Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Реалізація особистісного потенціалу сучасного педагога: шляхи самоорганізації
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg
Платна розробка

Конспект інтегрованого заняття в старшій групі «Знайомство з театральними професіями»

docx

театр

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

27.09.2022

273

1

0

Вміст матеріалу: показано 3 з 5 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект інтегрованого заняття

в старшій групі

«Знайомство з театральними професіями»

Мета:

Ознайомити дітей з мистецтвом театру і театральними професіями.

Завдання:

1. Ознайомити дітей з мистецтвом театру і театральними професіями.

2. Формувати асоціативне мислення і уяву у дітей.

3. Представить можливість спробувати себе в ролі: костюмера, гримера, актора, відчути значимість кожної професії.

4. Формувати повагу до людей та їх праці.

5. Виховувати доброзичливе ставлення в спілкуванні з іншими дітьми і дорослими.

6 Розвивати початкові творчі прояви дітей в музично -Ігровий діяльності: міміку, голос, рухи, жести.

7. Активізувати і збагачувати словниковий запас дітей за рахунок театральних термінів (режисер, костюмер, артист, гример, грим).

Демонстраційний матеріал: перуки, грим, набори костюмів, мітла дитяча, ширма (імпровізований театр, підставка для одягу, вішалки, дзеркало)

Попередня робота: бесіда про театр і театральні професії, показ ілюстративного матеріалу, проведення ігор, пантоміміки та етюдів.

Хід заняття:

(Діти входять з вихователем в групу і стають півколом)

Вихователь: Станем поряд, по колу,

Скажемо "Добрий день!" Один одному.

Нам вітатися ні лінь

Всім "Привіт!" І "Добрий день!";

Якщо кожен посміхнеться -

Ранок добрий усіх почнеться.

Вихователь: ДОБРОГО РАНКУ! Хлопчики і дівчатка! Подивіться, до нас прийшли гості. Побажаємо нашим гостям доброго дня

(діти вітаються з гостями «Добрий день»)

Вихователь: Сьогодні я вас запрошую здійснити подорож у дивовижний світ професій.

Вихователь: Що таке професія? (Відповіді дітей.)

- Професія - це праця, якій людина присвячує своє життя. Давайте разом з вами згадаємо, які бувають професії. (Відповіді дітей.)

-Вірно! Професій дуже багато!

Вихователь: Я хочу з вами поговорити про театральні професії, але спочатку скажіть будь ласка мені: що таке театр? (Відповіді дітей).

Вихователь: Театр - це чарівний світ, в якому ви завжди були глядачами, а сьогодні ми пройдемо з вами за лаштунки, щоб дізнатися хто працює в театрі.

Тільки сьогодні,

Тільки в нас

театр відкриває

Чарівну завісу для Вас!

Вихователь: Проходьте в наш театр.

(Діти проходять через відкриту завісу в імпровізований театр-під аудіозапис фрагменту маршу П. І. Чайковського до балету «Лускунчик».)

Вихователь: Ось ми з вами і опинилися за лаштунками театру, а як ви думаєте, хто в театрі грає різних героїв? (Відповіді дітей)

Вихователь: Правильно, артисти. Але, щоб стати справжнім артистом потрібно вміти багато чого робити: володіти мімікою, жестами, чітко, ясно вимовляти текст, пластично рухатися. Отже, я пропоную вам на час стати артистами. Ставайте в коло і уважно стежте за тим, що я буду говорити, і виконуйте разом зі мною.

Дивіться, калюжа попереду,

Її нам треба обійти.

А ось величезне лежить колода,

Нам дуже важко перелізти через неї.

Тепер стежка стала так вузька,

Нам балансувати доводиться злегка.

А ось глибокий і широкий рів,

І з нього води нам чути рев.

Як через рів ми перейдемо?

Ну, здогадалися ви? Звичайно ж, стрибком.

І раптом ми в казці опинилися.

Поглянувши навколо, ми сильно здивувалися.

Біжить зайчик пустотливий.

Стривай, боягуз, не біжи, постій!

Ми так само стрибаємо, як ти,

Чи не віриш, а ну подивися!

Чи вміємо крастися, як хитрюща лисиця,

Хвостом дорогу замітаючи: не залишити б сліду!

Чи вміємо нишпорити, як сердитий вовк,

Якого звуть «зубами клац».

Чи зуміємо і, як ведмедик, ми пройти,

Змітаючи все, що попадеться на шляху.

