і розкутіше почуває себе під час проведення нетрадиційного уроку.

  1. Методична мета

написання методичної розробки

Тема програми: «Підготовка торгового залу до обслуговування"

Урок: «Сервірування столу до бенкету» узагальнює знання учнів: з сервірування столів, роботи з столовою білизною, з столовим посудом.

Урок проводиться в нетрадиційній формі:

  • повідомлення нового матеріалу відбувається з використанням мультимедійного проектору;

  • показ нових прийомів роботи, майстер виробничого навчання проводить в вигляді ділової гри;

  • пробне виконання нових прийомів учні проводять малими групами методом ігрового проектування.

Проведення відкритого практичного уроку «Сервірування столу до бенкету» відіграє важливу роль у процесі навчання учнів сучасним прийомам сервіровки та обслуговування, впровадженню модних тенденцій і методів роботи ресторанного сервісу в навчальний процес, дозволяє робити обмін досвідом серед майстрів виробничого навчання. Урок проводиться у формі тренінгу для уміння учнів орієнтуватися в правильному підборі столової білизни, столового посуду, столових приладів, скла з урахуванням різної тематики столів та квіткових композицій.

Використання інноваційних технологій підвищує рівень професійної компетентності учнів; розвиває їх самостійність, здатність аналізувати і робити висновки; сприяє умінням працювати в команді, колективно виконувати завдання, проводити огляд знань та вмінь.

  1. Конспект уроку

Урок починаю з привітання учнів. Перевіряю учнів, проводжу огляд зовнішнього вигляду учнів, наявність професійного одягу, перевіряю готовність учнів до уроку. Нагадую правила для офіціантів: "До того як вийти до залу подивись у дзеркало, перевір зовнішній вигляд, посміхнись, побажай собі доброго дня".

Ми продовжуємо вивчання теми, програми "Підготовка торгового залу до обслуговування" сьогодні тема уроку "Сервірування столу до бенкету".

Мета уроку, над якою ми будемо працювати:

  • Закріплення, узагальнення і поширення знань у сервіруванні столів. Формування практичних вмінь та навичок в сервіруванні столів до бенкету.

  • Розвивання аналітичного, логічного мислення при вирішенні виробничих ситуацій, самостійність в роботі.

  • Виховування естетичного смаку доброзичливості, професійного ставлення до обов'язків офіціанта.

Урок "Сервірування столу до бенкету" узагальнює знання учнів з сервірування столів (до сніданку, обіду, вечері); столової білизни, столового посуду, правил етикету.

Хочу нагадати вам, що сервіровка стола це не тільки підготовка його до обслуговування, це майстерство, яке залежить від смаку людини, який накриває стіл, а не від його фінансового достатку.

Сервіровка стола тісно пов'язана з поняттям естетики їжі. А.С Макаренко казав: "Еда должна быть красивой до мелочей, посуда и сервировка воспитывают эстетический вкус человека." Почуття красоти у людини не має кордонів и рамок. Деякі офіціанти вносять елементи творчості в сервіровку, виступають проти стандартної сервіровки, однаку любому випадку у розміщенні посуду повинна бути доцільність. Для різноманітності сервірування можна використовувати національні мотиви, кольорова білизна, котра допомагає підкреслити тематику стола. При використовуванні кольорової білизни в сервіруванні треба дотримуватись вимог:

  1. Білизна повинна поєднуватися з інтер'єром, меблями, на столі повинно бути не більш трьох кольорів.

  1. На світлої білизні треба використовувати посуд з ярким рисунком, ярка столова білизна рекомендується для обслуговування молоді,

для людей похилого віку - спокійні тони.

Довожу до вашої свідомості критерії оцінювання основних моментів сьогоднішнього уроку.

Перш ніж почати виконувати практичні завдання, згадаємо знання, які ви отримали на уроках теоретичного навчання. А зараз підведемо підсумки ваших відповідей .

Переходимо до наступного етапу нашого уроку сервірування столів до бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами, і бенкету-обіду з повним обслуговуванням. Сервірування залежить від методів обслуговування:

- Французький

- Російський

Бенкет за столом с частковим обслуговуванням офіціантами організується по поводу зустрічі друзів, ювілеїв, різноманітних свят, корпоративів, свадьб. І носить неофіційний, товариський характер. Особливості цього бенкету є те, що холодні страви і закуски, напої ставлять на стіл за 30-40 хв. до початку бенкету. Офіціанти подають тільки гарячі закуски другі страви, десерт і гарячі напої. В меню бенкету включається от 10-14 назв холодних страв, із рахунка по 1/2, 1/4 порцій на 1 гостя, 1 гаряча закуска, 1-2 других гарячих страв , десерт і гарячі напої. Для обслуговування бенкету підбирають офіціантів із рахунка 1 офіціант на 10-12 гостей . Розрахунок на 1 гостя 60 см.

З правилами сервіруванням бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами ми ознайомимося з вами за допомогою мультимедійного проектору (слайди).

Демонструю прийоми сервірування столу до бенкету-корпоративу з частковим обслуговуванням офіціантами.

Бенкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами організується в більш урочистих випадках і несе офіційний

характер, іноді їх називають прийомами. Якщо це дипломатичний прийом сніданок або обід, то його проводять в залежності з протоколом (раніш розробленим планом розміщення гостей). Особливості цього бенкету є те, що всі блюда, закуски і напої подають тільки в обніс (французьким методом). На столі знаходяться тільки предмети сервіровки, квіти. Бенкет триває 50-60 хв. з цього обов'язково чіткість в роботі офіціантів, розподіл обов'язків серед них. Для обслуговування цього бенкету на 4-5 гостей - 1 офіціант, 2 офіціанта наливають напої, 2 офіціанта подають страви. Розрахунок на 1гостя 80 см .

З правилами сервіруванням бенкету-обіду ми ознайомимося з вами за допомогою мультимедійного проектору (слайди). Демонструю прийоми сервірування столу до бенкету-обіду з повним обслуговуванням офіціантами.

Бенкет-фуршет проводиться по поводу ділової зустрічі або проводів делегацій, проведення виставок, ярмарок, презентацій. Як правило, коли на невеликий площі, треба обслуговувати велику кількість гостей, а також коли час бенкету обмежено. Триває бенкет 1-1,5 години. Особливістю бенкету є то, що всі учасники бенкету їдять і п'ють стоячи. Перевагою цього бенкету є більша можливість спілкування гостей, а також, що цій бенкет обходиться дешевше ніж бенкет за столом. Гості можуть уходити з бенкету в любу годину не дочекавшись закінчення бенкету. В меню бенкету включають: холодні страви і закуски (приготовленні маленькими порціями), салати подають в тарталетках та корзинках, бутерброди "канапе", пиріжки і розтягаї маленьких розмірів. Гарячі закуски подають в кокотницях, кокільницях, солодкі страви в креманках, свіжі фрукти. Для обслуговування бенкету-фуршету 1 офіціант на 15-18 гостей. Для цього бенкету використовують столи висотою 1метр, а ширина 1,2-1,5 метра. Стіл до фуршету накривають скатертиною повністю, на 5 см. не доходе до пола. Сервірування столу до фуршету починають з розташування скляного посуду: " стрічечкою" в (два ряди), "ялинкою", "групами", "змійкою". Закусочні тарілки розташовують по 6-8 штук ставлять на відстані 1-2 м. за горою закусочних тарілок десертні тарілки. ножі закусочні розташовують справа от тарілок, їх кладуть у двоє разів менш ніж тарілок. Виделки розташовують зліва від закусочних тарілок або справа від ножів.

З правилами сервіруванням бенкету-фуршету ми ознайомимося з вами за допомогою мультимедійного проектору (слайди). Демонструю прийоми сервірування столу до бенкету-фуршету.

Ви подивилися на правила і порядок сервірування столів до бенкету, які я вам продемонструвала. Тепер ви повинні виконати сервірування столів:

- Завдання бригади № 1 "Сервірування столу до бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами"

- Завдання бригади № 2 "Досервірування столу до бенкету з повним обслуговуванням офіціантами прибирання посуду".

Офіціанти кожної бригади знайомляться з завданнями, розподілять між собою обов'язки і працюють над виконанням завдань. Перед початком роботи давайте згадаємо вимоги охорони праці, санітарії, та особистої гігієни. Після виконання кожною бригадою сервірування до бенкету, проводжу аналіз конкретних дій учасників груп, та пропоную членам інших груп висловити свою думку та власну точку зору (дебрифінг).

Підводимо підсумок вступного інструктажу.

Видаю учням картки-завдання, інструкційні карти для самостійної роботи. Поточний інструктаж проводиться на робочих місцях в торговому залі майстерні-офіціантів.

  1. План виробничого уроку на тему:

"Сервіровка столу до бенкету"

Тема програми: «Підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів».

Тема уроку: «Сервірування столу до бенкету».

Мета уроку:

Навчальна

  • Формування та систематизація знань з сервірування столів до бенкету на основі теоретичних знань.

  • Закріплення, узагальнення і поширення знань з сервірування столів.

  • Зміцнення в пам'яті основних тенденцій професійного спрямування.

  • Формування практичних вмінь та навичок в сервіруванні столів до бенкету.

Розвиваюча

  • Сприяти збільшенню результативності, активного інтересу до професії.

  • Розвиток альтернативного мислення.

  • Розвиток аналітичних здібностей, уміння висловлювати думку.

Виховна

  • Виховання вмінь працювати в колективі, формування особистих професійних якостей: взаємодопомога, "почуття ліктя", комунікативні навички, відповідальність, культура та естетика праці художня уява за результати роботи.

Тип уроку: Урок формування вмінь та навичок.

Вид уроку:Інструктаж, виконання вправ.

Методи проведення навчання:

  • Бесіда, розповідь, повідомлення;

  • Вправи;

  • Демонстрація, імітаційний тренінг;

  • Ділова гра, робота малими групами;

  • Проектування.

Дидактичне забезпечення: довідники, література, інструкційні карти, ілюстративний, роздатковий матеріал, картки-завдання навчальний фільм.

Матеріально – технічне забезпечення: столи, столова білизна, столовий та скляний посуд в асортименті, столові прибори. Прибори для спецій, композиції з квітів; ноутбук, мультимедійний проектор, фотокамера.

Міжпредметні зв’язки: «Організація обслуговування в ресторанах»; «Професійна етика і психологія»; «Кулінарна характеристика страв»; «Охорона праці»; «Фізіологія харчування, санітарія і гігієна».

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина (5 хв.).

    1. Привітання учнів.

    2. Перевірка присутності учнів

    3. Перевірка зовнішнього вигляду учнів, наявність професійного одягу.

    4. Об'єднання учнів у бригади офіціантів.

  2. Вступний інструктаж (40 хв.).

    1. Актуалізація знань.

  • Повідомлення теми програми, теми уроку, мети та основних завдань уроку.

  • Мотивація навчальної діяльності учнів;

  • Повідомлення про критерії оцінювання за урок (додаток №1)

  • Перевірка опорних знань учнів, які необхідні їм для подальшої роботи на уроці," професійна розминка".

Питання до бесіди

  1. Що означає бенкет?

  2. Які види бенкету вам знайомі?

  3. Яка столова білизна використовується до бенкету.

  4. Який столовий посуд використовується при сервірування столів при бенкету.

  5. Які столові прибори використовується при сервірування столів при бенкету.

  6. Який скляний посуд використовується при сервірування столів при бенкету.

  7. Які форми складання серветок використовується до бенкету.

  8. Назвіть послідовність сервірування столів до бенкету.

  9. Яких правил особистої гігієни повинен дотримуватись офіціант при роботі на підприємстві ресторанного сервісу.

  10. Яких правил техніки безпеки та санітарії повинен дотримуватися офіціант.

    1. Викладання нового матеріалу.

  • Повідомлення нової навчальної інформації, з використанням мультимедійного проектору.

  • Методи обслуговування, що використовуються при сервіруванні бенкету с повним обслуговуванням офіціантами, бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами, банкету-фуршету.

  • Алгоритм

послідовності сервірування

столів до бенкету.

  • Характер та

призначення роботи

офіціанта в сервіруванні

та обслуговуванні

бенкетних столів.

  • Показ майстром нових прийомів сервірування столів до бенкету-корпоративу, бенкету-прийому, бенкету-фуршет. (додаток 3,4,5,6,7)

Діяльність майстра

Діяльність учнів

1

Організовує робоче місце, на серванті (на підсобному столі) розташовує скляний посуд, тарілки, прибори, столові серветки.

1

Спостерігають за діями майстра, слухають його коментарі.

2

Демонструє техніку сервіровки столу до бенкету-корпоративу, (бенкет з частковим обслуговуванням офіціантами).
Бенкету - прийому (бенкет с повним обслуговування офіціанта): тарілками, приборами, скляним посудом для напоїв, серветками, приборами для спецій, композицій з квітів.

2

Учні спостерігають за діями та рухами майстра, з'ясовують прийоми виконання кожної операції, слухають коментарі.

3

Демонструє сервірування бенкету-фуршету: розміщення скляного посуду "групами"

3

Учні спостерігають за діями та рухами майстра, з'ясовують прийоми виконання кожної операції, слухають коментарі.

  • Пояснення характеру і послідовності роботи учнів.

  • Пробне виконання учнями нових прийомів в малих групах (бригадах)

  • Завдання бригади № 1 Сервірування столу до "бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами"

  • Завдання бригади № 2 Досервірування столу до "бенкету з повним обслуговуванням офіціантами", прибирання посуду.

Оцінка результатів виконання учнями прийомів сервірування столів до бенкету.

Дебрифінг:

  1. Що було важливим для вас

під час роботи?

  1. Які складності виникли?

  2. Чому ви навчились під час сумісної роботи?

Видача завдань для самостійної роботи учнів:

  • Видача карт-завдань (додаток № 11,12,13.)

  • Видача інструкційних карт (додаток № 8,9,10.)

  • Пояснення та порядок їх виконання.

ІІІ. Поточний інструктаж (270 хв.).

  • Цільові обходи майстром робочих місць учнів, з метою формування прийомів та навичок роботи.

Самостійна робота учнів

Діяльність майстра

Діяльність учнів

1

Перевіряє правильність організацію робочих місць.

1

Самостійно організовують робочі місця згідно завдання.

2

Контролює та виправляє помилки, причому звертає на це увагу всіх учнів.

2

Виконують попереднє сервірування столів до бенкетів по бригадам.

3

Надає практичну допомогу, попереджає помилки та складності в роботі. Звертає увагу учнів на дотримання правил безпеки праці і санітарії.

3

Самостійно сервірують до бенкетів, згідно замовлення.

  • Оцінка результатів роботи учнів по карткам-завданням. (додаток № 2)

  • Проведення тесту "Вмілий офіціант" (Додаток № 14)

ІV. Заключний інструктаж (30 хв.).

  • Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку, та виставлення оцінок.

  • Оцінка роботи учнів і її об’єктивне обґрунтовування.

Визначення найактивніших учнів уроку: надає кожному слово для висловлення враженнями від уроку.

  • Видача домашнього завдання: повторити тему: «Обслуговування бенкетів та прийомів» використовуючи підручник Сало Я.М. "Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу" розд.6, стор.157-173; інформацію з Інтернету.

Майстер в/н _________С.М. Котенко

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Журнал «Сучасний бізнес. Готель», 2007.

  1. Л. Зигель С. і Л, Х. и Р. Ленгер, Г. Штиклер, В.Гутмайе. "Ресторанный сервис"

  2. Радченко Л.А. «Обслуживание на предприятиях общественного питания», м. Ростов-на-Дону, 2003

  3. Сало Я.М. «Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу», м. Львів 2007 р.

  4. Стельмахович М.А. «Ділова культура для офіціантів-барменів» м. Ростов-на-Дону, 2001 р.

  5. Чалова Н.В. «Практикум для офіціантів, барменів з обслуговування відвідувачів у ресторанах», 2002,

Додаток №1

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗА УРОК

П.І.П

Зовнішній вигляд офіціанта, готовність до уроку

(2 б.)

Професійна розминка

(2 б.)

Самостійна робота за картками-завданнями

(6 б.)

Тест вмілий офіціант

(2 б.)

Підсумкова оцінка за урок

Додаток №2

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ,

ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА КАРТКАМИ

П.І.П

Організація робочого місця
(1 б.)

Дотримання прийомів роботи
(1 б.)

Дотримання правил Т.Б та санітарії при роботі

(1 б.)

Відповідність всіх предметів сервіровки столу згідно замовленням
(3 б.)

Підсумкова оцінка завдання

Додаток 4

Додаток 6

Додаток 7

Додаток 8

Додаток 9

Додаток 10

Додаток № 11

Картка-завдання № 1

Сервірування столу до бенкету з частковим обслуговуванням офіціантами згідно меню.

  1. Ознайомитись з меню:

  • Язик варений з хріном.

  • Салат .

  • Кокіль з риби.

  • Судак смажений в клярі.

  • Пальчики фаршировані чорносливом з гарниром.

  • Узвар з сухофруктів.

  • Вино "Мадера".

  • Вино "Рислінг".

  • Вино "Алазанська долина".

  • Шампанське.

  1. Організувати робоче місце офіціанта:

  • Підготувати столову білизну: скатертину, серветки, ручники.

  • Підготувати столовий посуд, скляний посуд, прилади, квіткові композиції, прилади для спецій.

  1. Виконати сервіровку до бенкету згідно меню.

  2. Прибрати посуд.

Додаток № 12

Картка-завдання № 2

Сервірування столу до бенкету-обіду з повним обслуговуванням офіціантами згідно меню.

  1. Ознайомитись з меню:

  • Осетрина заливна.

  • М'ясне асорті

  • Жульєн з куриці та грибів.

  • Суп-крем.

  • Риба "Дипломат".

  • Стейк з свинини з гарніром.

  • Шоколадне тістечко.

  • Чай з мелісою.

  • Морс.

  • Горілка.

  • Вино біле сухе.

  • Вино червоне сухе.

  • Шампанське.

  1. Організувати робоче місце офіціанта:

  • Підготувати столову білизну: скатертину, серветки, ручники.

  • Підготувати столовий посуд, скляний посуд, прилади, квіткові композиції, прилади для спецій.

  1. Виконати сервіровку до бенкету згідно меню.

  2. Прибрати посуд.

Додаток № 13

Картка-завдання № 3

Сервірування столу до бенкету-фуршету на 20 чол. розміщення скляного посуду "ялинкою"

  1. Організувати робоче місце офіціанта:

  • Підготувати столову білизну: скатертину, серветки, ручники.

  • Підготувати столовий посуд, скляний посуд, прилади, квіткові композиції, прилади для спецій.

  • Зробити розрахунок потрібної кількості посуди із розрахунку норми посуди на 1 гостя:

1.5-2 Закусочні тарілки,

0.5 Пиріжкові тарілки

0.5-1 Закусочні ножі

1.5-2 Закусочні виделки.
0.7 Ножі фруктові.

0.7 Виделки фруктові.

0.5 Десертні виделки та ножі.

1-Фужери

2-2.5 Келихи

0.25-0.5 Стакани

  1. Виконати сервіровку до бенкету на 20 чол.

  2. Прибрати посуд.

Додаток №14

Тест-доповнення: "Вмілий" офіціант

Щоб виконати попереднє сервірування столу до бенкету:

1. Офіціант на ……. виносить мілкі столові тарілки в зал і …….. рукою пересуваючись …….. установлює тарілку ……(де).

2. Офіціант на…. виносить тарілки закусочні в зал і …… рукою пересуваючись …… установлює тарілку …..(де).

3. Офіціант на…… виносить тарілки пиріжкові в зал і …. рукою пересуваючись …… установлює тарілку …..уверта.

4. Офіціант на… виносить ножі в зал і … рукою пересуваючись …… розкладує їх …..(місце), на відстані ……. друг від друга, та мілкої чи закусочної тарілки.

5. Офіціант на……… виносить виделки в зал і………… рукою пересуваючись ………. розкладує виделки ……….. куверта, на відстані …….. друг від друга, та мілкої чи закусочної тарілки.

6. Офіціант на…….. виносить фужери для води в зал і …. рукою пересуваючись…… установлює фужер для води …….(місце), на відстані …….. .

7. Офіціант на……. виносить келихи або чарки в зал і …... рукою пересуваючись….. установлює ……..(місце), на відстані ….. .

8. При часткову методі обслуговування (російському) усі блюда і напої розставляють (місце) …… з приборами для розкладання.
Гості (як) …..… накладають блюда, центр куверта (який) ……... ставлять……. тарілки.

9. При повному (французькому) методі обслуговування усі блюда, напої офіціант подає (як)…….. Центр куверта ……….. .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.