Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Майстер клас. "Плазмове різання металу на вестаті з ЧПК"

Професійна освіта

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, Дорослі

20.01.2022

89

1

0

Опис документу:

Головним завданням професійно-технічної освіти є якісна професійна підготовка кваліфікованих робітників для різних галузей економіки з урахуванням потреб ринку, що забезпечується впровадженням інноваційних технологій навчання. За сучасних умов від творчого підходу до вирішення складних багатогранних завдань, які стоять сьогодні перед майстром виробничого навчання, чималою мірою залежить ефективність навчального процесу, пошук нових форм і методів навчання та виховання учнів. Педставляємо Вашій увазі один із найпрогресивніших способів різання металу – це різання за допомогою верстатів з ЧПК.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МАЙСТЕР КЛАС

Тема Плазмове різання металу на верстаті з ЧПК

(Додаток 1 слайд 2) Головним завданням професійно-технічної освіти є якісна професійна підготовка кваліфікованих робітників для різних галузей економіки з урахуванням потреб ринку, що забезпечується впровадженням інноваційних технологій навчання. За сучасних умов від творчого підходу до вирішення складних багатогранних завдань, які стоять сьогодні перед майстром виробничого навчання, чималою мірою залежить ефективність навчального процесу, пошук нових форм і методів навчання та виховання учнів.

На мою думку, академічна свобода майстра виробничого навчання полягає не тільки в удосконаленні вже відомих методів і засобів навчання , а перш за все в освоєнні сучасних, прогресивних виробничих технологій, які будуть сприяти вихованню компетентного, обізнаного в інноваційних технологіях майбутнього робітника . 

(Додаток 1 слайд 3) На базі нашого навчального закладу у 2021 році було створено центр підготовки Електрогазозварювальників який укомплектований найсучаснішим європейським обладнанням. За свою професійну кар'єру з 2006 року я працював в європейських країнах за фахом. В той час я стикнувся вперше з верстатами ЧПК плазмового різання, які мене зацікавили. Поспілкувавшись з фахівцями що працюють на цих верстатах, я дізнався «прикру новину» що я, електрогазозварник 5 розряду, працюючи незавжди в комфортних умовах, отримую заробітну плату в 3-4 рази меншу, ніж фахівці верстату ЧПК, які працюють майже в офісних умовах. Коли постало питання створення навчально практичного центру, однією з моїх пропозицій було придбання верстату ЧПК для плазмового різання металу, тому що в держстандартах на компетентнісній основі є тема з вивчення плазмового різання. Як відомо, на підприємствах нашої країни та країн Європи відчуваеться гостра нестача фахівців, які мають досвід роботи на верстатах з числовим програмним керуванням.

Тому сьогодні я хочу представити вашій увазі один із найпрогресивніших способів різання металу – це різання за допомогою верстатів з ЧПК. Плазмова різка широко використовується в різних галузях промисловості (Додаток 1 слайд 4,5,6) машинобудуванні, суднобудуванні, виготовленні реклами, комунальній сфері, виготовленні металоконструкцій і в інших галузях. До того ж, в приватній майстерні плазморіз теж може стати в нагоді. Адже за допомогою нього можна швидко і якісно розрізати будь - який струмопровідний матеріал. Розрізати труби, листовий метал, виконати фігурний різ зручно за допомогою технології плазмового різання.

На даний час найбільше поширення отримало ручне плазмове різання металу, яке розширило можливості різання металу в порівнянні з газовим, а використання верстатів з ЧПК довело його майже до нескінченності. (Додаток 1 слайд 7) (Додаток 1 слайд 8) Елементи ЧПК. (Додаток 1 слайд 9) Сучасний світ повністю переходить на цифровізацію. Без знання цифрових технологій та вміння працювати з операційними системами та програмним забезпеченням на даний час не обходиться жодна професія. Теж саме стосується професії електрогазозварник. Якщо якихось пя'ть років тому електрогазозварнику достатньо було знати креслення, матеріалознавство та технологію виконання робіт, то На сьогодні до цього переліку додались інформаційні технології. Сучасні зварювальні апарати мають систему СИНЕРГЕТИК і представляють собою гібрид зварювального апарата та комп'ютера. Для роботи на верстаті ЧПК, створення креслення та складання його в 3Д модель, завдяки яким ми можемо побачити кінцевий результат виробу, не обійтися без знання таких програм як Корел Драв, Компас, Ріноцерос. Програма Шиткам необхідна для перетворення креслення в код керування, що задає послідовність різання. Мач-3 керує верстатом ЧПК.

Програма ШитКам використовується для перетворення готового креслення в G-код. Розглянемо основні функції даної програми.

(Додаток 1 слайд 10) В цьому вікні ми обираемо потрібне нам креслення та завантажуємо його в програму. (Додаток 1 слайд 11) Спочатку необхідно вибрати одиницю вимірювання, в якій воконано наше креслення та обрати розташування на робочому полі верстата. Зазвичай це лівий нижній кут верстата. (Додаток 1 слайд 12) Після цього креслення з'являється в нашій программі. Темно червоний прямокутник- це робоче поле нашого верстату. Потрібно уважно переглянути, чи не виходить наше креслення за поле верстату.

(Додаток 1 слайд 13) У другому віконці ми створюємо робочий інструмент для плазмового різу. (Додаток 1 слайд 14) Ось такий вигляд має меню налаштування інструменту плазмового різу. В ньому ми налаштовуємо такі параметри: ім'я інструменту, тип інструменту, ширину прорізу, швидкість різу, затримку прожигу, висоту прожигу, висоту різу, затримку в кінці різу, правила входу та виходу плазмотрона на деталь.

(Додаток 1 слайд 15) В третьому віконці ми створюємо операцію, яку нам необхідно вирізати. (Додаток 1 слайд 16) Ось такий вигляд має меню налаштування нової операції. Тут ми налаштовуємо такі параметри: зміщення дуги стосовно нашого креслення (ззовні, по центру, в середині), слой, який необхідно вирізати( можемо виризати як все креслення так і окрему частину або деталь) та обираємо інструмент плазмового різу. (Додаток 1 слайд 17) Після всіх налаштувань на нашому кресленні з'являється зелена лінія – це лінія різу( переміщення плазмотрону по кресленню)

Після всіх цих операцій запускаємо постпроцесор та перетворюємо креслення в код керування (Додаток 1 слайд 18). Тепер наше креслення має такий вигляд. (Додаток 1 слайд 19) Далі завантажуємо готовий код керування в програму Мач-3. Виставляємо робочий нуль та починаємо процес плазмової різки металу. (Додаток 1 слайд 20) Отже завдяки новітнім технологіям уроки виробничого навчання стали набагато цікавішими та різноманітнішими. За допомогою верстата ЧПУ наші учні на уроках виробничого навчання не просто витрачають метал та розхідні матеріали, а використовують їх з користю. Учнями було виготовлено (Додаток 1 слайд 21) брама для ліцею Спектр, дитячого садка Дзвіночок, а також для рідного училища. Єйфелева башта, виготовлена за допомогою ЧПК у нашій майстерні, красується не тільки у дворі училища, а й у місті Херсон в ТРЦ ФАБРИКА. Також за допомогою ЧПК оновлено вивіску з назвою нашого навчального закладу на фасаді будівлі. Пропоную вам переглянути короткий відеоролик, в якому представлений процес плазмового різання на верстаті ЧПК, знятий в ускореному часі (Додаток 1 слайд 22 ВІДЕО). (Додаток 1 слайд 23) Дякую за увагу.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготував майстер виробничого навчання Пічугін С.О 2021 р. Плазмове різання металу на верстаті ЧПК
Слайд № 1

Підготував майстер виробничого навчання Пічугін С.О 2021 р. Плазмове різання металу на верстаті ЧПК

Головним завданням професійно-технічної освіти є якісна професійна підготовка кваліфікованих робітників для різних галузей економіки з урахуванням ...
Слайд № 2

Головним завданням професійно-технічної освіти є якісна професійна підготовка кваліфікованих робітників для різних галузей економіки з урахуванням потреб ринку, що забезпечується впровадженням інноваційних технологій навчання. За сучасних умов від творчого підходу до вирішення складних багатогранних завдань, які стоять сьогодні перед майстром виробничого навчання, чималою мірою залежить ефективність навчального процесу, пошук нових форм і методів навчання та виховання учнів.

Навчально практичний центр «Електрогазозварник»
Слайд № 3

Навчально практичний центр «Електрогазозварник»

Вирізання отворів
Слайд № 4

Вирізання отворів

Вирізання деталей
Слайд № 5

Вирізання деталей

Художнє різання металу
Слайд № 6

Художнє різання металу

Переваги плазмового різання
Слайд № 7

Переваги плазмового різання

Елементи верстата ЧПК
Слайд № 8

Елементи верстата ЧПК

Основні програми для роботи з верстатом ЧПК
Слайд № 9

Основні програми для роботи з верстатом ЧПК

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ
Слайд № 10

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК
Слайд № 11

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК
Слайд № 12

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ
Слайд № 13

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ
Слайд № 14

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ
Слайд № 15

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК
Слайд № 16

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ
Слайд № 17

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПУ

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК
Слайд № 18

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК
Слайд № 19

Основні елементи програм для роботи с верстатом ЧПК

Використання ЧПК на уроках виробничого навчання
Слайд № 20

Використання ЧПК на уроках виробничого навчання

Використання ЧПК на уроках виробничого навчання Ліцей «Спектр» Дитячий садок «Дзвіночок»
Слайд № 21

Використання ЧПК на уроках виробничого навчання Ліцей «Спектр» Дитячий садок «Дзвіночок»

Слайд № 22

Дякую за увагу
Слайд № 23

Дякую за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили