План
1. Теоретична частина.«Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у формуванні творчих здібностей дітей дошкільного віку».
2. Знайомство з нетрадиційними способами зображення.
4. Висновок.
5. Використана література
Теоретична частина.«Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у формуванні творчих здібностей дітей дошкільного віку».
У зображувальній діяльності закладені великі можливості для розвитку творчих здібностей дітей, реалізація яких багато у чому залежить від ефективного педагогічного керівництва. Якщо дитина байдуже проходить повз квітучу вишню, не радіє жовтогарячим кульбабам, не реагує на нову картину, яку вихователь розмістив на видноті, ми замислюємось: «Чому так сталося?» А сталося це тому, що дитину не навчили помічати прекрасне у навколишньому, емоційно реагувати на нього, радіти красі. На жаль, це непоодиноке явище трапляється як серед дітей, так і серед дорослих. Тож миритися з цим не можна, адже духовне становлення особистості залежить від відчуття прекрасного, здатності до естетичного сприймання, а з цього і починається розвиток художніх здібностей.