Вихователь : Ви зараз, як артисти перевтілювалися в різних героїв. А для артистів перевтілення - головне вміння. Вжитися артистам в роль допомагає грим, який накладає гример і костюм, який підбирає костюмер.

Вихователь: Я хочу вам запропонувати пограти в театр, ви хочете? (Відповіді дітей) .

-І тому нам потрібен: режисер, гример, костюмер і артист. Для чого потрібен в театрі костюмер? (Відповіді дітей.)

-А що робить гример? (Відповіді дітей)

- Скажіть, хто такий режисер? (Відповіді дітей).

Вихователь: Режисер - це людина, яка розподіляє ролі і ставить спектаклі. Я пропоную розподілити професії, режисером буду я, ну а ви по черзі будете гримерами і костюмерами, згодні? (Відповіді дітей.)

Вихователь: За допомогою театру ми можемо потрапити в будь-яку казку. Ви любите казки? (Відповіді дітей).

- Яких казкових героїв ви знаєте? (Відповіді дітей)

У мене теж є улюблений казковий герой. Відгадайте, хто це?

(Вихователь загадує загадку)

Залізні зуби,

Кістяна нога,

Всі діти знають - це ... (Баба - Яга.)

Вихователь: Як можна сказати про Бабу - Ягу, яка вона? (Відповіді дітей).

Вихователь: Ви, напевно, думаєте, що Баба - Яга - зла, хитра, але в душі вона зовсім не така. Послухайте, пісню Баби-Яги.

(Вихователь виконує «Куплети Баби - Яги»)

Вихователь: Ну що, переконалися, що Баба - Яга буває не тільки злою, але і доброю? (Відповіді дітей)

-А хто б з вас хотів зіграти добру Бабу - Ягу? (Відповіді дітей)

-Я, як головний, режисер хочу призначити на роль Баби - Яги Настю.

(Дитина виходить в центр)

Вихователь: Скажіть, Настя схожа в цьому одязі на свою героїню? (Відповіді дітей).

-Звичайно ж, ні, а що їй для цього потрібно? (Відповіді дітей).

-Правильно, потрібен спеціальний костюм і грим. Я пропоную вам стати костюмерами і підібрати нашій артистці потрібний костюм.

(Діти виходять до стійки з костюмами - підбирають костюм і наряджають Бабу - Ягу)

Вихователь: Ну, а тепер Настя може грати Бабу - Ягу? (Відповіді дітей)

-А що їй для цього необхідно? (Відповіді дітей.)

Вихователь: Для цього вам потрібно побути гримерами. Підберіть для Насті відповідний перуку і ніс і накладіть грим. (Виконання завдання)

Вихователь: Тепер у Баби - Яги є все, що потрібно: і костюм, який їй підібрали костюмери, і грим, який їй зробили гримери. Схожа Настя тепер на свою героїню? (Відповіді дітей)

Вихователь: (Звертаючись до дівчинки «Баби - Яги») А ти хотіла б пограти з нашими дітками в гру «Бабуся Ягуся»?

Правила гри: Вибирається Баба-Яга. Вона креслить коло і залишається в ньому. Решта грають дражниться за колом:

Бабка-Йожка,

Кістяная ножка,

З грубки впала,

Ніжку зламала,

А потім і каже:

- У мене нога болить.

Діти продовжують дразнилку, забігаючи в коло, а Баба-Яга намагається когось спіймати із дітей. (Виходити за коло їй не можна.)

Гра - забава «Бабуся Ягуся». (З мітлою)

Вихователь: Молодці! Дітки де ми з вами сьогодні побували (відповіді дітей). Правильно, в чарівній країні, ім'я якій - ТЕАТР. Любіть театр. Він зробить вас добрішими чесніше, справедливіше.

-Розкажіть, ким ви сьогодні були в нашому театрі і що робили? Ким була я? (Відповіді дітей).

-А ким була сьогодні Настя? (Відповіді дітей.)

Вихователь: Як ви думаєте, вийшла б з Насті справжня Баба - Яга, якби в театрі не було гримера, костюмера, режисера? (Відповіді дітей).

-Всі професії в театрі потрібні і необхідні. Тільки тоді виходить хороший спектакль, який приносить задоволення і радість глядачам, коли всі працюють дружно. Ну а я вас всіх дякую за участь. На згадку про наше занятті я хочу подарувати вам ось такі сувеніри.

0301gdwl-e900-273x184.jpg 0301gdwn-fd8c-450x450.jpg

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.

Нещодавно завантажили