+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Конспект заняття з конструктором LEGO "Лабіринт"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття з використанням конструктора LEGO

«Л А Б І Р И Н Т»

Мета : розвиток емоційно-вольової сфери; розвиток психічних процесів; підвищення рівня концентрації уваги; розвиток саморегуляції та самоконтролю; розвиток вміння працювати в колективі; сприяння активному мовленню; розвиток дрібної моторики рук, координації рухів тіла.

Матеріали та обладнання : схема лабіринту, указка, чоловічки з конструктора LEGO DUPLO, конструктор LEGO DUPLO.

  1. Руханка.

  • Діти, ми з вами зараз відправимось на прогулянку чарівною країною.

Діти стають один за одним та плескаючи у долоні йдуть по колу і проговорюють віршик:

Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

  • Ось, діти, ми опинилися з вами на межі чарівної доріжки, вона веде нас далі… на цій доріжці камінці та ямки, тож підіймайте ніжки.

(Діти один за одним та плескаючи у долоні йдуть по колу високо підіймаючи коліна і проговорюють вірш)

  • Доріжка привела нас до рясного лісу. Лапи дерев нахиляються дуже, дуже низько. Будьте уважні та обережні.

(Діти йдуть у присяде, проговорюють вірш.).

  • Ми вибралися з вами з темного лісу. Але по переді у нас болото.

(Діти стрибають двома ногами з рухом вперед).

  • Молодці! Ми подолали болото та прийшли до широкої річки, через яку лежить тоненьке деревце. Ми з вами повинні обов’язково потрапити на інший берег.

(Діти йдуть по колу приставним кроком, проговорюють вірш.)

  • І ось ми вийшли до високої гори, треба на неї влізти.

(Діти відтворюють рухи, ніби залазять на гору, проговорюють вірш.)

  • Ой! Ми з вами скотилися до низу гори. Нам її не перелізти. Але я бачила маленьку нірку. Може так ми зможемо пройти гору наскрізь?

(Діти плазують та тихенько проговорюють вірш.)

  • Вітаю! Ми вправились та опинились на чарівному лузі. Дітки, вдихніть глибоко. Як чудово пахнуть квіти. Чарівний луг запрошує нас відпочити.

(Діти лягають під спокійну музику.)

  • І поки ви відпочиваєте я розкажу дивну історію, що трапилась у цьому краю.

Колись, у сиву давнину, в цьому краю було процвітаюче королівство. Правив їм добрий король, який мав доньку. Дівчинка була «перлиною» королівства. Усі її любили за добрий норов та любов до оточуючих.

А ось у темному страшному лісі жила відьма. Вона дуже заздрила принцесі. І вирішила вона викрасти дівчинку. Для цього відьма послала принцесі дуже незвичну але красиву квітку. І як тільки принцеса понюхала квітку, у той же час зникла.

Довго горював король. Не знав де шукати свою донечку. По всьому королівству розлетілася вість: хто знайде та повернить принцесу тому король віддасть її в дружини та пів королівства у дарунок.

Багато лицарів відправилося на пошук принцеси. Та тільки одному вдалося добратися до зачарованого лабіринту.

- А зараз мені потрібна ваша допомога. Ми з вами із чарівних кристалів (цеглинки LEGO) збудуємо зачарований лабіринт.

(Діти по черзі беруть цеглинки LEGO та виставляють на макет лабіринту).

- Але, щоб наш лицар не заплутав, нам потрібно пригадати напрямки (догори, вниз, праворуч, ліворуч).

(Психолог тримає указку, та під усні вказівки дітей іде по лабіринту).

- Ми з вами молодці! Допомогли відважному лицарю подолати зачарований лабіринт та врятувати принцесу. От же вони приїхали до королівства разом. Король був щасливий, що повернули його донечку і як і обіцяв, віддав її заміж за лицаря.

  • Діти, вам сподобалась наша подорож?

  • Чи справились ми з іспитами?

  • Раз ми зі всім справились, треба що зробити? Правильно! Треба себе похвалити. ( Діти промовляють: Я молодець!(торкаючись серця) Я розумничка! (гладять себе по голові)

Опис документу:
Мета : розвиток емоційно-вольової сфери; розвиток психічних процесів; підвищення рівня концентрації уваги; розвиток саморегуляції та самоконтролю; розвиток вміння працювати в колективі; сприяння активному мовленню; розвиток дрібної моторики рук, координації рухів тіла.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти