Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Платна розробка

Конспект безперервно-освітньої діяльності для дітей старшого дошкільного віку з використанням технології «Театр»

docx

театр

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

27.09.2022

35

0

0

Вміст матеріалу: показано 2 з 4 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект безперервно-освітньої діяльності для дітей старшого дошкільного віку

з використанням технології «Театр»

Мета:

Знайомство дітей з історією виникнення театру.

Завдання:

1. Формувати стійкий інтерес до театрального мистецтва, потреба кожного дошкільника звертатися до театру, як джерела особливої ​​радості, емоційних переживань.

2. Ознайомити з поняттям «міміка», «жести».

3. Знайомство дітей з правилами поведінки в театрі.

4. Виховувати доброзичливі партнерські відносини, викликати позитивний емоційний відгук на запропоновану діяльність.

5. Розвивати зв'язне мовлення, активний словник (знайомство з новими словами, уяву, допитливість, пам'ять і мислення дітей.

6. Розвивати здатність вільно і розкуто триматися при виступі.

7. Розвивати пантомімічна навички.

Опис підготовчої роботи: читання казки О.М. Толстого «Пригоди Буратіно» (уривки, знайомство з ляльками-маріонетками (ілюстративний матеріал, прослуховування музичних творів П. І. Чайковського)

Матеріал для вихователя: Рамка - дзеркало.

Хід заняття:

(Діти входять в групу, стають півколом)

Вихователь: Давайте побажаємо всім «Доброго дня і веселого настрою!»

Вихователь: Діти, хто з вас був у театрі? (Відповіді дітей)

-Що ви там робили? (Відповіді дітей)

-Багато з вас бували в театрі і дивилися цікаві вистави. Але як з'являється спектакль? Хто знає?(Відповіді дітей)

- Сьогодні ми про це дізнаємося.

Вихователь: Я пропоную вам здійснити захоплюючу подорож в театр. Ми познайомимося з його історією, дізнаємося, яким він був в стародавні часи, і яким став зараз. Отже, в путь.

- Послухайте, які слова треба сказати: «Покрутись, повернись і в театрі очутись». - Давайте ці слова скажемо разом. Сідайте на килим і послухайте мою розповідь.

Вихователь: Театральне мистецтво виникло давним-давно, в країні - Стародавня Греція. Жителі цієї країни - стародавні греки, будували театри під відкритим небом. У театрі була сцена, де актори розігрували спектаклі і п'єси, і високі зорові місця.Коли актори виконували сумну п'єсу - трагедію, вони надягали на обличчя сумні, похмурі маски. Якщо на сцені розігрувалася весела п'єса - комедія, актори надягали веселі, усміхнені маски.

(Діти разом повторюють нові слова: трагедія, комедія)

Вихователь: Пропоную вам пограти гру «Люстерко».

-Станьте парами обличчям один до одного. Той, кому я дам рамочку, буде дзеркало. Той, хто дивиться в дзеркало, говорить такі слова: Світ мій, дзеркальце скажи, да всю правду розкажи: який у мене настрій? »

- Дзеркало відображає, тобто повторює настрій того, хто в нього дивиться.

Вихователь: А зараз передайте рамку своєму другові. Пограємо ще раз. Молодці! Чудово впоралися із завданням. Покладіть рамочки на стіл, продовжимо нашу подорож.

Вихователь: Пройшли роки і в містах з'явилися великі, красиві будівлі - театри. Усередині театру є великий зал для глядачів. Центральне місце в ньому займає сцена, на якій виступають актори. Для того щоб вистава була яскравою і барвистою, сцену прикрашають декорації. Вони допомагають глядачам опинитися у чудового замку, або в дрімучому лісі у хатинки на курячих ніжках.

(Діти разом повторюють нове слово: декорації)

Вихователь: А тепер давайте з вами пофантазуємо. Уявіть собі, що вам запропонували грати роль принцеси (роль Кота в чоботях, мисливця, Попелюшку, Карабаса Барабаса) Як би ви змінилися? Змінили свою зовнішність? (Відповіді дітей.)

Вихователь: За допомогою міміки, жестів і одягу можна змінити себе. Міміка - це рух м'язів обличчя, яке виражає настрій, внутрішній стан людини.

(Повторюють всі разом нові слова: міміка, жести). Покажіть, що вас образили, вам сумно.

(Діти зображують сумне обличчя)

- А тепер зробіть радісний вираз обличчя.

(Діти зображують радісне обличчя)

Вихователь: У театрі, щоб виразно передати будь-яку дію, використовують жести. Жест - це рух рук, тіла, голови.

Вихователь: Хто з вас може за допомогою жестів повідомити: «Іди сюди!», «Не можна!», «До побачення», «Здрастуй!» (Діти показують жестами.)

Проводиться гра «Як ти гадаєш, хто я?».

Ведучий дитина зображує кого-небудь або що-небудь (діда, бабку, лисицю, свічку, рибку, мавпу) за допомогою міміки, жестів, а решта дітей відгадують, що він задумав.

(Проводяться вправи на розвиток пантомімічних якостей)

Вихователь:

-У вас в руках яблуко велике-превелике. Ви широко відкриваєте рот і кусаєте яблуко. Фу! Воно гірке. Ви берете друге яблуко, відкушує. Ой! Воно кисле. Ви берете третій яблуко. Кусаєте – солодке.

- Перед вами ваза з квітами. Ви вдихаєте аромат квітів. Ах, як це мило!

- Подивіться, скільки цукерок лежить на тарілочці! Беріть. Розвертайте, пробуйте. Ця цукерка кисла. А ця - солодка.

- Ви бували на дачі, в походах? І пили чай біля вогнища? Ви берете чашку і маленькими ковтками відпиває обпалює ваші губи чай.

- Повіяв вітер, і дим від багаття попрямував прямо на вас.

(Вихователь пропонує дітям подумати над такими ситуаціями і розіграти їх «У театрі»)

Вихователь: - Сталося, що ви запізнились на початок вистави. Що ви робитимете?

- Розшукувати в темряві своє місце і пробираєтесь до нього;

- Сісти до перерви на вільне місце з краю.

- Ваше місце в середині ряду, а ряд вже заповнений глядачами. Як пройдете до свого місця?

- Друг пригостив вас цукеркою або яблуком. Що будете робити?

- Спектакль закінчився. А що далі?

(З відповідей на ці ситуації діти за допомогою вихователя моделюють правила поведінки в театрі)

Вихователь: Ось і закінчилося наше театральне дійство. Ви були справжніми артистами, а артисти після подання виходять на уклін.

-Вам сподобалося в театрі?

-Зараз нам пора повертатися в дитячий сад. Наша подорож добігає кінця. Давайте, скажемо «Повернись, покрутись і в садочку опинися!»

Вихователь: Давайте згадаємо, що ми дізналися про театр.

1. В якій країні з'явився перший театр (У стародавній Греції).

2. Як називаються веселі вистави (комедії, сумні (трагедії)

3. Що є всередині театру (сцена, зорові місця).

4. Чим прикрашають сцену? (Декорації)

5. За допомогою чого можна перетворитися і змінити свою зовнішність? (Міміка, жести)

6. Які правила поведінки в театрі ви запам'ятали?

Ритуал прощання «Сонячні промінчики»

Діти стають обличчям в коло, притулившись один до одного.

Вихователь: Діти, простягніть руки вперед і з'єднайте їх в середині кола. Тихо - тихо так постійте

. Уявіть собі, що ви теплі сонячні промінчики.

0301gdqz-8b15-640x342.jpg

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.

Рекомендуємо